Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Utrolig nok er det mange som kommer fra ferie her og får litt av et sjokk. Ingen som har hørt om PC og WLAN i utlandet? :p

 

Hvis man tar seg en ferie uten å bestille den via Ving/Startour/etc. finner man fort ut at man kan havne steder i verden hvor WLAN ikke er den største selvfølge. Uansett er ikke nettaksess førstepri for meg på ferie, desto artigere å komme hjem for å lese en hel ukes United-sladder.

 

Tok du sommerferien på Ørlandet?

Lenke til kommentar

Ok, nå er det slik at ordet "neger" for deler av befolkningen er vanlig å bruke om mørkhudete personer uten at det er noe negativt ment med det. For andre deler av befolkningen har dette ordet mer negative assosiasjoner. Det er ikke annet enn et klassisk tilfelle av ord som har forskjellig betydning alt etter hvem som hører. Og nei, det finnes ingen universell fasit for hva som er riktig tolkning av dette (lengre oppe i nord er det også normalt å bruke ordet "svarting", men for oss "søringer" er dette tolket mer negativt).

 

Nå anbefaler vi folk å ikke bruke ord som provoserer unødvendig, eksempelvis ordet "neger". Det ble slettet en reaksjon på bruken som ikke var annet en ren og skjær personangrep og det er en fordel om brukerne respekterer våre retningslinjer. Ta gjerne og diskuter bruken av ordet "Neger" i språk-forumet vårt, om jeg husker rett så er det en egen tråd som tar for seg temaet.

 

Det er ikke poeng i å kverulere og på trass begynne med innlegg som helt og holdent er ment som latterliggjøring. Hev dere nå over akkurat det, er dere snill. Et innlegg med kommentar er slettet.

 

Dette innlegget skal ikke kommenteres her i tråden, for den handler om Manchester United og ikke om moderering eller språkdebatt. Bruk PM eller egne fora/tråder til akkurat den biten.

 

Så får dere ha en ekstra god og strålende dag og takk til de som bruker rapporteringssystemet til å hjelpe oss med å holde litt ro og orden :)

Lenke til kommentar

Frå skysports:

 

13.21 Sir Alex Ferguson has said he will not spend any more money this summer. The Manchester United boss has just been in a press conference to introduce his new signings. Stay logged on for more news from Old Trafford as soon as we get it.

 

Så resten av pengene går til Glazers eller??

Endret av Ed Hunter
Lenke til kommentar
Frå skysports:

 

13.21 Sir Alex Ferguson has said he will not spend any more money this summer. The Manchester United boss has just been in a press conference to introduce his new signings. Stay logged on for more news from Old Trafford as soon as we get it.

 

Så resten av pengene går til Glazers eller??

Du kødder?! Det var MYE penger i lomma på Glazer...

Lenke til kommentar

Mye spill på transfermarkedet de siste årene, så man skal ikke tro på det helt sikkert. Og uansett så kan det godt hende at United vil vente til januar eller til neste sommer med en dyr signering, siden spillere United byr på nå vil bli kraftig overpriset pga. pengene United fikk fra Ronaldo

Endret av krissttian
Lenke til kommentar

Jeg føler at vi har gjort nok, vi trenger ikke mer. Laget har allerede spillere som kan heve laget etter tapet av Ronaldo. Kunne godt tenkt meg en ny playmaker, jeg føler at midtbanen vår begynner å bli svak med en Scholes som viste tegn på svakhet ifjor.

Lenke til kommentar

Det er bekreftet at Michael Owen får nr. 7 ja, så det på Sky Sports News. Fergie skulle også ha sagt at vi ikke kjøper noen flere denne sommeren. Kanskje vi har kjøpt nok, vet ikke, men 4 PL på rad er ikke akkurat 100% realistisk heller så vi får se.

Lenke til kommentar
Frå skysports:

 

13.21 Sir Alex Ferguson has said he will not spend any more money this summer. The Manchester United boss has just been in a press conference to introduce his new signings. Stay logged on for more news from Old Trafford as soon as we get it.

 

Så resten av pengene går til Glazers eller??

Det var detta jeg regna med oxo, bare et par små signeringer å resten til gjelda

Lenke til kommentar

Får Owen nummer 7 så kommer jeg til å klikke i vinkel.Han er så absolutt ingen nummer 7!32 er et mer passende nummer!

Utrolig veigt av oss og ikke greie splash the cash hvis Fergusons utsagn stemmer.Jeg har troen på at vi kommer til å hente inn Costa,men syns fremdeles det er veigt.Kunne godt tenkt meg en forsvarsspiller til,pluss kanskje en sentralt på midtbanen.Har feks meget sansen for han der i Bordaux (husker ikke navnet) som ble kåret til årets spiller i Ligue 1.

Lenke til kommentar
Får Owen nummer 7 så kommer jeg til å klikke i vinkel.Han er så absolutt ingen nummer 7!32 er et mer passende nummer!

Utrolig veigt av oss og ikke greie splash the cash hvis Fergusons utsagn stemmer.Jeg har troen på at vi kommer til å hente inn Costa,men syns fremdeles det er veigt.Kunne godt tenkt meg en forsvarsspiller til,pluss kanskje en sentralt på midtbanen.Har feks meget sansen for han der i Bordaux (husker ikke navnet) som ble kåret til årets spiller i Ligue 1.

Gabriel Obertan?

Lenke til kommentar
Hvor i all verden får dere det fra at resten av pengene går til gjelda? SAF sparer det vel til neste sommer da vi mister Giggs, vds, Neville og Scholes.

Både det du sier å det jeg sier er ganske så realistisk, United har en forferdelig høy gjeld, å etter di signeringene vi har gjort hittil ser jeg på det som at SAF (egentlig) bare har fått en liten slant å handle for så vi kan bli kvitt litt av gjelda, eller som du sier, venter til Januar vindu eller neste sommer, men jeg tror mest på betaling av gjeld

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...