Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hadde ikke dommeren blåst av når en Everton spiller var alene igjennom hadde dere kanskje tapt den kampen. :ph34r: (han avslutta uansett temmelig svakt, men vet ikke om det var fordi han hadde hørt fløyta.)

 

Hva mener dere egentlig med marginer her inne? Sånn her og nå kommer jeg bare på Birmingham kampen der dommeren har snytt dere for poeng, and shit happens. Har vel hendt med alle topplaga i år såvidt jeg vet. Dere fikk også greit igjen mot WBA kampen etterpå med brent straffe + Rio sin takling på random WBA spiller alene med VDS som skulle vært rødt + straffe.

 

Ikke misforstå meg, jeg er ikke ute på noe særlig kvalm. Jeg sliter bare med å forstå hvor de marginene dere har hatt imot dere denne sesongen ligger?

Lenke til kommentar

Kreativiteten på midtbanen har gått mot oss denne sesongen. Ellers har vi jevnt over hatt marginene på vår side denne sesongen.

 

Men det er forøvrig sant at man husker best de gangene det butter imot. Irriterer meg stadig over West Hams uavgjort mot oss i siste runde på 90-tallet.

Lenke til kommentar

Hadde ikke dommeren blåst av når en Everton spiller var alene igjennom hadde dere kanskje tapt den kampen. :ph34r: (han avslutta uansett temmelig svakt, men vet ikke om det var fordi han hadde hørt fløyta.)

 

Hva mener dere egentlig med marginer her inne? Sånn her og nå kommer jeg bare på Birmingham kampen der dommeren har snytt dere for poeng, and shit happens. Har vel hendt med alle topplaga i år såvidt jeg vet. Dere fikk også greit igjen mot WBA kampen etterpå med brent straffe + Rio sin takling på random WBA spiller alene med VDS som skulle vært rødt + straffe.

 

Ikke misforstå meg, jeg er ikke ute på noe særlig kvalm. Jeg sliter bare med å forstå hvor de marginene dere har hatt imot dere denne sesongen ligger?

 

Tja. Man kan jo ta de kampene vi har sluppet inn mål på overtid. Everton inkludert.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS

Anbefalinger til Hooligan-filmer? Slo opp igjen en leddbåndsskade i gym'en idag, blir nok sofaen og film de neste dagene. Har pløyd meg igjennom The Firm, Green Street Hooligan og Football Factory. Har Twin Peaks og HIMYM foran meg, men er mer lysten på film atm.

Lenke til kommentar

Rart ja, selv om jeg sjeldent har opplevd så klart å forstå at en spiller skriker fuck off i fjeset på dommeren så hender det regelmessig at vi ser noe lignende. Fellestegn for alle de som ikke ble charged er vel at de er engelske. Wenger klager til 4'de dommeren(?) noe de fleste managere gjør, tviler dog sterkt på at franskmannen ytret noe særlig med fornærmende fraser.

Lenke til kommentar

Dette føyer seg faen bare inn i rekken.

 

Fy faen så patetisk. Mike Dean fikk ikke nok oppmerksomhet under kampen, så han måtte gjøre det slik at han også fikk litt etter kampen. først et feilaktig rødt kort, på sitt beste diskutabelt rødt kort, etterpå fører han tydeligvis på noe i dommerrapporten. Alle dommmere får drit slengt etter seg, det er også godtatt i kampens hete så lenge det ikke vedvarer. Rafael gikk raskt av banen, vi har sett flere eksempler på folk som har blitt igjen og kjeftet. Ikke en, Ikke en av dem har blitt gransket av FA i år eller ifjor(?). Så om ikke Rafael truet med Braziliansk mafia eller voldtekt av ungene hans så har jeg null forståelse. Hvis Rafael får 2 eller 3 kamper for noe som ikke engang var rødt kort da skriker jeg.

 

@Ginoloco, på hvordan grunnlag kan du synes det? Det er jo helt ute av symmetri med hva som blir gjort til vanlig. Da er det ikke greit.

Endret av Hyrlen
  • Liker 3
Lenke til kommentar

Det er jo improper conduct, det bilde der forteller mindre av saken enn det som egentlig var. Bildet er jo før Rafael kommer oppi fjeset til dommeren og skriker på han. Hadde han ikke vært utvist hadde han fått gult kort for det, så hva skal man da gjøre?

 

Video

 

Jeg er helt enig i hvor håpløse FA er dog. De burde være konsekvente på dette her, men det er de ikke. Derfor kan jeg se det blir feil at Rafael blir straffet. En bot hadde egentlig vært greit. Ryan Babel fikk bot for å poste et bilde, og jeg kan ikke se at det skal være så mye værre.

Endret av Maefteda
Lenke til kommentar

Du får ikke gult eller ekstra straff for 3 sekunder med lufting av frustrasjon, å spesielt ikke etter at du har fått et urettmessig rødt. Det skjer hver jævla kamp i Premier League, dommerstanden har selv uttalt at de følger en linje der de lar slikt passere så lenge det ikke vedvarer. Det vedvarte ikke, Rafael gikk rett av etter det.

 

Til det med Babel, det er noe helt annet å underminere en dommers autoritet gjennom media på en slik måte. Babel skulle fått en pekefinger, ikke bot imo. Det er likevel en STOR forskjell på hva som skjer på en fotballbane og det som skjer gjennom media.

Endret av Hyrlen
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...