Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hvor i all verden får dere det fra at resten av pengene går til gjelda? SAF sparer det vel til neste sommer da vi mister Giggs, vds, Neville og Scholes.

Både det du sier å det jeg sier er ganske så realistisk, United har en forferdelig høy gjeld, å etter di signeringene vi har gjort hittil ser jeg på det som at SAF (egentlig) bare har fått en liten slant å handle for så vi kan bli kvitt litt av gjelda, eller som du sier, venter til Januar vindu eller neste sommer, men jeg tror mest på betaling av gjeld

Glazer sa at han ikke hadde noen intensjoner om å bruke pengene for Ronaldo på å nedbetale gjeld. Han sa i tillegg at det ville komme £20M ekstra som SAF kunne handle spillere for og at sommerens budsjett lå på £100M. Det var SAF sitt valg å selge Ronaldo og han hadde aldri blitt solgt om SAF ikke hadde fått forsikringer om at pengene gikk til transfers.

 

Her illustrerer SAF på pressekonferansen hvor mye større pupper Rafa har fått i løpet av ferien:

 

88995500.jpg?v=1&c=NewsMaker&k=2&d=17A4AD9FDB9CF19311EB03566168C70E875CFD968DDE7555E30A760B0D811297

Lenke til kommentar
Hvor i all verden får dere det fra at resten av pengene går til gjelda? SAF sparer det vel til neste sommer da vi mister Giggs, vds, Neville og Scholes.

Både det du sier å det jeg sier er ganske så realistisk, United har en forferdelig høy gjeld, å etter di signeringene vi har gjort hittil ser jeg på det som at SAF (egentlig) bare har fått en liten slant å handle for så vi kan bli kvitt litt av gjelda, eller som du sier, venter til Januar vindu eller neste sommer, men jeg tror mest på betaling av gjeld

Det å si hva resten av penge vil gå til blir ren spekulering. Personlig tror jeg det er Fergusons eget valgt at han ikke henter inn flere spillere. Jeg er fornøyd med hva Ferguson har gjort på overgangsmarkede denne sommeren. Jeg forstår dem som ønsker inn en stor signering denne sommeren, men jeg tror ikke vi trenger det. Vi har en mer enn god nok stall til å vinne PL neste sesong også. Jeg tar det som en selvfølge at noe av pengene vil gå til gjelda. Dette er en gylden mulighet for Glazer til å kutte ned litt. Men jeg tror at Ferguson fortsatt har en stor pengesekk som han sparer til neste sommer. Jeg har liten tro på at vi vil gjøre noen store signeringer i januar ettersom de største navnene da mest sansynlig vil være utilgjengelige for CL spill.

Lenke til kommentar
Får Owen nummer 7 så kommer jeg til å klikke i vinkel.Han er så absolutt ingen nummer 7!32 er et mer passende nummer!

Utrolig veigt av oss og ikke greie splash the cash hvis Fergusons utsagn stemmer.Jeg har troen på at vi kommer til å hente inn Costa,men syns fremdeles det er veigt.Kunne godt tenkt meg en forsvarsspiller til,pluss kanskje en sentralt på midtbanen.Har feks meget sansen for han der i Bordaux (husker ikke navnet) som ble kåret til årets spiller i Ligue 1.

Gabriel Obertan?

Er nok heller Gourcuff han mener ^^,

 

EDIT: Det ble nummer 7 på Owen ja, kult nok :p Da tror jeg Obertan får nummer 32, og at Valencia får 27 eller 30 ;)

Endret av Sameboe
Lenke til kommentar
Points: ja jeg er klar over det har blitt sagt, men siden det er så forbanna stille på kjøpefronten, jeg vet jeg er veldi pessimist til detta, jeg veit a faen åssen jeg skal forklare hva jeg mener om di kjøpene vi har gjort i forhold til størrelsen på lommeboka SAF skal hå fått av Glazer

Har det vært så stille da? Tre kjøp på relativt kort tid vil jeg si er veldig bra. Det at vi ikke har hentet inn noen store navn er en annen sak. Men som jeg har sagt tidligere så ser jeg ikke behovet for å hente inn de aller største navnene. Det er ikke verdt å svi av hele pengesekken på to spillere. Tror Ferguson vet hva han driver med.

