Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hey, jeg gjorde det bare fordi jeg ble oppfordret av Game. Dessuten er det takket være meg at vi i det hele tatt kom til semien!

 

Er utrolig langt nede nå, men gleder meg til tirsdagens kamp. Blir flott å ha tilbake Rooney. Forhåpentligvis greier vi å løfte oss på SJP.

Lenke til kommentar

Hva tror vi om tirsdagens kamp? Klarer vi å riste av oss dette? Nile Ranger og Leon Best mot Vidic og Ferdinand, jeg klarer ikke se for meg noe annet enn at vi holder nullen.

Vi slår tilbake. Jeg så kampen sørpe dritings i dag og gidder faen ikke sjekke kamptråden. Men jeg mener at vi i første omgang kjørte over City og at resultatet var ufjortjent? Vel, vi slår tilbake. We do what we want. Kanskje ingen double i år, vi tar heller en "fake" double med PL og CL istedet.

 

Forøvrig gratulerer til City med et godt kjøp. FAC-troféet er ikke det verste man kan kjøpe.

 

:)

Lenke til kommentar

Hva tror vi om tirsdagens kamp? Klarer vi å riste av oss dette? Nile Ranger og Leon Best mot Vidic og Ferdinand, jeg klarer ikke se for meg noe annet enn at vi holder nullen.

 

Harper

 

Simpson - Williamson - Coloccini - Enrique

 

Barton - Guthrie - Tiote - Jonas

 

Ameobi - Løvenkrands

 

Ameobi spiller kun om han er 100% fit, noe som ikke er helt klart enda. En spiller som enten kommer til å være fantastisk og overraske alle eller være totalt ræva. Helst det siste, men håper evnen til å holde på ballen kan bety alfa og omega. Løven har dere ikke stort å frykte i.

 

Ireland starter på benken, så han får nok sitt første innhopp for oss. Guthrie på midten i stedet for Nolan er katastrofalt. Makan til ræva spiller. Satser på at Tiote har nok en knallkamp, og ødelegger spillet for midtbana til Man Utd totalt, slik han lett gjør om han har dagen.

 

Er alt for tidlig til at jeg orker å synse og stupe mer kråke så tidlig på morran, men kan vel legge til at jeg ikke er veldig optimistisk med tanke på poeng, selv om jeg ikke ser det som en total umulighet. Vi har vist tidligere denne sesongen at vi kan være jævla gode, men vi er alt for ustabile.

Lenke til kommentar

Fra www.twitter.com/luisnani:

 

"When you fall asleep and leave your phone on the table around the team it is dangerous because the boys write crazy things on your twitter!"

 

^Denne meldingen kom da etter følgende: "I am sexy" ^^

 

EDIT:

 

Tror forresten du er på feil twitter, den du snakker om har en "fanside" som hjemmeside, og det er nok ikke så trolig at Nani selv skriver der - når han heller bruker den andre.

Endret av Enojo
Lenke til kommentar

Dette skrev nani på twitter for 2 timer siden:

 

luisnaniMU: i hate carrick

Lol, du har vært og sjekka en falsk profil. Den ekte og offisielle kontoen hans er luisnani

 

Fra www.twitter.com/luisnani:

 

"When you fall asleep and leave your phone on the table around the team it is dangerous because the boys write crazy things on your twitter!"

Det ble skrevet 15. april. MKej har nok vært innom denne falske profilen.

Lenke til kommentar

Fra www.twitter.com/luisnani:

 

"When you fall asleep and leave your phone on the table around the team it is dangerous because the boys write crazy things on your twitter!"

Det ble skrevet 15. april. MKej har nok vært innom denne falske profilen.

 

Åh, faen :p

 

Vanskelig å følge med på datoene tidlig på morgenen.

Lenke til kommentar

Du er ute etter å provosere her også? :lol: Dårlig forsøk lille venn.

 

Bare la det være. Obvious troll is obvious. Gikk kjapt gjennom innleggene til det, stort sett de eneste innleggene i fotballkategorien er enten i RedCafè eller i kamptrådene våres, helst når vi taper selvfølgelig.

Endret av Alt-Ctrl
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...