Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Rooney om Giggs: "It is incredible what he has done and it is fantastic to play with him. He is a genius and it won't be long before we are calling him Sir Ryan in my opinion," said Rooney on Giggs. "[scholes] He is the same, the best footballer I have ever played with, everything about him is world class."

 

Ellers virker han fornøyd med både formen (egen & lagkameraters) og tilværelsen om dagen. Mangler bare at Darren Fletcher rister av seg sykdommen å kommer tilbake i godt slag, så er vi tore på sporet!

 

Forresten så kikket jeg på høydepunktene fra gårsdagen nå nettopp. Når Hernandez scorer er det ingen på benken som jubler hefitgere enn Dimitar Berbatov, så at han furter over å ikke spille har jeg mine tvil om.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Forresten så kikket jeg på høydepunktene fra gårsdagen nå nettopp. Når Hernandez scorer er det ingen på benken som jubler hefitgere enn Dimitar Berbatov, så at han furter over å ikke spille har jeg mine tvil om.

 

Jeg la merke til akkurat det samme, det var pur glede! Den Beckham filmen er forresten redigert.

Lenke til kommentar

Manchester United hero Rio Ferdinand has revealed that complete team unity is why United have been so successful this season

 

"You don’t see anyone come off the pitch shaking their head or being disgruntled or sitting on the bench in a sulk at this club,”

 

"That’s because everyone is delighted to play for this club and they all want to be here.

 

"The moment you show a bit of dissent like that, the manager pulls rank, and rightly so.”-Ferdinand said.

For en fantastisk mentalitet og lagånd det er i dette United laget, eller eg burde si United skuta for dette går mye lenger enn bare inn i garderoben til gutta.

 

Fantastisk.

Lenke til kommentar

Nick Coppack

Sir Alex admits Owen Hargreaves' season is over. On his future: "His contract's up at the end of the season - we have to make a decision."

<

Håper Hargreaves signerer ny kontrakt. Type prestasjonsbasert, sånn som Michael Owen har.

 

Spørsmål: Hvorfor har jeg ikke muligheten til å kjøpe denne drakta noen plass?

 

chicharito-fletcher-united.jpg

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...