Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Evra og Nani spilte bra sammen mot Fulham, så jeg mener vi burde fortsette med de to på venstre kant. Park kunne vært sentralt i en løprævaavseg-rolle med Rooney enslig spiss.

 

Ønsker å se et noe defensivt og kynisk lag på OT. Noe i denne duren :

 

VDS

Rafael/O'Shea - Smalling - Vidic - Evra

Valencia - Carrick - Scholes/Giggs - Nani

Park

Rooney

Regner med at det mest sannsynlig blir 4-4-2, men skulle vi da få et par mål kan vi lett bytte ut Hernandez slik at vi får det laget som jeg har satt opp over.

Endret av Chicharito
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Rio spiller nok, var nok bare pga. hvile at han ikke spilte i går.

 

VDS

 

Rafael Rio Vidic Evra

Valencia Scholes Carrick Park Nani

Rooney

 

Det er nå mitt stalltips. God kontroll på midten med Carrick som omsider har funnet en form, Scholes til å strø baller og Park til å løpe alle i hjel. Valencia og Nani på vingene bidrar med fart og gode innlegg som Rooney kan banke inn.

 

Chicha bør ikke starte, han har vært ganske dårlig mot Chelsea. Tror kanskje Terry er litt tøff for han.

Lenke til kommentar

Er vel ikke så veldig sannsynlig at Scholes starter etter 90 minutter i går? Jeg tipper Hofferns lag med Anderson inn for Scholes.

 

Scholes har jo hatt "fri" et par uker nå, så oddsen for at han starter er i hvert fall ikke lav. Kanskje Scholesy spiller 60 minutter og Ando den siste halvtimen, eller kanskje omvendt. Jeg blir litt overrasket om ikke Scholesy starter, faktisk.

Lenke til kommentar

United - Chelsea kamptråd? Hvor?

Forum > Sport og trening > Fotball > Premier League

 

AD_MUFC @thefadotcom So, the viewing audience clearly saw

swearing from McCarthy, Beckford, and Knightly on camera. Take action? Prob not. Pathetic

"Fuck Off" - Charlie Adam vs Arsenal. 10/04/2011, 57th minute.
MirrorFootball Hope the FA ban the fan who shouted "run you f***ing idiot" near the pitchside mike just then. My non-existent 4-year-old is crying
Luke Young running back calling ref a w****r? Good job it

wasn't one of our players. Would have been another ban

Endret av Latias
Lenke til kommentar

Det har nok noe med at jeg ikke har konsumert alkohol i de kampene Jaffa har laget kamptråden. Hver eneste kamp jeg har drukket og sett United kamp siden nyttår har United tapt poeng. Derfor har jeg, med tanke på dere kjære meddiskutanter, lagt fra meg flasken når United spiller.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...