Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg var en av de som var skeptisk til to på midten. Men ble det egentlig 2 mot 3? Rooney la seg ofte rundt Mikel i forsvar, og var vel ofte bare Hernandez som var spiss da Chelsea hadde ballen?

 

Hva sier du, Saitek? Gråter du deg i søvn i kveld siden United sannsynligvis går til finale og møter et av de to spanske?

Endret av KjellV
Lenke til kommentar

Jeg var en av de som var skeptisk til to på midten. Men ble det egentlig 2 mot 3? Rooney la seg ofte rundt Mikel i forsvar, og var vel ofte bare Hernandez som var spiss da Chelsea hadde ballen?

 

Hva sier du, Saitek? Gråter du deg i søvn i kveld siden United sannsynligvis går til finale og møter et av de to spanske?

Jeg er ikke særlig stor fan av undervurdering i CL. Har du ikke fått med deg at vi skal spille semifinale mot Schalke/Inter først?

Lenke til kommentar

Jeg var en av de som var skeptisk til to på midten. Men ble det egentlig 2 mot 3? Rooney la seg ofte rundt Mikel i forsvar, og var vel ofte bare Hernandez som var spiss da Chelsea hadde ballen?

 

Hva sier du, Saitek? Gråter du deg i søvn i kveld siden United sannsynligvis går til finale og møter et av de to spanske?

Var 451 i dag, med Rooney som offensiv midtbane.

Lenke til kommentar

Det gikk Chelsea-supportere fra pubben etter 70 minutter. CAAAREFREE! Fuck it, jeg er helt kjørt. Orka såvidt å gå hjem, måtte sitte å pisse osv. Utslagskamper er for slitsomt for meg.

 

En stor fuck all til alle som poster "Gratulerer med gullet" (PL) og sier at vi er i finalen. Et lag som kommer seg til semien kan slå hvem som helst, og ligaen er langt ifra vunnet. Tar Arsenal oss (+hengekamp) på Emirates er de 1p bak.

 

Er helt latterlig glad og begynte allerede å skjelve etter ca 10 minutter. Allikevel er dette utrykket :huh: det eneste jeg klarer å få ut. Er så usaklig utslitt. PUH!

 

Goldy: Bli med å se semien mot Schalke.

Endret av niko.
Lenke til kommentar

Bra humor på Chelsea forumet

 

Hoho, morsom holdning der.

 

Det virker ut som den generelle tankegangen er å dumpe halve laget inkludert Ancelotti for å skrike etter mer $$$. Buy more, MOREEE, MOAAAAARRRRRR.

 

Det beste er at den ene tingen Abramovichs penger ikke kan kjøpe, er tittelen han ønsker mest.

 

 

Jeg linker inn noen sitater fra VG som jeg synes er passende for kampen:

 

-Henning Berg:

United forsvarte seg godt da de måtte det, og viste klasse da de scoret og ved andre angrep. De holdt hodet kaldt, og er tydelig et lag som er vant til å spille store kamper

 

-Giggs:

Vi hadde troen på det hele veien og spiller god fotball om dagen. Det var viktig for oss å få det første målet, og da jeg fikk sjansen på kanten var det bare å slå inn. Vi vet at Hernández er på plass inne i boksen

 

-Henning Berg om Giggs:

Jeg er mektig imponert over det han presterer. Han er ikke like rask som før, men den spilleforståelsen og rutinen han hjelper laget med, er viktig.

 

-Ronny Johnsen om Giggs:

Han var involvert i begge scoringene i denne kampen, og sto også bak den på Stamford Brigde. Han er ofte tunga på vektskåla

 

Når jeg ser bildene som Olehenri la inn i Kamptråden så skal det mye til for å ikke bli sentimental. Holdningen og entusiasmen til gutta på banen er så deilig at det er umulig å ikke få litt "såpe i øynene" i løpet av kampen.

Måten Rooney, Hernandez, Park og resten feirer sammen (og spiller for den saks skyld) viser at samholdet i laget er der det burde være.

Gud bedre som jeg grugleder meg til semifinale og sesongavsluttning.

Endret av Itspersonal
Lenke til kommentar

Det var mye fint å lese på det Chelsea forumet:

 

"Neste sesong håper jeg at vi henter inn en kvalitets ving og en erstatter for Lampard på sentral midtbane. Den store forskjellen i begge kampene var faen meg 100 år gamle Ryan Giggs, som slår passninger som åpner opp hele forsvarslåsen vår som om vi var 16 år gamle på Justin Bieber konsert..."

 

:!:

Endret av RePaC
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg venter i spenning som alle andre, men Sir Alex har overrasket meg så mange ganger med sine spillerkjøp at det ikke ville forbauset meg hvis vi stilte med en ukjent sisteskanse fra den tykkeste regnskog til en prislapp på to kanoer og et årsforbruk av ris når serien sparker igang igjen.

 

Media vil være media. Jeg venter med å tro noe som helst til jeg ser det.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...