Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

God tur, Rastegutt. Du som er en bereist ung mann sørger vel for et par timer på Bishops uten mitt mas om at det er et must. Kos deg :)

Takk, skal prøve på det om det er mulig å få det til :)

Om det er mulig? Det er ikke vanskelig, og så sinnsykt verd det.

Jo, når du har med hele familien pluss noen kids under 18 så ja :p

 

Men skal prøve å få gått innom der.

Lenke til kommentar

Latias kalles inn på sjefens kontor! Jeg tror du vet hva det gjelder?

 

Til dere som har sett Carrington innsalget: Hvor deilig er ikke Rachel egentlig? Nesten så jeg ikke klarte å følge med på det som skjedde i filmen... Jeg foretrekker til vanlig brunetter men denne blondina scora høyt på søthetsskalaen. Jeg vil faktisk klinke til med en svak nier. Hva er deres dom?

 

 

Rachel is a lifelong Reds fan and season ticket holder at Old Trafford, so was rather excited to meet her sporting heroes and to be given open access to areas never before filmed for the MUTV special. She says: "I was absolutely terrified, I think my legs were shaking the whole time because I'm such a huge fan of those players.

 

"I'd just about calmed my nerves and had got used to speaking to Rio and Ryan, when Ole Gunnar Solskjaer came over – and he was my favourite player when I was young so it was back to being nervous all over again."

 

As part of the documentary, Rachel visited the Reds' former training ground at The Cliff to compare the facilities with the state-of-the-art Carrington ground the team now use.

 

"The differences were incredible," she says.

 

"The Cliff's facilities were really quite basic, and then we headed to Carrington where they have things like an underwater treadmill, various computer games to keep the players' eyes sharp and monitors to improve fitness."

 

But despite being a footballer player herself in her youth, Rachel admits her nerves in front of the lads led to a rather embarrassing conundrum on the ball.

 

She groans: "I think I ended up chipping the ball.

 

"I used to play football but I didn't want to say that in front of the guys."

 

Following on from Burnley FC footballer Clarke Carlisle's Countdown success, has Rachel been able to discover any new candidates for the Channel 4 quiz show?

 

"Well, Rio and Ryan said they watched, and Edwin van der Sar came up to say he liked the programme, but that he's not too good on the words round."

 

 

 

Rachel_Riley_109427t.jpg

 

Itilfelle noen har gått glipp av den. Haha, hvor lekor er ikke Scholes med avisa.

Endret av Goldwing
Lenke til kommentar

Latias kalles inn på sjefens kontor! Jeg tror du vet hva det gjelder?

 

Til dere som har sett Carrington innsalget: Hvor deilig er ikke Rachel egentlig? Nesten så jeg ikke klarte å følge med på det som skjedde i filmen... Jeg foretrekker til vanlig brunetter men denne blondina scora høyt på søthetsskalaen. Jeg vil faktisk klinke til med en svak nier. Hva er deres dom?

 

 

Rachel is a lifelong Reds fan and season ticket holder at Old Trafford, so was rather excited to meet her sporting heroes and to be given open access to areas never before filmed for the MUTV special. She says: "I was absolutely terrified, I think my legs were shaking the whole time because I'm such a huge fan of those players.

 

"I'd just about calmed my nerves and had got used to speaking to Rio and Ryan, when Ole Gunnar Solskjaer came over – and he was my favourite player when I was young so it was back to being nervous all over again."

 

As part of the documentary, Rachel visited the Reds' former training ground at The Cliff to compare the facilities with the state-of-the-art Carrington ground the team now use.

 

"The differences were incredible," she says.

 

"The Cliff's facilities were really quite basic, and then we headed to Carrington where they have things like an underwater treadmill, various computer games to keep the players' eyes sharp and monitors to improve fitness."

 

But despite being a footballer player herself in her youth, Rachel admits her nerves in front of the lads led to a rather embarrassing conundrum on the ball.

 

She groans: "I think I ended up chipping the ball.

 

"I used to play football but I didn't want to say that in front of the guys."

 

Following on from Burnley FC footballer Clarke Carlisle's Countdown success, has Rachel been able to discover any new candidates for the Channel 4 quiz show?

 

"Well, Rio and Ryan said they watched, and Edwin van der Sar came up to say he liked the programme, but that he's not too good on the words round."

 

 

 

Rachel_Riley_109427t.jpg

 

Itilfelle noen har gått glipp av den. Haha, hvor lekor er ikke Scholes med avisa.

Personlig er jeg fan av brunetter selv, men ja jeg sleit litt å følge med på annet enn henne, kul reklame i fyet, nice den på slutten da vds redder rooney skuddet :thumbup:

Lenke til kommentar

 

Annet er det jo ikke å forvente. Mannen har det som plommen i egget. Gammel stjerne som har vært på hell i 5 år for fortsatt lov til å leke med de store gutta for en sikkert kurant lønnsslipp.

 

Owen senket City i fjor, og ene og alene pga. det vil han ha en viss kultstatus i klubben, men bortsett fra det har han vært skuffende. Håper han ikke får ny kontrakt.

 

Han har jo en ganske god mål rate da. Jeg tror vi kan ha en ypperlig supersub i mange år i Owen

Endret av Limbeck
Lenke til kommentar

Snasen hun ja, spesielt til å være britisk.

 

Delen på treningsfeltet var det beste med hele reportasjen, når hun får hjertebank av å se Solskjær spasere bortover. Tror nok Solskjær har en høyere stjerne blandt den gjengse engeslkmann enn nordmannen. Kjente en tåre trenge seg på når hun nevnte at "der går det en legende som du kun kan se på video (Solskjær), og der er det en legende som du kan se hver helg på Old Trafford (Giggs).

Rimelig spesielt som hun er inne på at det bare er ett års forskjell på Solskjær og Giggs, Solskjær er trener mens Giggs fortsatt spiller toppfotball, "Fantastic testament to Giggs" er det vel hun sier. Herlig.

 

Jævlig artig å se hvor avslappa folka var rundt Rio og hvor mye han tulla og fleipa med de som jobber der. Eneste jeg savna var et par ord fra sjefen sjøl, Ferguson.

Endret av Alt-Ctrl
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...