Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Twitter news!

 

Nick Coppack

Rafael won't play v Fulham but no major damage. Ligaments ok.

 

Steve Bartram

Rafael misses Fulham, but should return for Chelsea. Had a knee scan, but no ligament damage or bruising. O'Shea and Brown fit again.

 

Steve Bartram

SAF on FA: "We're disappointed but we'll be united. We're going to be hard to beat. It'll bring everyone together - it's a plus for us."

 

Steve Bartram

Darren Fletcher recovering from virus. SAF: "He's put a bit of weight back on, which is good. He's progressing now."

Endret av DJ_Dark
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

10 kamper. I tillegg til det man ser på videoen tråkket han flere ganger på spilleren som ligger nede, plantet knytteneven i trynet på en annen motstander og kalte assistentdommerens mor eller kone eller noe slikt for en hore. Som prikken over i-en løp han ut på bana og feiret som en tulling da Real skåra senere i kampen.

Lenke til kommentar

United's loan star prepares to take on Chelsea

 

Bra intervju av Cleverley. Virker veldig målretta på å få spille for United fast en dag.

 

'Living away from home has never been a problem for me,' says Cleverley, who was 11 when he chose United ahead of Leeds and Blackburn.

 

'I was in club digs by the age of 15 or 16. Although it's fantastic growing up at United, there's a point where you want a taste of first-team football.

 

'It's a bit strange to keep going out on loan. I don't think anyone can walk into a club and feel at home on the first day but I've gotten used to it. I've had four clubs and hopefully this time next year it's still four clubs and I'm playing for United.'

Endret av niko.
Lenke til kommentar

Kanskje Cleverley kan slå igjennom men jeg forstår ikke hvor den store troen kommer fra. Hva er det han har gjort som er så bra? Benkesliter på et halvgodt PL lag etter en god sesong i championship.

 

Han spiller fast på Wigan, såpass burde du vite!

 

Vi er entusiastiske fordi 1. Vi er partiske, 2. vi er optimistiske og 3. han får glimrende referanser av SAF og andre trenere han har jobbet med.

Lenke til kommentar

Joda vi er partiske. Men sammenlign han med Gibson da. Han er jo et mobbeoffer. Ting blir jo sagt om han som jeg ikke ville sagt til scousere en gang. Dog jeg blir overrasket om Cleverley blir noe serlig mere enn han i løpet av kort tid

 

Mulig han spiller fast. Har ikke fulgt så godt med men har sett han på benken noen ganger. Kan vel godt være skade. Jeg vet ikke så mye om han nettopp fordi han ikke har utmerket seg noe serlig. Tror jeg da

 

Og jeg har sett at han får skryt, dog det er mange som har fått skryt. Ikke så lenge siden Ben Foster skulle bli vår og Englands store keeper

Endret av Limbeck
Lenke til kommentar

Han satt litt på benken helt i starten, etter det har han vært fast med unntak av et skadeopphold.

 

Vi var forresten like optimistiske mtp. Foster, men det er jo sånn det funker. Det er supporteres store drøm å få opp nok en stjerne fra egen ungdomsavdeling. Synes derimot vi er ganske måteholdne i forhold til Pool-gjengen. Sånn som de omtaler Pachecho skulle man tro det var snakk om Jesus med skruknotter.

Endret av The Hoff
Lenke til kommentar

Er på jobb jeg. Kyr har ikke noen "av" knapp vet du ;)

 

Joda. Vi er rolige i forhold til en del andre. Scousere går jo av skaftet hele tiden. Og Arsenal skal alltid bli ustoppelige så snart ungguttene demmes vokser opp

 

Men å spille seg inn på noen av topplagene er ekstremt vanskelig

 

Men det er riktig at det er veldig morro med unge og gjerne lokale gutter som ypper seg. Håper Cleverley slår til.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...