Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Days of our lives, Jotun :)

 

 

Sophia Bush er det diggeste mennesket som noensinne har vært på denne jord. Damn, for en dame.

 

OTH er inne i sin 8 sesong, banan. Sesong 7 er forresten en av de beste sesongene, på lik linje som de første sesongene vil jeg si. Helt utrolig at de greide å komme på det nivået etter sesong 5 og 6.

Haha, hvis den er i sesong 8 har jeg faktisk sett sesong 7. Og det er en av de beste sesongene? Herrejesus jeg husker ikke engang sesongen og måtte presse meg gjennom den. Hadde heller spist 15 kutestikler enn å måtte se den sesongen igjen.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Mener du at avataren min er stygg Gold?

Ikke isolert sett, men du pleier å ha mye "rart" som avatarer, bilder som bygger litt opp under inntrykket jeg har av deg. Signaturen din hjelper definitivt ikke på den heller... Søt oslogutt (klart jeg har sett bilde) som er motebevist, ser på home&away, i gode og onde dager samt one three hill.. Veeel, du tar tegninga? Ikke noe galt i det eller noe, for all del.

 

Liker bare å erte litt. Siden du er så søtish and all. Er jo som zu så observant påpekte i anfield tråden så er det ingen jenter her å flørte med, så det går utover deg.

 

Det siste avsnittet er fritt for tolkning.

Lenke til kommentar

1. Han er ikke Oslo-gutt.

2. Han er ikke mote-bevisst iflg et bilde med en rød-glinsende jakke for en stund siden på Facebook.

Ren Oslo-gutt jeg. Oppvokst i Oslo, før jeg flyttet til Langhus når jeg var 6-7 år. :)

 

Jørgen, den var like tørr som den du postet her for noen dager siden :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...