Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Graham Poll mener selvsagt at Rafael, Rooney og Vidic skal ha rødt kort.

 

De to siste fordi de var misfornøyd med dommeravgjørelser. Heldigvis har nissen lagt opp.

 

http://www.sport.co.uk/news/Football/49302/Graham_Poll_FA_correct_on_Rafael__two_United_stars_should_have_seen_red.aspx?

Det blir bare for dumt. Litt synes jeg dommerne burde tåle. De skal jo kunne tåle litt frustrasjon, og da spesielt kapteinen burde få lov å si hva han mener. De skal jo være profesjonelle på dette nivået. Som tidligere sagt er det nok ikke reaksjonen ovenfor dommeren som blir bøtelagt, men heller hva som skjer på vei ut.

 

Står enda på at jeg mener utvisningen var helt fair. Begge kortene var helt greie. Om det er med vilje eller ikke er av null interesse.

Lenke til kommentar

Ja, det burde ikke vektlegges i vurderingen av eventuell straff. Skal de få det til å bli helt objektiv og rettferdig, må de begynne å sette lista på ett sted, og bare vurdere hendelsen uavhengig av person, alder og lag.

 

Det Alex gjør er vel ganske bevisst ja. Ingen tvil om at han har erfaring og vet hva han driver med.

Lenke til kommentar

Står enda på at jeg mener utvisningen var helt fair. Begge kortene var helt greie. Om det er med vilje eller ikke er av null interesse.

Om det var med vilje er da vitterlig ganske vesentlig, det er rimlig formildende om det ikke er med vilje. Mennesker har en fysisk tilstedeværelse, også i fotball. Ikke var det en enorm overgangsmulighet heller, det kan heller ikke defineres som sabotasje hvis det ikke er med vilje. Så om det er med vilje eller ikke har stor betydning.

 

Det røde kortet kan likevel forsvares, som du sier. Jeg bare pirker på det siste du sier nå.

Lenke til kommentar

Joa, jeg var vel kanskje litt rask i snakken der. Klart det har betydning, men akkurat nå tenkte jeg spesielt på dette ene tilfellet. Det er jo selve "sabotasjen" av overgangsmuligheten som rettferdiggjør et gult kort i denne situasjonen, og i de tilfellene det fratas en overgangsmulighet, er betydningen av om det var med vilje eller ikke av mindre betydning. (Innen rimelighetens grenser selvfølgelig)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS

This is England? Har forsåvidt fuck all med fotball å gjøre, mer med hooligans generelt. Veldig bra film :)

 

In Bruges burde også sees, selv om den ikke i det hele tatt handler om hooligans.

Sett This is England, bra den. In bruges er på nedlasti *kremt*...på vei i posten. Enten godt gjemt eller elendig utvalg av gode hooligans-filmer.

Lenke til kommentar

Joa, jeg var vel kanskje litt rask i snakken der. Klart det har betydning, men akkurat nå tenkte jeg spesielt på dette ene tilfellet. Det er jo selve "sabotasjen" av overgangsmuligheten som rettferdiggjør et gult kort i denne situasjonen, og i de tilfellene det fratas en overgangsmulighet, er betydningen av om det var med vilje eller ikke av mindre betydning. (Innen rimelighetens grenser selvfølgelig)

 

Vel, det at Harry Redknapp selv sier at det røde kortet var feil tar jeg som en rimelig grei indikasjon på at kortet ikke var "helt greit". Hvor ofte ser man en manager påpeke en feil som hans eget lag tjener på?

 

Det var heller ikke en overgangsmulighet som ble stoppet, i alle fall ikke en klar en, om ikke hukommelsen min spiller meg et puss.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Etzaz Hussain til Vålerenga

 

Da var enda en nordmann sendt hjem til Norge. Bare King og Dæhli igjen. Tror dere vi får et nytt norskt eventyr ala Solskjær i Manchester United igjen?

 

King har et godt stykke igjen. Tror ikke Norge har så mye å by på for tiden.

 

Angående Rafael sitt andre gule så er det vel som Berbatov straffen mot scouserene. Det blir en vurderingssak. Denne gangen gikk det mot oss. Rafael får vel 3 kampers karantene også tenker jeg siden FA valgte å slå ned på kjeftingen hans.

Endret av Limbeck
Lenke til kommentar

Som de fleste veit så er Usain Bolt United supporter, jeg måtte reagere litt for morroskyld når jeg så han skrev dette på Twitter:

 

"usainbolt Usain St. Leo Bolt

Man u for life"

 

" OleJohnny Ole Johnny @

@usainbolt If you are United fan, know som History and don`t use " Man U", Please :)"

 

"usainbolt Usain St. Leo Bolt @

@OleJohnny and I am a jamaican and that's how we talk ok"

 

"OleJohnny Ole Johnny @

@usainbolt I know that, but every United fan should read and know this :)http://thebusbyway.com/2011/01/06/man-united-not-man-u/"

 

"usainbolt Usain St. Leo Bolt by OleJohnny@

@OleJohnny thanks for that piece of history frm now its man united"

 

 

Da har han lært litt i dag, av en stakkars Lillehammerdude :p

  • Liker 8
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...