Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Når han har sagt minst 5 ganger før det ekle vanlige "Only God knows. We will see. I am happy" osv.? Også plutselig det i mars, bare 2 måneder før sommeren? Ikke minst "tulleintervjuet" dagen før CL der han sier at han er lei spørsmålene om Madrid og at han skal bli. Det er kanskje å være profesjonell for noen, ikke for meg ihvertfall.

 

For meg virker det litt profesjonelt egentlig. Han ville få bort media og konsentrere seg om neste kamp.

 

Tenkte meg en del ville reagere sånn. Er nok bare forskjellige meninger. For meg som supporter og når jeg vet hvor stor og viktig spiller Ronaldo er, vil jeg ikke høre spilleren lyve til supporterne og alle (inkl. meg) om at Man Utd er klubben for han 3 mnd. før han kysser en annen klubbs drakt/logo, etter han allerede har avtalt at han skal til Madrid i desember året før. Hater løgn mer enn alt.

Endret av tc47
Lenke til kommentar
At Tc47 sier at det ikke er realistisk å vinne Premier League, da tenker jeg hva faen.

 

Selvfølgelig er det å vinne PL med denne stallen realistisk men mente bare det å vinne 4 PL på rad. Aldri skjedd før, så ser ikke slik at jeg går og forventer at det skal skje.

Det blir da ikke noe mindre realistisk med tanke på at dere har vunnet det tre ganger før. Tvert imot.

Lenke til kommentar
Når han har sagt minst 5 ganger før det ekle vanlige "Only God knows. We will see. I am happy" osv.? Også plutselig det i mars, bare 2 måneder før sommeren? Ikke minst "tulleintervjuet" dagen før CL der han sier at han er lei spørsmålene om Madrid og at han skal bli. Det er kanskje å være profesjonell for noen, ikke for meg ihvertfall.

 

For meg virker det litt profesjonelt egentlig. Han ville få bort media og konsentrere seg om neste kamp.

 

Tenkte meg en del ville reagere sånn. Er nok bare forskjellige meninger. For meg som supporter og når jeg vet hvor stor og viktig spiller Ronaldo er, vil jeg ikke høre spilleren lyve til supporterne og alle (inkl. meg) om at Man Utd er klubben for han 3 mnd. før han kysser en annen klubbs drakt/logo, etter han allerede har avtalt at han skal til Madrid i desember året før. Hater løgn mer enn alt.

 

Er ikke uenig, men kanskje det var det beste av to onder. Tenk deg at han hadde sagt at han drar til Spania etter sesongen da. Det viktigste var tross alt at Fergie og han selv viste det.

Endret av Limbeck
Lenke til kommentar
At Tc47 sier at det ikke er realistisk å vinne Premier League, da tenker jeg hva faen.

 

Selvfølgelig er det å vinne PL med denne stallen realistisk men mente bare det å vinne 4 PL på rad. Aldri skjedd før, så ser ikke slik at jeg går og forventer at det skal skje.

Det blir da ikke noe mindre realistisk med tanke på at dere har vunnet det tre ganger før. Tvert imot.

 

Synes du det? Å holde et så høyt nivå over så lang tid er veldig vanskelig, og det blir verre og verre for hvert år.

Lenke til kommentar

@ Hegland

Jepp, sant nok det, men hjalp ikke forrige gang så. Men tenkte på to viktige salg og ikke kjøp på noe "klasse spillere" selvom Valencia skal være god og Owen "var god". Vi får se.

 

Og det Limbeck sier er ganske sant også.

Endret av tc47
Lenke til kommentar
Når han har sagt minst 5 ganger før det ekle vanlige "Only God knows. We will see. I am happy" osv.? Også plutselig det i mars, bare 2 måneder før sommeren? Ikke minst "tulleintervjuet" dagen før CL der han sier at han er lei spørsmålene om Madrid og at han skal bli. Det er kanskje å være profesjonell for noen, ikke for meg ihvertfall.

 

For meg virker det litt profesjonelt egentlig. Han ville få bort media og konsentrere seg om neste kamp.

 

Tenkte meg en del ville reagere sånn. Er nok bare forskjellige meninger. For meg som supporter og når jeg vet hvor stor og viktig spiller Ronaldo er, vil jeg ikke høre spilleren lyve til supporterne og alle (inkl. meg) om at Man Utd er klubben for han 3 mnd. før han kysser en annen klubbs drakt/logo, etter han allerede har avtalt at han skal til Madrid i desember året før. Hater løgn mer enn alt.

 

Er ikke uenig, men kanskje det var det beste av to onder. Tenk deg at han hadde sagt at han drar til Spania etter sesongen da. Det viktigste er tross alt at Fergie og han selv viste det.

