NightKeeper Skrevet 7. januar 2009 Skrevet 7. januar 2009 Nani har fotballforståelse som en nøtt. Hjelper ikke at han fremstår som en jævla fitte på banen også. Hvor mange ganger har han vondt i kampen? Pump litt jern din pingle. Møkkaspiller.
Sir LuckyNr7 Skrevet 7. januar 2009 Skrevet 7. januar 2009 Totalt sett på kampen, United er bare et lag med en haug surrehuer nå, rett å slett skammelig dårlig samspill.
tc47 Skrevet 7. januar 2009 Skrevet 7. januar 2009 Og Rafael etter de to tidlige gode taklingene, har spilt HELT forferdelig. Eneste som får godkjent er Vidic, og Evans på en måte.
Raste Skrevet 7. januar 2009 Skrevet 7. januar 2009 Jeg driter langt i om vi skal spare noen spillere nå, disse på innpå i andre. Rooney og Ronaldo. Denne kampen skal uansett vinnes, og sånn det ser ut nå gjør vi ikke det.
tc47 Skrevet 7. januar 2009 Skrevet 7. januar 2009 Nani har fotballforståelse som en nøtt. Hjelper ikke at han fremstår som en jævla fitte på banen også. Hvor mange ganger har han vondt i kampen? Pump litt jern din pingle. Møkkaspiller. Der er alle følelsene mine oppsummert.
Raste Skrevet 7. januar 2009 Skrevet 7. januar 2009 Det er bare 1/10 som er oppsumert der av Nani. Kanskje mer. Fy faen, ga vi over 200 mill for han idioten der?
Sir LuckyNr7 Skrevet 7. januar 2009 Skrevet 7. januar 2009 HEAHEAHEHAEHAE vinne idag med dette laget!? nei fy ........... jeg er ja FORBANNA, hvis ikke united vinner idag, kommer jeg til å få en jævlim dårlig dag imorgen, å fram til chelski kampen, Gibson... who? hva gjør han på banen ? får til null
tc47 Skrevet 7. januar 2009 Skrevet 7. januar 2009 Ehm, hva skjer med Rafael? Kan vel ikke være nervøs?
Windows8 Skrevet 7. januar 2009 Skrevet 7. januar 2009 (endret) Det var den DRITT omgangen. Hele laget spilte RÆVA, Derby kunne faktisk ha ledet 3-0.Gibson har ingenting å gjøre i en semifinale. Har så vidt vært borti ballen, kunne heller byttet ut han med meg og spilt bedre fotball. Endret 20. desember 2018 av Windows8
Alastor Skrevet 7. januar 2009 Skrevet 7. januar 2009 Menneh, det er da 2-kamps semifinale, er det ikke?
Sir LuckyNr7 Skrevet 7. januar 2009 Skrevet 7. januar 2009 jeg går å lager meg spagetti, det er ihvertfall noe som funker...... grøss ..... :wallbash:
Nutjob Skrevet 7. januar 2009 Skrevet 7. januar 2009 Ronaldo og Rooney inn. Gibson og Nani ut. stemmer for ronaldo og berba..eller er han ikke på benken?
Raste Skrevet 7. januar 2009 Skrevet 7. januar 2009 Menneh, det er da 2-kamps semifinale, er det ikke? So? Drit flaut å tape mot Derby + at dette laget skal slåes med dette laget. Ronaldo og Rooney inn. Gibson og Nani ut. stemmer for ronaldo og berba..eller er han ikke på benken? Trokke Berbs er på benken today : )
Alastor Skrevet 7. januar 2009 Skrevet 7. januar 2009 Ferguson bytter jo aldri til pause...unntatt ved skader. Jeg tviler på at vi får se noe før 60 minutter...
Windows8 Skrevet 7. januar 2009 Skrevet 7. januar 2009 Ronaldo og Rooney inn. Gibson og Nani ut. Så jævlig godt å høre! Nani prøvde å vise seg idag som sist kamp, men lyktes ikke helt. Og Gibson gjør meg bare forbanna.
Latias Skrevet 7. januar 2009 Skrevet 7. januar 2009 Ronaldo og Rooney inn. Gibson og Nani ut. stemmer for ronaldo og berba..eller er han ikke på benken? Han var med i troppen, men ikke på benken... Veldig bra å ha fem midtbanespillere på benken!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå