Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hadde det bare vært en one-off, så hadde det vært greit. Polakken er bare nok et bevis på at Wenger ikke eier fryktfaktor blant egne (jamfør autoritet/lederskikkelse) når en uprøvd drittunge, pardon my french, tror det er okey å skrive nedlatende om kollegaer ect på twitter. Se for deg en ung United spiller gjøre det samme - nei, trodde ikke det. Ravel Morrison hadde noen kommentarer tidligere i år og fikk striks bedskjed om å ta seg sammen eller finne veien til døra.

 

Det å være ydmyk å vite hvor din rolle i næringskjeden er essensielt for vidre utvikling. Det har ingenting med jantelov eller hykleri å gjør, det er forskjell på hva du og jeg skriver på d.no og hva en offentlig person lirer av seg. Når man er på topp av rangstigen er det mer akseptert å oppføre seg arrgoant, eller ta seg visse friheter. Som up and coming bør man vise (helst ha) bakkekontakt og respekt for dem som har oppnådd noe i spillet.

 

Intressant med Schalke i dag. Jeg har en god følelse på at vi slår ut Chelsea sammenlagt og det kan fort bety tysk motstand i en evt semifinale. For noen uker vi står ovenfor. Alt kan fortsatt falle mellom hendene våre, men vi har i det minste sikret oss en god startplass til sluttfasen av sesongen.

 

Krysser fingrene for at vi har margienene man må ha for å vinne noe. Come on you red devils!

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg fikk et realt latterutbrudd da jeg leste om hva FA vil straffe Rooney med. Etter at til og med spillerforeningen har kommet på bana håper jeg FA innser hvor mye de driter seg ut i denne saken. Håper, men tviler likevel.

Tror du de pampene har baller nok til å innrømme at de har gjort noe feil? Har ingenting til overs fro Rooney, men i denne saken er han the bigger man. Easy peasy.

Lenke til kommentar

Jeg savner kampene mellom Arsenal med Vieira og United med Keane. Det var en egen temperatur, et hat man kunne føle og ta på. Og det gikk alltid hardt for seg.

 

Noe av det beste var nok denne situasjonen:

 

..som førte til dette lengendariske bildet:

GiggsVieira.jpg

Endret av KjellV
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Da har jeg solgt Berbatov på FPL. The curse has been lifted. Sjekk ut hvordan han putter hat-trick mot Fulham. Jeg garanterer det.

 

Skal ikke se bort ifra at det blir noen mål fra Berbatov på lørdag, nei. :) Han har fått lite spilletid i det siste og når i tillegg Rooney mest sannsynlig må stå over til helgen, så er det duket for Berbatov og Chicharito/Owen fra start.

 

Et hattrick fra Berba hadde vært noe. :dribble:

Lenke til kommentar

Hvis Rooney går inn til FA, beklager, innrømmer at han gjorde en feil, foreslår en annen type straff enn utestengelse. F.eks en bot til en god sak, siden han er forbilde, samt at han må stille opp på noe greier for noen barn, siden han er forbilde.

 

Da tror eg pressen hadde grillet han city dritten til middag om de hadde stått på to kamper.

Lenke til kommentar

Hvis Rooney går inn til FA, beklager, innrømmer at han gjorde en feil, foreslår en annen type straff enn utestengelse. F.eks en bot til en god sak, siden han er forbilde, samt at han må stille opp på noe greier for noen barn, siden han er forbilde.

 

Da tror eg pressen hadde grillet han city dritten til middag om de hadde stått på to kamper.

Hadde no strengt tatt vært ei meir passende straff.

Lenke til kommentar

Ando is back. Nydelig mål for reservelaget. Fører opp spelar eit par veggar med Obertan og setter ballen litt ukontrollert forbi keeper. Gjer stort sett alt rett i den situasjonen.

 

To mål på to forsøk no for Anderson og United ledar plutseleg 3-1 over City. Anderson ser ganske lett og frisk ut.

Endret av archanios
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...