 

Jepp, er ikke sånn at jeg liker "alternativen" menmen. Som sagt, han sa masse forskjellig om Gud og alt før men valgte å si noe "nytt" den ene gangen og akkurat det ble litt dumt for meg. Jaja, er nok snakk om det tenker jeg.

Lenke til kommentar
At Tc47 sier at det ikke er realistisk å vinne Premier League, da tenker jeg hva faen.

 

Selvfølgelig er det å vinne PL med denne stallen realistisk men mente bare det å vinne 4 PL på rad. Aldri skjedd før, så ser ikke slik at jeg går og forventer at det skal skje.

Det blir da ikke noe mindre realistisk med tanke på at dere har vunnet det tre ganger før. Tvert imot.

 

Synes du det? Å holde et så høyt nivå over så lang tid er veldig vanskelig, og det blir verre og verre for hvert år.

Det er selvfølgelig sant, men det kommer mange gode faktorer med å vinne serien og. Mere penger, mer attraktiv klubb for spillerne, bedre harmoni i laget. Vil du/dere si at f.eks Chelsea har en fordel ovenfor dere fordi dere har vunnet tittelen tre år på rad nå?

Lenke til kommentar
Før sesongen så ser jeg alltid på oss som favoritter til å vinne tittelen. Jeg sier til meg selv "Hvorfor ikke?" og "Hvilket lag er bedre enn oss/har bedre bredde". Svaret blir at jeg sitter med følelsen at oddsen på oss som seriemestere burde ligge på 1,23.

Betsafe gir deg 2.80 eller no, så penger å hente der! :p

Lenke til kommentar
At Tc47 sier at det ikke er realistisk å vinne Premier League, da tenker jeg hva faen.

 

Selvfølgelig er det å vinne PL med denne stallen realistisk men mente bare det å vinne 4 PL på rad. Aldri skjedd før, så ser ikke slik at jeg går og forventer at det skal skje.

Det blir da ikke noe mindre realistisk med tanke på at dere har vunnet det tre ganger før. Tvert imot.

 

Synes du det? Å holde et så høyt nivå over så lang tid er veldig vanskelig, og det blir verre og verre for hvert år.

Det er selvfølgelig sant, men det kommer mange gode faktorer med å vinne serien og. Mere penger, mer attraktiv klubb for spillerne, bedre harmoni i laget. Vil du/dere si at f.eks Chelsea har en fordel ovenfor dere fordi dere har vunnet tittelen tre år på rad nå?

 

Motivasjon, sult. Favorittspøkelset kan være farlig. Undervurdering.

Lenke til kommentar
Forresten hadde vel Tevez god tid til å vurdere et tilbud fra United? Tviler på at Fergie lyver:

 

Fikk aldri Tevez-svar.

 

Jepp, så det og. Var vel ikke prisen agenten skulle ha som var problemet,mosv. Usikker. Leste dette på redcafe ihvertfall:

 

"Re 'the offer'...

 

What Fergie said today rather matches a remark he made during the season (iirc) in which he said Tevez had been offered a 'good deal/package'. This turned out to be during a period in which Utd and Kia had reached no agreement on a purchase price (Gill still feeling the figure was 'toppy').

 

So the remark I'm sure I made at the time still stands... SAF may have offered personal terms to Tevez - but given that nothing was moving on the purchase itself this didn't really amount to much in terms of resolving his situation. Thus - as far as Kia/MSI were concerned, no firm offer had yet been made.

 

Of course, if one of the so-called journalists had had the gumption to ask if this 'offer' concerned just personal terms or whether it included matching the asked-for puchase price, we might be in a clearer situation.

 

 

Re 'money the only motive'...

 

The apparent ill-feeling towards SAF that Tevez seems to be expressing is not a characteristic we would expect for a money-motivated separation. IMO."

Lenke til kommentar

Tevez er nå shitty spiller, så hvem i faen bryr seg. Han fikk et tilbud, takket nei å gikk til City. At det at han klagde på Sir Alex beviser at han ikke er pengegrisk. Vel for meg viser det helt klart at han har dårlig samvittighet for noe siden han syter og klager.

Lenke til kommentar
Chelsea 4.00

Arsenal 4.00

Manchester City 7.00

Liverpool 8.00

Everton 10.00

Tottenham 12.00

Aston Villa 14.00

 

 

:)

 

Forresten hadde vel Tevez god tid til å vurdere et tilbud fra United? Tviler på at Fergie lyver:

 

Fikk aldri Tevez-svar.

 

Whot. City og Arsenal med mindre odds en Liverpool? Oo

Den bettinga var jo litt rar imo :b

Endret av Dalglish
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...