Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Har savna å være her må jeg innrømme. Lenge siden sist, og har gått glipp av både første omgang mot Blackburn og hele Villa-kampen nå. Måtte innom en kjapp tur her nå, for i dag er det faen meg Champions League!(!) Jeg kan på forhånd garantere at jeg kommer til å sitte med halen mellom bena og grine fra start til slutt. Noen som skal se Utd-kampen i Oslo? Jeg klarer ikke fler kamper med LFC-supportere. :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
jeg er fortsatt negativ til dagens kamp, jeg tror vi går på en smell selv etter helgens gledesrus, men håper selvsagt jeg tar feil.

Vi har gått på nok smell i det siste. Tror og håper at gutta har lært fra det. Blir kult å se hvordan de spiller i kveld, for de har nok fått tilbake litt selvtillit etter Villa-kampen. :)

Lenke til kommentar

Jajaja, no må dette gå bra! Eg fant igjen Anderson-drakta mi som har vore sårt savna sidan mai! (Sist sett i ein svært energisk seiersdans etter straffekonken i Moskva) Synd ikkje Ando er i troppen men..

 

Satsar på at vi vinner i dag, men er veldig usikker på kva resultatet vil bli. Håper på at vi klarar både å score mål, samt å la vere å sleppe inn noko. 2-0 hadde vore eit bra resultat, men eg tar strengt tatt 1-0 også. Det viktigaste blir vel gjerne å ikkje sleppe inn noko.

Lenke til kommentar

Jeg er faktisk veldig nervøs. Dette er en kamp vi bør vinne, både utifra motstander og det faktum at vi trenger et godt utgangspunkt før bortekampen. Likevel er jeg nervøs. Spillere som O'Shea, Ronaldo, Carrick og Tevez har fortsatt Villa-kampen i beina, håper de har fått hvilt seg godt.

 

Jeg håper også at spillerne er like revansjesugne som meg, helst mye mer, etter sist møte. Det svir fortsatt, og jeg håper det blir en ekstra motivasjonsfaktor. I tillegg håper jeg at frykten min ikke har grunnlag i virkeligheten.

Lenke til kommentar

Ronaldo er nok veldig klar for å slå Porto. Han har jo gjort det til ein vane å score mot Sporting som han fortsatt har sterke følelsar for, så når vi møter ein av dei største rivalane til Sporting, så trur eg ikkje motivasjon er det minste problemet. Det kan sjølvsagt hende at enkelte spelarar har litt kamp igjen i beina. Litt redd for at dersom Tevez kjenner mykje av kampen i helga, at vi kanskje kan komme til å stille med Roon som einslig spiss. Håper begge startar, men det er eit par timar igjen til vi får vite det sikkert.

Lenke til kommentar
Litt redd for at dersom Tevez kjenner mykje av kampen i helga, at vi kanskje kan komme til å stille med Roon som einslig spiss.

Hvis Tevez ikke er 100%, håper jeg Kiko får spille. Har ikke lyst til å spille 4-5-1 på hjemmebane, og vil heller ikke se Ronaldo/Giggs på topp sammen med Rooney. Da er det bedre å spille med en ren spiss som f.eks. Macheda/Welbeck. Men Tevez er nok 100% matchfit, så dette blir ikke et stort problem. :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS
Macheda? Aldri om han kommer til å starte, men jeg hadde likt han og Welbeck fra 70 min, om vi leder med to mål.

 

Sa jeg da at han skulle starte?

Sa jeg at du sa det?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...