Lenke til kommentar

Hvorfor skal vi kjøpe bare for å kjøpe? Vi fikk ikke Benzema, ikke ville Ribery heller. Jeg ser heller at vi får ro i troppen og satser på de vi har. Å som Points sier, spar pengene til en mer rainy day. Sir Alex har en plan med dette, å disse pengene går ikke til å betale gjelda. Vi er ikke et lag som kjøper de ekstreme stjernene, ikke vil vi bli det heller. Valencia og Owen er gode forsterkninger. Å vi har mange unge som banker på døra.

 

Er det forresten noe nytt rundt Gibson?

Lenke til kommentar
Kunne godt tenkt meg en forsvarsspiller til,pluss kanskje en sentralt på midtbanen.Har feks meget sansen for han der i Bordaux (husker ikke navnet) som ble kåret til årets spiller i Ligue 1.

Gabriel Obertan?

 

Hvis du tror obertan,som ble leid ut til et Ligue 2 lag i andre halvdel av sesongen,ble kåret til årets spiller i frankrike,er du ganske desillusjonert..hehe ;)

Lenke til kommentar
Hvorfor skal vi kjøpe bare for å kjøpe? Vi fikk ikke Benzema, ikke ville Ribery heller. Jeg ser heller at vi får ro i troppen og satser på de vi har. Å som Points sier, spar pengene til en mer rainy day. Sir Alex har en plan med dette, å disse pengene går ikke til å betale gjelda. Vi er ikke et lag som kjøper de ekstreme stjernene, ikke vil vi bli det heller. Valencia og Owen er gode forsterkninger. Å vi har mange unge som banker på døra.

 

Er det forresten noe nytt rundt Gibson?

hehe dere tar visst dette med historisk ro, imotsetning til meg, jeg sier ikke at vi skal kjøpe bare for å kjøpe, men det hadde senket skuldrene litt om det kom inn kjent klassespiller.

Lenke til kommentar
Hvis du tror obertan,som ble leid ut til et Ligue 2 lag i andre halvdel av sesongen,ble kåret til årets spiller i frankrike,er du ganske desillusjonert..hehe ;)

N' I Got Somthing For You: Det var overhode ikke et Ligue 2 Lag, Lorient kom på en brukbar 10 plass i Ligue 1 ;)

Endret av Giallorossi
Lenke til kommentar
Hvorfor skal vi kjøpe bare for å kjøpe? Vi fikk ikke Benzema, ikke ville Ribery heller. Jeg ser heller at vi får ro i troppen og satser på de vi har. Å som Points sier, spar pengene til en mer rainy day. Sir Alex har en plan med dette, å disse pengene går ikke til å betale gjelda. Vi er ikke et lag som kjøper de ekstreme stjernene, ikke vil vi bli det heller. Valencia og Owen er gode forsterkninger. Å vi har mange unge som banker på døra.

 

Er det forresten noe nytt rundt Gibson?

hehe dere tar visst dette med historisk ro, imotsetning til meg, jeg sier ikke at vi skal kjøpe bare for å kjøpe, men det hadde senket skuldrene litt om det kom inn kjent klassespiller.

Med tanke på at vi har spillere som Berbatov, Rooney, Anderson, Nani, Wellbeck, Macheda o.l som vi enda ikke sett det aller beste av. Så er det mange som kan ta opp pinnen etter Ronaldo. At Tc47 sier at det ikke er realistisk å vinne Premier League, da tenker jeg hva faen. Vi er favoritter i år som ifjor. Å vi er absolutt kapabel til det. Særlig når man ser på motstanden. Chelsea blir nok vår største trussel, å den tror jeg blir stor. Spesielt når Sir Alex er såpass rolig tar jeg det hele helt med ro.

Lenke til kommentar

Etter å ha sett pressemeldingen fra SAF, skjønner jeg hvordan han tenker, my bad, det er et enkelt svar på mine bekjymringer, grunnen til SAF`s kjøpe stopp er pga. overprising. enkelt å greit.

