Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Berba får en sterk 8. Vidic og Nani får 9.

 

10-ere er spesielle tilfeller.

 

Er ikke Vidic ett spesielt tilfelle da? Gikk vell rett inn på laget.. vært fitte god siden vi henta han, spiller mye, spiller bra, er kaptein, kan fortsatt spille noen år til.

 

Snakker om denne sesongen jeg

Lenke til kommentar

Det er ufattelig hva en kopp kaffi kan få igang. Fra fullstendig vrak etter en litt for sein kveld, til den kvikke oppegående og lys våkne personen eg er.

 

Jadda.... Miraklenes tid er ikke forbi.

 

Går glipp av kampen mot Liverpool, blir VG-Live løsning gitt. Tragisk men sant.

Lenke til kommentar

Det er ufattelig hva en kopp kaffi kan få igang. Fra fullstendig vrak etter en litt for sein kveld, til den kvikke oppegående og lys våkne personen eg er.

 

Jadda.... Miraklenes tid er ikke forbi.

 

Går glipp av kampen mot Liverpool, blir VG-Live løsning gitt. Tragisk men sant.

 

Det finnes jo nok av brukbare streams som kan brukes. Lovlig er det også.

Lenke til kommentar

Det er nå litt kudos til Liverpool som holder på en manager til tross for at det butter i mot en par kamper.

 

Samtidig så er vel Hodgson den manageren i PL som passer dårligst inn med Liverpool sin strategi. Hodgeson kan forøvrig ta over Skottland og få dem til å fremstå mer offensiv. De har jo stilt med 4-6-0 formasjon, og dermed vil Hodgson fremstå som en offensiv frelser med sin 4-4-2 formasjon.

 

Vet om Liverpool-supportere som gjerne hadde sett Holloway i stolen deres, men han håper ikke jeg på. Liker han alt for godt til det.. =)

Lenke til kommentar

Jeg digger Holloway, og han som Liverpool-manager kunne blitt veldig interessant. Pressekonferansene ville i hvert fall blitt morsomme.

 

Lenge siden Liverpool har hatt en skikkelig offensiv manager. Til og med Benitez virker offensiv sammenlignet med Hodgson. Tror det er på tide at vi får inn en som vet hvordan fotball skal spilles, og at vi ikke opptrer som Blackburn og Stoke slik vi har gjort altfor lenge.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...