Gå til innhold

Manchester United

Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Litt treig, kjære moderator :)

Det er også mulig å se extended highlights av kampen midnatt engelsk tid (01.00) på MUTV i kveld, som jeg skal gjøre bare for å se kampen med MUTV kommentatorene osv. DIGG!

Skrevet

Så dere Neville feire 3-0 målet i dag btw? Neville er en legende, en ekte rød djevel og hater Scousers. I tillegg har han faktisk spilt bra de siste 2-3 kampene (Boro og Chelsea, spesielt). Dessverre må dere som sa SÅ mye dårlig om Neville føle dere litt dumme nå, selvom jeg kanskje skjønner frustrasjonen under kampene. Han er tross alt kapteinen vår, og som sagt, en levende legende.

11qtjqx.gif

Skrevet

Herlig av Neville :) Eneste jeg ikke liker ved han nå, er at han ser ut til å spille totalt uten selvtillit (dette gjelder ikke dagens kamp og mot Boro). Hadde han sprudla av selvtillit og løpt rundt og vært fornøyd selv hadde det vært det samme for meg hvor mange feil han hadde gjort, for det er virkelig godt å se en spiller nyte det sånn som han gjorde til tider. I årets sessong har han bare sett trist ut, og det er det som har irritert meg. Har aldri vært en av de "Neville kan stikke vekk fra Utd." -folkene selv :)

Skrevet (endret)

Nei det har du ikke vært :) Og godt er det, fortjener en sjanse av og til og det viktigste er å huske at Fergie vet hva han gjør. Om Neville virkelig var "past it" og ferdig, hadde han ikke vært med lenger, simple as that.

Jeg vet egentlig hva du tenker på med at han ser stresset og seriøs ut, men tror det er bare at han er misfornøyd med at han ikke spiller 100% osv. og at han jobber veldig veldig hardt for å være med videre siden han vet at tiden hans er kanskje snart ferdig etter denne sesongen; og han vil være der i finalen av en CL, i finalen av en FA Cup, til og med Ligacupen kanskje, hvem vet. Også selvfølgelig løfte PL pokalen etter han har vært med i år i motsetning til i fjor, for klubben han har spilt i og gitt alt for de siste 10+ årene.

Gary Neville is a red, is a red, is a red.

Gary Neville is a red, he HATES Scousers.

Endret av tc47
Skrevet (endret)

Hahahaha, genialt Ed.

I know niko, fryktelig å tenke på. Jeg griner fælt når de legger opp, og hvis 2 eller alle 3 av de gjør det samtidig blir det for mye for meg, håper ikke det skjer sånn.

Endret av tc47
Skrevet

Sitter nå her og smiler for meg sjølv.. ;)

Har akkurat sotte å lest litt Rafa-rants i engelske nettaviser. Han har jo begynt å sette fokus på David Gill også no. Og at det kan virke rart at ein som har leiande stilling i eit klubblag også har ei leiande stilling i FA, kan virke rart, men han unnlater jo glatt å ta med at dette har vore standard praksis hos FA. Gill tok jo over for David Dein fra Arsenal.

Mykje gode fakta den mannen kjem med. Litt morsomt at Jose faktisk gikk ut og forsvarte SAF til Sky i går..

Skrevet
Sitter nå her og smiler for meg sjølv.. ;)

Har akkurat sotte å lest litt Rafa-rants i engelske nettaviser. Han har jo begynt å sette fokus på David Gill også no. Og at det kan virke rart at ein som har leiande stilling i eit klubblag også har ei leiande stilling i FA, kan virke rart, men han unnlater jo glatt å ta med at dette har vore standard praksis hos FA. Gill tok jo over for David Dein fra Arsenal.

Mykje gode fakta den mannen kjem med. Litt morsomt at Jose faktisk gikk ut og forsvarte SAF til Sky i går..

link me up, before you go go :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...