Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Oi, VLC funka visst. Gikk ikke an å velge "åpne i" så regnet med at jeg ikke hadde software som støttet filtypen på pcen. My bad. Lastet ned V.Clonedrive, men aner ikke hva det er eller hvordan det brukes. Hørtes komplisert ut for en stakkar, tror jeg legger den trygt å godt i papirkurven.

 

Tipper du skal pakke den ut med WinRar eller lignende program. ;)

Haha, takk for den!

 

Latias: Vet ikke hvordan man gjør slikt, dear me.

Lenke til kommentar

Oi, VLC funka visst. Gikk ikke an å velge "åpne i" så regnet med at jeg ikke hadde software som støttet filtypen på pcen. My bad. Lastet ned V.Clonedrive, men aner ikke hva det er eller hvordan det brukes. Hørtes komplisert ut for en stakkar, tror jeg legger den trygt å godt i papirkurven.

Hadde du kommet på msn kunne jeg forklart fort.

Lenke til kommentar

Irettesette Ussain Bolt. Liker det meget :D

 

Er det berre meg, eller har Ronaldo forfalt i styrke i Real Madrid? Ser jo bokstavelig talt ut som en pingle igjen.

 

Jeg vil tro at fysisk styrke er noe man satser hardere på i England enn i Spania

Tror det bildet juger litt. Har ikke sett noe tegn tidligere på at han har blitt svakere fysisk mens han har vært i Spania.

Endret av Shlaps
Lenke til kommentar

Da laster jeg ned sesong 1 av SOA på anbefaling fra dere.

 

Unstoppable var forresten søppel. Det sier litt når produsentene har castet Rosorio Dawson i en rolle som ansvarlig for noe som helst. Må ha sugd seg til rollen. Fælt. Karakter 3-(edit: fra 1-10, imdb style)

Endret av Goldwing
Lenke til kommentar

SoA er fabelaktig Goldwing. Bare fabelaktig. Gi den et par tre episoder å gå på i begynnelsen og du er hektet, ødelagt, bare må ha mer!

 

Hvis du liker den typen serier da seff :)

 

Er du mer Greys anatomy type så spørs det igrunn. Eller... Til og med da!

Endret av Jotun
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...