Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Sir Alex vet hva som må til for at et lag skal vinne ligaen, han har tross alt gjort det før :p

 

Budsjettet han har for å klare det er heller ikke lite. Tror nok at han rasker sammen det nødvendige før sesongen starter. Det er i hvert fall fint å ha en manager man vet at kommer til å skaffe resultater.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Korleis avgjer du at PL er den beste ligaen? Og i tillegg den beste dei siste 4 åra? Då burde PL lag i teorien ha vunne CL dei siste 4 åra, sånn reint teoretisk iallefall.

 

Antall lag som har gått videre fra fra gruppespillet. Vi er vel det siste laget som har blitt slått ut i gruppespillet, og det er lenge siden. Antall lag i kvart/semi og finaler pluss at det som regel har vert engelske lag som har slått ut engelske lag. Milan og Barca er vel de eneste laga som har klart å blande seg inn i det jeg vil kalle en temmelig tydelig dominangs.

 

Hvilket lag som vinner tror jeg er mye tilfeldig. Det var vår tur i fjor når vi slo både Barca og Chelsea, mens det var Barca sin tur i år.

Endret av Limbeck
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS
Pga det første jeg nevner så er det imponerende at PL har vert den beste ligaen i 3-4 år og våre meritter i den ligaen.

 

Korleis avgjer du at PL er den beste ligaen? Og i tillegg den beste dei siste 4 åra? Då burde PL lag i teorien ha vunne CL dei siste 4 åra, sånn reint teoretisk iallefall.

Hvordan kan du inkludere CL i denne diskusjonen, mtp at det bare er de fire beste i England som får være med i CL, og PL består så vidt jeg vet av et tosifret antall lag.

Lenke til kommentar
De som mener at ikke PL er verdens beste liga, må være skutt i hode.

 

Så du vil skyte Uefa i hovudet? dei 2 siste åra har England komt ut på topp. Men dei 2 åra før har Spania vore best, og i 05/06 italia og.

 

Synast bare at det ikkje er heilt korrekt at det er ein sjølvfølge at PL er best.

 

Edit, viser seg at Ukrainsk Premier League kom ut betre enn Engelsk PL i 08/09:)

 

UEFA har lov til å være uenige.

 

 

Er ikke uenig med han. Det var temmelig ille noen ganger.

Endret av Limbeck
Lenke til kommentar
Jeg nevnte det også flere ganger i løpet av sesongen. Dommerene er for dårlige når det gjelder å dra opp kort i slike situasjoner. Forresten så synes jeg Ronaldo kommer ut av dette intervjuet som meget sympatisk, og jeg har alltid ment at han har virket slik.

Helt enig. Syns også Ronaldo virker sympatisk, og når det ble sikkert at han skulle spille en sessong til i Utd i fjor tok han det bra syns jeg. At han gikk til Real i år har ingenting å si for meg. Han har aldri vært noen yndlingsspiller, men han har gjort mye for klubben. Nå gleder jeg meg bare til å se Evra/OShea knuse han i en drømme CL-finalen mot Real i 2010 :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS

Drit i ronaldo da perez? - av peder

 

næij, dæven da, ikje kjøp rpnaldo da? han sutra og sutra og filma og filma, kjæfta på trænern når hain bi bytta ut når d e t klubbens eget bæste. har ikje løst t at hain ska kom t oss :( vill heller ha marcelo som ving, og torres på vænstreback, vi må bynn å sats skikkeli på madridguttan så vi slæpp d her kjøpelagstæmple! håpa på dein her førstelagsoppstillinga t næste år: iker - sergio ramos, pepe, garay, torres - lass - robben, kaka, marcelo - david villa, higuain håpa og vi kain hent tbake granero som e go nokk t å spæll på førstelage ;)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS

Ferie er ferie.

 

Forøvrig var det tatt ifra kommentarfeltet i intervjuet posta lenger oppe, syns det var morsomt. Han hadde et poeng, selv om han var på bærtur, grammatisk og praktisk.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS

Legger meg nå, vil være opplagt til helga.

 

Har bursdag snart også, ynskjeliste:

 

1. Vannscooter

2. Huntelaar, Villa, Zlatan eller Fabiano.

3. Young, Robben eller Silva. Det er ikke til å stikke under en stol at vi ikke har gode nok vinger. Ingen "up and coming" heller.

4. Sneijder eller VDV eller Owen på billigsalg. Owen kan vi jo hente for under £10, hadde vært tidenes røverkjøp, om vi hadde gjort noe ut av han. Eneste minuset er jo skader og ex-pool.

 

Snx

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS

KJØPE KLUBB - av CHELSEA<3

 

JÆVLA KJØPE KLUBB HVOR MANGE HAR DE TENKT Å KJØPE 6? OG IKKE 6 DÅRLIGE MEN 6 AV VERDENS BESTE FOTBALLSPILLERE . TROR IKKE DET BLIR EN SUKSESS Å BARE KJØPE GODE SPILLERE.CHELSEA 4 LIFE <3

 

Stakkaren snakker av erfaring. "<3"

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...