Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ronaldo er som fotballspillere flest. Metroseksuell femidott med pikk. Kjenner at jeg gradevis har mistet noe av den kjærligheten for sporten jeg hadde før. Nå er det kun engelsk PL og United som gjelder, resten gir jeg faen i. Det er begrenset hvor mye Nani og co man orker å se på ila en helg.

 

Hyrlen: House VAR the shitt, men har blitt bøtta. Sesong 1 og 2 av Lost er tidenes seriemateriale, selv om HBO wannabe coolguysa vil prøve å hevde noe annet ;)

Lenke til kommentar

Sier bare at du har masse gull i mente om du velger å forstette etter førstesesongen.

 

Noe av det mer fornuftige du har sagt! :tease:

 

Jeg liker alt fra guilty pleasures som Criminal Minds til House. Tror jeg er "safe" JoltersJoltereu.

 

Eg og er nærmest altetende. Svak for superheroes er eg og. Sluker alt ;)

Lenke til kommentar

Californication er også en must see, selvsagt :) Når Moody drar en linje ifra Knockin' on heaven's door i slutten av siste episode. Ahhh :love:

 

Lost er altfor difust for min del egentlig, har sett fram til starten av sesong 6 men dabbet av. Like greit egentlig da jeg aldri hadde for stor interesse av serien. Heller aldri vært så begeistret over Prison Break som de fleste Lost fans pleier å være.

Lenke til kommentar

Irettesette Ussain Bolt. Liker det meget :D

 

Er det berre meg, eller har Ronaldo forfalt i styrke i Real Madrid? Ser jo bokstavelig talt ut som en pingle igjen.

 

Cristiano Ronaldo veier vel ikke mer enn 75 kg, så han har aldri vært spesielt stor, bare veldig markert.

Han lå vel på 84/85 kg i United, så han ligger vel på det samme i RM?

 

Hadde vært bekymret om han hadde veiet 75 kg når han er 185 cm høy :p

Lenke til kommentar

Hyrlen: House VAR the shitt, men har blitt bøtta. Sesong 1 og 2 av Lost er tidenes seriemateriale, selv om HBO wannabe coolguysa vil prøve å hevde noe annet ;)

Liker du virkelig lost? Det er faen noe av det verste mølet jeg har sett. Har aldri sett så kynisk bruk av billige såpetriks og cliffhangere. Om Band of Brothers og Sopranos er det nærmeste man kommer perfeksjon så var lost en slags Frankenstein skapt av gamle råtne serier som i seg selv aldri var god nok for TV. En råtnende kjempe som sprutet ut den ene elendige dialogen etter den andre. Vel nå overdriver jeg, men mitt hat mot Lost kjenner ingen grenser. Led meg gjennom sesong 1 grunnet at populærkulturen tvang meg til det og jeg hadde så enorme forventninger til den serien.

 

House er fortsatt the shit, selv om det er blitt forsvinnende lenge mellom gullkorna.

 

Edit: Prison Break er også noe forbanna møl.

Endret av Hyrlen
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Whaaat? Du er altså blant alle tøffingarne som ikke klarer å slippe litt midtpåtreet skuespill/dialog gjennom hendene når konseptet buttpuler selv de "beste" HBO seriene i trynet. The Wire og Sopranos = Borefest. Der. Jeg sa det. Deilig å endelig å komme "ut av skapet," Jeg SPYTTER på The Wire. "yo nigger" dialogen i den serien er så jævlig slitsom at jeg heller ser på et maraton med Ice Cube filmer.

 

Hansken er din.

Lenke til kommentar

Swing and miss, jeg liker ikke the wire. Så førstesesongen, hadde null lyst å se andre. Sopranos dog, det kødder du ikke med. Så mange karakterer der som rett og slett får hvert et machogen i kroppen til å riste av lykke. Ser du forresten the shield Gold?

 

Jeg ser forøvrig på Chuck til tider, av den ene grunnen at selveste Animal mother er med. How's that for midtpåtreet dialog og skuespill :ph34r:

 

Raste, one three hill, really?

Endret av Hyrlen
Lenke til kommentar

Raste, du har så usaklig dårlig smak. Seriøst.

 

Ok H-man, bomma på the wire (var det NK som var fanboy?) og lets agree to disagree om Sopranos. The Shield har jeg kun sett et par episoder av når det gikk på canal pluss for et par år siden. Det virket helt ok, men det er ikke noe jeg har gitt sjansen eller har spesielt lyst til å begynne på.

 

Folk som ser på One Three Hill og OC vil jeg ikke assosieres med for å si det rett ut.

Endret av Goldwing
Lenke til kommentar

One Tree Hill er fantastisk serie, ingenting slår den serien der! Ganske utrolig at de greide å komme så sterkt tilbake etter Peyton&Lucas dro fra serien, og lagde kanskje en av de beste sesongene så langt i serien. Ingenting er som å se Sophia Bush/Brooke Davis på skjermen, verdens diggeste.

 

Entourage er også en knallbra serie, og det er nok ingen serier i verden som har en så bra karakter i serien som Entourage. Det er selvfølgelig Ari Gold jeg prater om, genial karakter. Absolutt en serie alle folk bør se!

Endret av Raste
Lenke til kommentar

paulie%20(2).jpg

 

Fuck Ari Gold.

 

Selv om jeg må innrømme at jeg fant han fornøyelig de første sesongene, før han ble totalmelket.

 

Gold, du må se the Shield. Det er ikke uten grunn at den serien raket inn priser. Kan nok virke litt amatørmessig grunnet steadyhand-filming o.l, det er likevel top notch. Likte det heller ikke før jeg ble tvangsforet et par episoder fra starten av. Det er vold, mord og banking av "homeys" stort sett hele tiden. Alle kriterier jeg trenger hvertfall.

Endret av Hyrlen
Lenke til kommentar

Lucky you Gold, jeg har ikke sett The O.C. Har hatt planer da jeg har hørt at det er en bra serie, men har aldri fått fingeren ut for å kjøpe DVDen. Må finne meg en ny serie snart, men det er ikke lett.

 

Gold, du bør sette deg ned kl 1015 og se på "I gode og onde dager" eller slå deg ned kl 1600 for "Home and Away". To knallbra serier det også :)

Endret av Raste
Lenke til kommentar

One Tree Hill er fantastisk serie, ingenting slår den serien der! Ganske utrolig at de greide å komme så sterkt tilbake etter Peyton&Lucas dro fra serien, og lagde kanskje en av de beste sesongene så langt i serien. Ingenting er som å se Sophia Bush/Brooke Davis på skjermen, verdens diggeste.

 

03decc7d-59b8-4f88-9064-51e2955a7885.jpg

  • Liker 7
Lenke til kommentar

Jeg er så heldig at jeg ikke har sett Six Feet Under, The Sopranos, Oz og The Wire + BoB, The Pacific og Generation Kill. Jeg har med andre ord er fin tid i møte. Midt inne i første sesong av The Wire nå og elsker det. Generation Kill i hylla, så blir det vel BoB og The Pacific i løpet av året og en eller to av de andre, ved siden av alle bøkene jeg må få lest i løpet av året.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...