Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg har ingen tro på at verken Aguero eller Ribery kommer. Ikke er jeg særlig keen på å få dem. Kjøp heller ungt. Young er mitt største ønske for sesongen. Ellers har vi mange unge spillere som banker på døra. Jeg vil ha plass til dem slik at de får vist seg frem.

 

Men vi kan alltids hente noen fra Real Madrid, tror det blir mye billig når manageren som ikke har noe med spillerkjøpene å gjøre får sett seg ut hvem han ikke vil ha.

Lenke til kommentar
Pga det første jeg nevner så er det imponerende at PL har vert den beste ligaen i 3-4 år og våre meritter i den ligaen.

 

Korleis avgjer du at PL er den beste ligaen? Og i tillegg den beste dei siste 4 åra? Då burde PL lag i teorien ha vunne CL dei siste 4 åra, sånn reint teoretisk iallefall.

Lenke til kommentar
Pga det første jeg nevner så er det imponerende at PL har vert den beste ligaen i 3-4 år og våre meritter i den ligaen.

 

Korleis avgjer du at PL er den beste ligaen? Og i tillegg den beste dei siste 4 åra? Då burde PL lag i teorien ha vunne CL dei siste 4 åra, sånn reint teoretisk iallefall.

 

Det er bare å se på antall engelske lag med i sluttspurten av CL. Hvilken liga mener du er bedre?

Lenke til kommentar

Nå var det vel snakk om beste liga, ikke beste lag. Kan godt være at f.eks. Barcelona ville ha gjort det bra i Premier League, men det er det ingen som får svar på. Men hvis man ser på Champions League de siste årene, er det jo liten tvil om at det er de engelske lagene som har gjort det best:

 

2005: Liverpool i finalen

2006: Arsenal i finalen

2007: Liverpool i finalen

2008: Manchester United og Chelsea i finalen

2009: Manchester United i finalen

Lenke til kommentar
De som mener at ikke PL er verdens beste liga, må være skutt i hode.

 

Så du vil skyte Uefa i hovudet? dei 2 siste åra har England komt ut på topp. Men dei 2 åra før har Spania vore best, og i 05/06 italia og.

 

Synast bare at det ikkje er heilt korrekt at det er ein sjølvfølge at PL er best.

 

Edit, viser seg at Ukrainsk Premier League kom ut betre enn Engelsk PL i 08/09:)

Endret av E7ite
Lenke til kommentar

Det blir spennande å sjå framover om vi får sjå noko særlig store kjøp denne sommaren. Iogmed at dei fremste transfer-måla våra ser ut til å gå tapt, så spørs det om det luraste ville vere å berre sette vekk litt av pengane til vinteren eller til neste sommar. Forhåpentligvis får vi inn eit par nye spelarar, men det er nesten så eg tvilar litt på at det blir store navn som blir henta inn. Samtidig så er det jo ei stund igjen av sommaren, men aller helst så skulle vi kjøpt dei vi skal ha så tidlig som muleg.

 

Har sett litt videoar av Valencia i det siste, og det er jo klart at han ikkje er ein ny Ronaldo, men han kan nesten sjå ut som ein spelar som har mykje dei samme ferdigheitene som Nani, men som faktisk også har litt fotballforståelse og som brukar teknikken sin på rett måte.

Lenke til kommentar
Jeg har ingen tro på at verken Aguero eller Ribery kommer. Ikke er jeg særlig keen på å få dem. Kjøp heller ungt. Young er mitt største ønske for sesongen. Ellers har vi mange unge spillere som banker på døra. Jeg vil ha plass til dem slik at de får vist seg frem.

 

Men vi kan alltids hente noen fra Real Madrid, tror det blir mye billig når manageren som ikke har noe med spillerkjøpene å gjøre får sett seg ut hvem han ikke vil ha.

Kjøp heller ungt? Agüero er født i 88.

Lenke til kommentar
Agüero kommer aldri til oss. Og hvis han gjør det vil han nok forlate oss igjen om noen år. Jeg er enig med Hyrlen. Får vi Young og kanskje Huntelaar tror jeg vi blir slagkratige i år også.

Ser ikke noen grunn til at dere ikke skulle få ham (annet enn at han kommer med groteske lønnskrav), men jeg bare reagerte på at Hyrlen virker å mene at 21 år er for gammelt.

Lenke til kommentar
Agüero kommer aldri til oss. Og hvis han gjør det vil han nok forlate oss igjen om noen år. Jeg er enig med Hyrlen. Får vi Young og kanskje Huntelaar tror jeg vi blir slagkratige i år også.

Ser ikke noen grunn til at dere ikke skulle få ham (annet enn at han kommer med groteske lønnskrav), men jeg bare reagerte på at Hyrlen virker å mene at 21 år er for gammelt.

Ja selvfølgelig mener jeg det. Sigh. Jeg skriver jo at verken Ribery eller Aguero er sannsynlig. Jeg kan ta feil, men jeg tror ikke de enorme stjernene kommer. Da ser jeg heller at man kjøper ungt og relativt ukjent. Neste gang skal jeg påpeke dette bedre, slik at man slipper lese mellom linjene

 

Edit: FUCK Real Madrid. Satt nettopp å så på youtube-videoer av Benzema. Kjøp Young fortere enn svint.

Endret av Hyrlen
Lenke til kommentar

Hva skjer med at vi har kjøpt 1 j**** ving? Vi har Rio som er halvskada hele tiden, samme med Brown. Scholes, Giggs og halvskada Neville begynner og eldes. Vidic som så vidt får pause, Evans som sliter med ankelen(?) sin.

 

Vi trenger seriøst mye mer forsterkninger enn bare for Tevez' og Ronaldos exit. Stoler uansett på sjefen, han greier det nok igjen.

 

Vil bare ikke se Gerrard med et eneste PL trofe.

 

Lenge siden sist BTW.

Lenke til kommentar

Det ville være dumt å tro at SAF ikke kommer til å gjøre flere kjøp. Håper plagene til Rio ikke blir noe problem neste sessong, men jeg hadde ikke sagt nei takk til et stoppertalent. Problemet da er jo at vi kan ha problemer med å holde på et talent hvis han ikke får nok spilletid.

 

En sentral midtbanespiller tror jeg vi kan vente med å kjøpe til neste år. Vi har fortsatt Scholes og Giggs som kan fungere som backup, mens vi har Fletcher, Carrick, Anderson og kaaansje vi kan matche Possebon litt mer. Jeg håper også at vi får en frisk Hargreaves som vi kan bruke på midtbanen til neste sessong. Når han er i form, så er han veldig farlig og har god fotballforståelse.

 

Gi meg en spiss og en ving!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...