Gå til innhold

Manchester United

Old Game

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nani har fotballforståelse som en nøtt. Hjelper ikke at han fremstår som en jævla fitte på banen også. Hvor mange ganger har han vondt i kampen? Pump litt jern din pingle. Møkkaspiller.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Og Rafael etter de to tidlige gode taklingene, har spilt HELT forferdelig. Eneste som får godkjent er Vidic, og Evans på en måte.

Skrevet

Jeg driter langt i om vi skal spare noen spillere nå, disse på innpå i andre. Rooney og Ronaldo. Denne kampen skal uansett vinnes, og sånn det ser ut nå gjør vi ikke det.

Skrevet
Nani har fotballforståelse som en nøtt. Hjelper ikke at han fremstår som en jævla fitte på banen også. Hvor mange ganger har han vondt i kampen? Pump litt jern din pingle. Møkkaspiller.

Der er alle følelsene mine oppsummert.

Skrevet

HEAHEAHEHAEHAE vinne idag med dette laget!? nei fy ........... jeg er ja FORBANNA, hvis ikke united vinner idag, kommer jeg til å få en jævlim dårlig dag imorgen, å fram til chelski kampen, Gibson... who?

hva gjør han på banen ? får til null

Skrevet (endret)

Det var den DRITT omgangen. Hele laget spilte RÆVA, Derby kunne faktisk ha ledet 3-0.

Gibson har ingenting å gjøre i en semifinale. Har så vidt vært borti ballen, kunne heller byttet ut han med meg og spilt bedre fotball.

Endret av Windows8
Skrevet
Menneh, det er da 2-kamps semifinale, er det ikke?

So? Drit flaut å tape mot Derby + at dette laget skal slåes med dette laget.

Ronaldo og Rooney inn. Gibson og Nani ut.

stemmer for ronaldo og berba..eller er han ikke på benken?

Trokke Berbs er på benken today : )

Skrevet

Så jævlig godt å høre! Nani prøvde å vise seg idag som sist kamp, men lyktes ikke helt.

Og Gibson gjør meg bare forbanna.

Skrevet

stemmer for ronaldo og berba..eller er han ikke på benken?

Han var med i troppen, men ikke på benken...

Veldig bra å ha fem midtbanespillere på benken!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...