Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Syns 1, 4 og 6 allerede burde vært innført. Ikke at jeg syns nivået er for lavt (jf. 6), men det skader hvertfall ikke. Skal definitivt begynne å bruke spastic mer.

 

5) Youth team players have to clean boots again, players under 23 cannot be paid more than 5k per week, although if the club wants to pay them 50k per week and put 45k of it into a fund for the end of their careers that's fine. Players under 20 can't be paid more than 500 quid per week.

Haha, pent.

 

--------------------

 

Manchester United manager Sir Alex Ferguson intends to allow goalkeepers Edwin van der Sar and Tomasz Kuszczak, defenders Wes Brown and Gary Neville, midfielder Owen Hargreaves and striker Michael Owen to leave Old Trafford in the summer. The Scot will then build his side around midfielder Anderson and right-back Rafael. (Daily Telegraph)

 

Må ut å levere en film, men dette var fin lesning. Tatt fra ryktetråden til Maefteda. Ingenting ville gjort meg lykkeligere enn om dette er sant.

Endret av niko.
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

1)

Alt som kan hjelpe dommere til å ta de beste objektive avgjørelsene bør innføres. Det gjelder da selvsagt videodømming i de øverste divisjonene hvor det er økonomisk forsvarlig.

 

2)

Hvilken vei klokken tikker er likegyldig. Det man kunne gjort var å stoppe klokken når ballen er ute av spill, og heller si man spiller 2x30 effektive minutt. Enkelte kamper ville blitt ganske mye lenger av en slik regel...

 

3)

Jeg synes det er merkelig med at "alt er tillatt når ballen er på vei ut". Står man å skjermer ballen som en idiot midt på banen får man frispark mot seg. Når ballen ruller mot sidelinjen er det plutselig lov å ha null interesse for ballen. Alle andre steder på banen er det obstruksjon osv.

 

4 og 5)

Lønnstak er kanskje fornuftig for konkurransen sin del. Man får likere vilkår uavhengig av størrelse på klubbene. At en verdensstjerne på 18 ikke skal få tjene mer enn en avdanket squadplayer på 32 synes jeg derimot ikke er så bra.

 

6)

Færre lag betyr mindre inntekter for klubbene. Det betyr også færre kamper for oss som ser på. Jeg er stort sett mot alt som gir mindre engelsk fotball. Den norske derimot...

De enorme inntektene som genereres av å være i PL, sørger også for at bredden i PL er stor. Når Wolves går henn og banker Chelsea (1-0), trenger jeg si mer?

Lenke til kommentar

PL skal være et maraton. Fjerner man 8 lag så fjerner man 16 kamper. Kampene mot storlagene blir enda viktigere siden det blir ferre kamper å opprette feil på. Da kan man heller fjerne liga cupen

 

Tror dessuetn vi skal være forsiktige med wolves. De har nå slått Liverpool og Chelsea. Har de spilt mot Arsenal og City?

Endret av Limbeck
Lenke til kommentar

Kudos for at Liverpool holder på en manager i en halv sesong? Det er jo på mange måter en skandale. All den hetsen han har fått. Det er uverdig.

Er forsåvidt enig med deg, men når Hodgsen har så lite å vise til (Iløpet av Pool-karrieren), ikke har et ess i ermet og ikke klarer å opptre på en grei måte, ja da funker det bare ikke. Hvis dette fortsetter så mister han jo spillergruppa, hvis dem ikke har falt av allerede.

Lenke til kommentar

Tror dessuetn vi skal være forsiktige med wolves. De har nå slått Liverpool og Chelsea. Har de spilt mot Arsenal og City?

Ser ikke på Pool som en bragd.

 

Nja. Slå et i verste fall mid table lag borte. Bragd er kanskje stort men alikevel ganske så bra

Endret av Limbeck
Lenke til kommentar

Liverpool-fansen jubler høyere nå enn når de ble kvitt Gillett og Hicks, er det bare jeg som ser feil her?

 

Og jeg må bare beklage til Liverpool-fansen, trenerbytte til noe midlertidig har sjeldent eller aldri hjulpet en klubb. Dere vil nok fortsatt være dumpekandidat til våren.

Endret av Hyrlen
Lenke til kommentar

Eg forstår veldig godt at Dalglish ikke ønsker å ta over klubben permanent. Han ser det alle andre enn Liverpool supporterne ser: At det Benitez stelte i stand før han drog ødela så mye at det snur ikke på en halv sesong.

 

Tviler på at managerbyttet kommer til å utgjøre all verden på lang sikt.

Lenke til kommentar

Liverpool-fansen jubler høyere nå enn når de ble kvitt Gillett og Hicks, er det bare jeg som ser feil her?

 

Og jeg må bare beklage til Liverpool-fansen, trenerbytte til noe midlertidig har sjeldent eller aldri hjulpet en klubb. Dere vil nok fortsatt være dumpekandidat til våren.

 

Enig. Hodgson var ikke rett mann for Liverpool, men han hadde ikke akkurat den beste spillergruppen å starte med, og da gikk det som det gikk.

 

Hvor lenge siden er det Dalglish har stått på sidelinjen i en PL-kamp? 15 år vel?

 

Men dette kommer helt klart til å gå LFC-spillerne ekstra motivasjon i morgen, da Dalglish er en legende på Merseyside.

Lenke til kommentar
Dalglish er en legende på Merseyside.

 

Selv om det egentlig ikke sier all verdens....

 

Nei, å være en legende i den mestvinnende klubben i England sier ikke all verdens.. :whistle:

 

Er enig i at han ikke er den rette mannen langtsiktlig, men det er jo nettopp derfor han bare fikk jobben som caretaker-manager.

 

 

 

Er så morro at dere fortsatt lever på den skyen der..

 

Det som er EKSTRA morro er gutta som skryter av 18 liga titler og whatnot, når de engang ikke er gamle nok til å ha opplevd no ligagull!

 

Historien deres får dere ha for dere selv, dere vet i passerer dere lenge før dere vinner noe igjen ;) El, kanskje dere vinner Championship neste år? :D

Endret av olehenri
Lenke til kommentar

kårehenry: "Poop"? Seriøst?

 

Er enig med SAF i Beckham-saken. Skjønner godt at han ikke vil hente hjem igjen en av hans gamle spillere. Etter så mange år og. Om Becks hadde kommet, hvem skulle han danka ut isåfall? Vi har allerede 2 spillere som er bedre på høyrekant, så hva er vitsen med å hente en tredje på lån? Beckham er skjønn da, og jeg hadde glatt vært en av dem som hadde punga ut for en 10/11-drakt med Beckham bak. Det hadde vært nostalgisk deilig. Han var tross alt min nummer én helt fra jeg begynte på skolen og til han forsvant på billigsalg til Real. Hvilket nummer ville han hatt montro? :)

Endret av niko.
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...