Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Egentlig ikke,siden han vant flere trofer under sin tid i Liverpool.

Mer korrekt: Må være artig og vinne serien engang også,som egentlig også er feil,siden united ikke har vunnet serien med Owen.(enda)

 

Men hva har vel fakta med denne tråden og gjøre? dumme meg.

Endret av Danielzu
Lenke til kommentar
Egentlig ikke,siden han vant flere trofer under sin tid i Liverpool.

Fortsatt gøy å vinne noe for Michael..

Har jeg påstått noe annet?

de færreste med Liverpool i hjerte håper på at United skal vinne noe i england. Vil jeg påstå.

 

Edit: la til ''i england'' siden jeg abs ikke håpet at Chelsea vant CL i 078.

Endret av Danielzu
Lenke til kommentar

Glemte at enkelte her inne kunne se in i fremtiden. My bad.

 

Er vel ikke gøy for en liverpool-supporter om Owen+united vinner noe(om de vinner noe).

 

Edit: Det som jeg reagerte på var antagelsen man kom med at Owen ikke har vunnet noe. Som er bull

Endret av Danielzu
Lenke til kommentar
Utrolig nok er det mange som kommer fra ferie her og får litt av et sjokk. Ingen som har hørt om PC og WLAN i utlandet? :p

 

Hvis man tar seg en ferie uten å bestille den via Ving/Startour/etc. finner man fort ut at man kan havne steder i verden hvor WLAN ikke er den største selvfølge. Uansett er ikke nettaksess førstepri for meg på ferie, desto artigere å komme hjem for å lese en hel ukes United-sladder.

Lenke til kommentar

Hehe, sant. Er veldig gøy å lese at det er har skjedd så og så siden du dro. :)

 

Nå tok jeg med min på ferie siden jeg visste at det var nettilgang på hotellet pluss at jeg ikke orket å gjøre så mye pga krykkene. ( Ja, det er fuckings slitsomt å gå på krykker ).

Satt på båten og satt å oppdaterte ang. Owen. Var litt overrasket for å si det sånn :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...