Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hehe, det første du må gjøre om du har et ønske om å bli tatt seriøst igjen er at du må slutte å sette oss opp som en gruppe. Vi er kanskje en rød masse, men vi deler langt fra samme synspunkt på alt. Bare en tanke :)

 

Når jeg skriver "dere" så mener jeg selvsagt dere jeg diskuterer denne saken med. Jeg kan ikke nevne 4-5 stykker med navn hver gang jeg skal skrive et innlegg.

 

Mener selvsagt ikke 100% av Utd fansen på siden.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Hehe, det første du må gjøre om du har et ønske om å bli tatt seriøst igjen er at du må slutte å sette oss opp som en gruppe. Vi er kanskje en rød masse, men vi deler langt fra samme synspunkt på alt. Bare en tanke :)

 

Når jeg skriver "dere" så mener jeg selvsagt dere jeg diskuterer denne saken med. Jeg kan ikke nevne 4-5 stykker med navn hver gang jeg skal skrive et innlegg.

 

Mener selvsagt ikke 100% av Utd fansen på siden.

Er ikke det å sette oss opp som en gruppe? Om/hvis noen har andre meninger innad i den gruppen vil det jo kun bli dementeringer og avdreininger fra diskusjonen. Dette har skjedd flere ganger tidligere med deg, så var vel bare et lite tips :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

vi diskuterte hvilket lag som er er mest vinnende.

Det er dette jeg forholder meg til. Men nå ser det ut som om du diskuterer hvilken klubb som er den med mest suksess.

 

Men spørsmålet er hvilken klubb har hatt mest suksess/mest vinnende klubb? Den som har vunnet 5 ligagull eller 6 ligacuptitler?

 

Og det er jo cluet. Det er stor forskjell på mestvinnende og den med mest suksess. Som sagt, det vi diskuterer er hvem som har vunnet mest.

 

En klubb med seks ligacup triumfer har vunnet mer enn den klubben med 5 ligatitler, det er du jo enig i.

Men klubben med mest suksess er selvfølgelig den med ligatitlene, men det er jo en helt annen diskusjon.

 

Jeg anser 1 ligatriumf som større enn 10 ligacuptriumfer. Men skal man telle trofeene er det jo bare å telle de. Skal man finne den med mest suksess er det naturlig å vektlegge trofeene, men hvordan skal man gjøre det på en skikkelig måte?

 

I rangert rekkefølge er dette de gjeveste titlene etter min mening.

Premier League

Champions League

FA Cup

Ligacup

 

Viktig prinsipp: Dere sier alle tre titler veier like tungt? Men la oss si de neste 10 årene så vinner Bolton Premier Leauge 5 ganger og 3x Champions League (8 titler). Samtidig tar Sunderland 9 FA Cup titler.

 

I mine øyne så har da Sunderland vunnet flest titler (ren fakta), mens jeg føler Bolton er den klubben med mest suksess. Er dere uenige i dette punktet?

 

Her er vi enige, og det er jo antallet titler vi diskuterer. Ikke den med mest suksess.

Alt i alt er vi nok mer enige enn hva fremstår.

 

Edit: Det er vel ingen som har sagt at alle tre veier like tungt?

 

 

Totalen til Alt rett over her er uansett på jordet. Man teller ikke Lancs cup og 2 divisjon vet du. Det er opplyst og vedtatt at det er major honours og de tre store som gjelder, så jeg skjønner ikke hva som diskuteres lengre.

 

Det er egentlig bare klipp og lim fra wiki, men som du ser har jeg satt fet på de store titlene, samt skrevet under totalen på både de store titlene og totalt for alt. Fjernet trofeer med ungdomslag og reservelag.

 

 

 

Edit: Gratulerer fellow Devils :D

Endret av Alt-Ctrl
  • Liker 1
Lenke til kommentar

4.runde

 

Torquay - Crawley/Derby

Watford - Brighton

Bolton - Wigan

Arsenal/Leeds - Huddersfield

Fulham - Tottenham

Everton - Chelsea/Ipswich

Southampton - Manchester United

Swansea - Leyton Orient

Burnley - Burton

Birmingham - Coventry

Doncaster/Wolverhampton - Stoke/Cardiff

Notts County - Leicester/Manchester City

Stevenage - Reading

Aston Villa - Blackburn

West Ham - Nottingham Forest

Sheffield Wednesday - Wycombe/Hereford

Endret av Speedbatov
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Hepp!

 

Merker meg en del poster om bærer preg av persondiskusjoner osv. Saklig diskusjon er tingen.

De som føler seg truffet, får 24 timer på seg for å redigere/fjerne disse, ellers tar jeg saken i mine hender.

 

Merk dere, fotballforumet er en åpen arena for alle, uansett lag/tilhørighet/support osv.

 

Mvh

Jarmo :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Det ville vært kjekt å se Beckham i United trøyen igjen, og jeg kan ikke begripe hva SAF tenker med. Tror de fleste supportere hadde likt å sett han i United trøyen igjen. Utrolig flott kjernekar og en flott rollemodell.

 

Sitter her og ser på VM 2006 høydepunkter på TV3, synd at skadene har ødelagt Hargreaves for han var utrolig viktig for England det mesterskapet! Utrolig god spiller på sitt beste.

Endret av Raste
Lenke til kommentar

Hargreaves hadde vært bankers på midten til United hvis han ikke hadde slitt så mye med skader. Jeg var vanvittig glad når vi endelig fikk signert han, men det har ikke gått helt som forventa. Det er en sånn Hargreaves type United har savna en stund nå, og jeg synes at vi trenger en til den rollen, siden det ser ut som han er på vei bort og ikke har noen framtid som skadefri.

Lenke til kommentar

Såg det jeg også. Visste ikke det. Tragisk, rett og slett.

 

Skjønner ikke at de tør det, faktisk. Når spillere som Sneijder med seriegull, cupgull, CL-gull og VM-sølv ikke blir nominert engang, begynner jeg å lure. Når man attpåtil ikke bare gjør en god figur i disse turneringene, men til tider dominerer de, da er det noe feil. Jeg skal ærlig innrømme at jeg ikke anser meg selv som så jævlig interessert når det kommer til slike kåringer, men enkelte ting skjønner jeg er feil. Og når de i FIFA gjør disse uforståelige avgjørelsene her, nei da skjønner jeg ingenting.

Endret av Torstein
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...