å påstå Nani å Berbatov er bra nok for stallen mener jeg er latterlig. å jeg ser ikke mest på statistikker, jeg ser på prestasjoner.

Lenke til kommentar

Berbatov er absolutt bra nok for stallen, om du mener noe annet har du ikke peiling på fotball.

Det er greit at han han ikke overbeviste alle i fjor, men samtidig så viste han i flere kamper at han har det som trengs bl.a teknikk, blikk og scoringsevne.

Jeg har også vært litt imot Berbatov, men dette var hans første sesong og han har hatt en helt annen spillestil enn f.eks Rooney og Tevez, og det vil ta lengre tid å bli vant med.

 

Det med Nani er greit, han spiller som en ku som nettopp har fått kugalskap. Om han får sitt gjennombrudd i år tror jeg ikke, men om han gjør det blir jeg definitivt glad og opprømt mtp. hvor elendig han har vært i de fleste kamper.

Lenke til kommentar
Berbatov er absolutt bra nok for stallen, om du mener noe annet har du ikke peiling på fotball.

Og det samme sa vi til deg hele fjorårssesongen. Plutselig endra mening nå ?

Det eneste jeg har sagt om Berbatov er at han ikke hadde infridd?

 

 

Forskjell på å være bra nok for stallen enn å ikke ha innfridd eller hva?? :whistle:

Lenke til kommentar
Berbatov er absolutt bra nok for stallen, om du mener noe annet har du ikke peiling på fotball.

Og det samme sa vi til deg hele fjorårssesongen. Plutselig endra mening nå ?

Det eneste jeg har sagt om Berbatov er at han ikke hadde infridd?

 

 

Forskjell på å være bra nok for stallen enn å ikke ha innfridd eller hva?? :whistle:

Det betyr akkurat det samme, å jeg står ved min mening inntil han begynner å jobbe, istede for å småjogge litt rundt å virke totalt uinterresert.

Så ikke kom å fortell meg at jeg ikke har peil på fotball når ALLE vet å har sett det som er sannheten.

Lenke til kommentar
Berbatov er absolutt bra nok for stallen, om du mener noe annet har du ikke peiling på fotball.

Og det samme sa vi til deg hele fjorårssesongen. Plutselig endra mening nå ?

Det eneste jeg har sagt om Berbatov er at han ikke hadde infridd?

 

O RLY? Kunne sikkert funnet fler men gadd ikke lete:

 

Tevez var minst like elendig, men det vet jo vi fra før. Berbatov svekker jo angrepet vårt med sin treghet, den eneste berbatov kan greie seg mot er Erik Hagen.

 

 

Fy faen, Berbatov. Du er på TOPP 10 flopp. Du er en elendig spiller alt i alt, 300 millioner for deg. Haha, latterlig.

 

Skaff Huntelaar, Henry eller noen andre som duger.

Lenke til kommentar

Hehe, du er gøyal du gitt. :D

 

Berbatov er absolutt bra nok for stallen, om du mener noe annet har du ikke peiling på fotball.

Og det samme sa vi til deg hele fjorårssesongen. Plutselig endra mening nå ?

Det eneste jeg har sagt om Berbatov er at han ikke hadde infridd?

 

O RLY? Kunne sikkert funnet fler men gadd ikke lete:

 

Tevez var minst like elendig, men det vet jo vi fra før. Berbatov svekker jo angrepet vårt med sin treghet, den eneste berbatov kan greie seg mot er Erik Hagen.

 

 

Fy faen, Berbatov. Du er på TOPP 10 flopp. Du er en elendig spiller alt i alt, 300 millioner for deg. Haha, latterlig.

 

Skaff Huntelaar, Henry eller noen andre som duger.

Motsier deg selv nå.

 

Hvor står det at han ikke er bra nok for stallen? Selv en post i raseri sier ikke det engang.

Du må virkelig lære deg forskjell på hva å ikke ha innfridd og det å ikke være bra nok for stallen!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...