Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ja, jeg er uansett like glad om vi får 3 poeng. Men selvom det har lite å gjøre med selve saken for dere og kanskje mange; har jeg folk rundt meg som vil alltid si "ja uten Ade, Walcott og RvP ja" osv. Så på en helt personlig måte, vil jeg helst slå dem når de har toppet lag. Men som sagt, jeg bryr meg lite egentlig, og er egentlig bra det det gir oss enda mer fordel og sjanse til å vinne kampen på flyplassen :)

Lenke til kommentar
Ja, jeg er uansett like glad om vi får 3 poeng. Men selvom det har lite å gjøre med selve saken for dere og kanskje mange; har jeg folk rundt meg som vil alltid si "ja uten Ade, Walcott og RvP ja" osv. Så på en helt personlig måte, vil jeg helst slå dem når de har toppet lag. Men som sagt, jeg bryr meg lite egentlig, og er egentlig bra det det gir oss enda mer fordel og sjanse til å vinne kampen på flyplassen :)

De kommer ikke til å huske det når sesongen er over :p

Lenke til kommentar
FAEN!!!! Hadde vært så herlig med Berbagoal der. 110% sikker på at Rooney hadde scoret.

 

For ikke å si Ole, hvis bare han hadde spilt enda ;) *SAVN*

 

Jeg synes kampen i går ble kjedelig. Etter målet til Celtic, la dem seg i forsvar alle sammen. Makan til kjedelig spill tror jeg ikke jeg har sett på en god stund.

 

Jeg må si at jeg likte arbeidet til Tevez, han kjemper i det minste for å gjenvinne ballen etter et balltap. Noe ikke alle gjorde.

 

Jeg tippet på 1-3 eller 0-4, noe det fort kunne blitt. Vi hadde vel minst 12 cornere, og mange gode sjanser som burde ha endt i mål. Vi kommer ikke til mange skuddsjanser, men noen av de vi kom til, var faktisk ganske gode.

Vi burde ha satt flere skudd, noe som kunne ført til f.eks. 1-3-seier :roll:

 

Jeg liker ikke å ha Giggs så høy oppe, føler liksom ikke at vi har noen aktuelle målscorere i første omgang.

 

Jeg ser fram til kampen på Emirates, må håpe på seier der (Noe vi bør kunne oppnå :yes: )

 

(Kanskje litt seint, men)

Endret av 2B'1
Lenke til kommentar
Noen som vet når Scholes er tilbake? Er det før nyttår?

 

Han skal være klar før det ja.

 

EDIT: Btw, noen som vet om de beste stedene/pubene i Oslo å se kampen på lørdag? Og noen her fra HW som skal "der" på lørdag for Arsenal kampen? Isåfall si ifra her, Game skal være der i Oslo og lurer på det :) Send han gjerne PM om noen faktisk skal!

Endret av Alastor
Lenke til kommentar
http://www.dagbladet.no/sport/2008/11/06/553001.html

 

Nokon som er enige med SAF her?

Eg meiner sjølv at Øvrebø dømte ein ganske god kamp!

Jeg synes Øverebø var svak i går. Han kunne godt brukt fløyta si litt mer...

 

Enig, han lot altfor mange 50/50-situasjoner passere.

Ja, einig i det. Men det er nettopp det at det gidd begge veger, var ikkje eitt av laga som fikk fordel av det. Om Øvrebø hadde dømt strengare, så hadde det slått ut begge veger, så skjønner ikkje heilt kva SAF klaga over :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...