Gå til innhold

Manchester United

Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Haha. Neida, det er bare at jeg snakker så mye om Arsenal osv pga venner/broren osv osv. Liker de bare mye bedre enn Pool og Chelsea liksom. Men ja, hra litt special feelings for Pompey og Villa i PL ellers. Men etter Villa slo oss følte jeg meg litt dum og ekkel, siden de var så grusomt defensiv i andre omgang. Før har de ikke vært sånn i det hele tatt. F.eks når vi slå de 1-4, 4-0 osv i fjor eller 07/08.

Uansett, utrolig deilig at Pompey styrer sånn og tar 3 poeng. :D

Skrevet (endret)

Helvete at Wigan ikke klarte å utligne på Anfield med den megasjansen i tverra. :p 1-1 der hadde vært flott også, hehehe. Neida, sier meg fornøyd.

Nå må vi bare ha 3 poeng.

Endret av tc47
Skrevet

Hjelpe meg som det har gått i stampe for Liverpool, har sjelden sett så planløst spill fra det som skal være et topplag i Premier League.

De kan jo være 13 poeng bak oss etter i dag, og 16 bak Chelsea. Samt 8 bak Villa / Arsenal på fjerdeplassen. De tar aldri i verden igjen United / Chelsea ihvertfall, det er jeg bombesikker på. Tror heller ikke de klarer å hamle opp med Arsenal plasseringsmessig, så de er avhengige av at Villa / Tottenham / City sprekker litt nå for å få CL neste sesong.

Ser rett og slett ut som om Liverpool-laget ikke er godt nok til å henge med i en sesong som har blitt jevnere enn vanlig og hvor lag som Tottenham, Villa, og City "endelig" har klart å være konkurransedyktige i toppen.

Big four blir "breached" denne sesongen, det er jeg sikker på. Og det er Liverpool som ryker.

Skrevet
Helvete at Wigan ikke klarte å utligne på Anfield med den megasjansen i tverra. :p 1-1 der hadde vært flott også, hehehe. Neida, sier meg fornøyd.

Nå må vi bare ha 3 poeng.

Come on da tc. Vi er ikke noen trussel for dere uansett. :p

Skrevet
Let's all laugh at Liverpool. (!)

Jeg startet å le sånn omtrent når de puttet 1-0 og har lett siden.

Jeg ler ennå, bare av helt andre grunner!!!

Ut med Scholes inn med Obertan og dra Anderson inn i midten, ut med Owen og inn med Berbatov.

Skrevet
HAHAHAHAHA. Her kommer jeg hjem og ser at Pool har gått på en stygg en. Jeg LER!! :lol:

LER du enda?

Eg ler hvertfall enda. Tape mot Pompey som er suverent bunnlag (til denne kampen) med toppet mannskap er vel hakket vassere enn å tape mot Fulham som potensielt ligger over Liverpool på tabellen, med halve laget ute....

Men det er surt ja. Absolutt.

Gjest Slettet-D7I5Gr2
Skrevet

Vil takke Scholes sin innsats får å gjøre denne lørdagen litt lettere.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...