Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Syns det er idiotisk at noen sier Berbatov ikke har vært god på grunn av mål, er ikke han ganske høyt oppe på lista når det gjelder assists? altså, hvis han er det ( syns jeg har lest det en plass ) Så er han jo en av de viktigste spillerene våres i år.. Hvordan kan det bli mange mål hvis det ikke er en som er flink og har godt fotballhode som gir mye assist?

Endret av Kjartan1234
Lenke til kommentar
Syns det er idiotisk at noen sier Berbatov ikke har vært god på grunn av mål, er ikke han ganske høyt oppe på lista når det gjelder assists? altså, hvis han er det ( syns jeg har lest det en plass ) Så er han jo en av de viktigste spillerene våres i år.. Hvordan kan det bli mange mål hvis det ikke er en som er flink og har godt fotballhode som gir mye assist?

10 assists bare i PL i fjor. 1 bak Van Persie. Les posten min på forrige side.

 

Jeg fikk klump i halsen når Tevez klappet seg selv av banen når han ble byttet ut i slutten av sessongen, men tror ikke det er mange som lenger synger på "Fergie sign him up" ... For en vending han tok til å bli en helt usmakelig fyr. Å se han i City-drakt skal jeg kose meg med. Usj.

Lenke til kommentar
Nå er Tevez City-spiller, håper fyren brenner til helvette.

Word.

 

 

Det er et stort svik mot klubben som faktisk har gitt han mange muligheter, men pengene rår tydeligvis..

En ting er jo sikkert, det er vesentlig større konkurranse der i gården enn det er i United, men han får i allfall bedre betalt for å sitte på benken her da...

VG - Link på saken

Endret av Aalton
Lenke til kommentar
Er dere ferdi med å glefse etter meg? det holder ikke med å ha bra overblikk, teknikk når en ikke engang gidder å løpe (følge angrepet).

Du ser heller en løpegutt ala Kuyt, Mache eller Tevez som driter i hele oppbyggningen av laget, enn en fyr med touch og teknikk til å gjøre hva han vil med forsvaret? PS: Ikke post her om du ikke vil diskutere.

Hva jeg poster har du ikke noe med, å måten du svarer på sier alt, grunne til at jeg stoppet diskusjonen var at dette begynte å nærme seg personangrep, Macheda er klasse i forhold.

 

BTW: Tevez er et HATOBJEKT i samsvar med Ronaldo

Endret av LuckyNr7
Lenke til kommentar

Blir spennende å se hvordan vi presterer til neste år. Hadde forventet at det kom inn flere spillere(Mulig det gjør det også), men nå sier værtfall SAF at han ikke kommer til å bruke mer penger. Jeg lurer litt på om de kjøpene vi har gjort nå er nok til å fylle de skoa Ronaldo forlot i United. Han var en viktig del av det laget som har gitt oss 3 ligatitler de siste åra. Det er åpenbart at noen må tre frem og score de måla som Ronaldo sto for hver sessong. Jeg håper denne personen er Owen, men jeg er skeptisk. Berbatov skal også få lov til å score hvis han har lyst.

 

Jeg tror det er en fordel for oss at en personlighet som Ronaldo ikke er i klubben lengre. Som mange har sagt så er han en person som har tatt mye plass, og mye har blitt sentrert rundt han. Jeg har trua på at vi får et mer sammensveiset lag neste sessong. Der vi ikke er så avhengi av en stjerne i form. Mye av problemet vårt denne sessongen var at vi sleit med å komme til målsjangser. Jeg tror mye av dette skyldes at spillerene forventet at Ronaldo skulle ordne opp, de gjorde seg alt for avhengi av han. Jeg håper at nå som han er borte, at vi får et mer målfarlig angrep.

 

Jeg drømmer om at Berba, Rooney og Owen finner den perfekte kjemien forran mål. Og se Valencia, Park, Nani og Obertan herje på kantene sammen med en sterk sentral midtbane der Anderson trer mer og mer frem som en av våre viktigste playmakere. Med våre ugjennomtrenglige forsvarspillere som gjøre det umulig å score mål. Skulle noen slippe forbi venter en lang Nederlender som redder alt. :innocent::p

 

Blir spennende å se hvor SAF matcher Obertan, da han kan brukes på midten og som spiss.

Lenke til kommentar
At Tc47 sier at det ikke er realistisk å vinne Premier League, da tenker jeg hva faen.

 

Selvfølgelig er det å vinne PL med denne stallen realistisk men mente bare det å vinne 4 PL på rad. Aldri skjedd før, så ser ikke slik at jeg går og forventer at det skal skje. Spesielt når jeg tror dette året kan bli en slags overgangsperiode hvor laget var mye basert på Ronaldo og Rooney og nå mister vi en av de. Det tar tid å komme over slike salg, men har fortsatt troa på at de nye spillerne og spillere som Nani skal virkelig vise seg frem nå.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...