Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Så du mener at Bendtner/Vela er bedre enn Adebayor/van Persie?

Nei, det har jeg aldri sagt. Det jeg sier er at det er typisk om Arsenal nå plutselig blir bedre enn om de skulle stilt med sitt beste lag.

Jepp, skjønner. ;)

 

Men egentlig burde vi slå dem. Når Fulham, Hull og Stoke har gjort det, hvorfor skal ikke vi? :)

Uansett vil dette bli en stor kamp. :)

Lenke til kommentar
Så du mener at Bendtner/Vela er bedre enn Adebayor/van Persie?

Nei, det har jeg aldri sagt. Det jeg sier er at det er typisk om Arsenal nå plutselig blir bedre enn om de skulle stilt med sitt beste lag.

Jepp, skjønner. ;)

 

Men egentlig burde vi slå dem. Når Fulham, Hull og Stoke har gjort det, hvorfor skal ikke vi? :)

Uansett vil dette bli en stor kamp. :)

fordi lag som Fulham, Hull og Stoke er lag arse undervurderer

Lenke til kommentar

Jeg tror dere som tenker det blir lett kamp kommer til å føle dere litt dumme eller deppa i morgen. Jo, kanskje vi vinner, men lett kamp på Emirates mellom Wenger og Fergie? Nope. Kan se for meg 1-1, men håper på 0-1 til oss. Tror det blir litt spesiell målscorer for oss i morgen; kanskje en Evra eller Park. :)

 

er e tilli kamp i mprra?

 

HØ?

Lenke til kommentar
er e tilli kamp i mprra?

 

13.45

 

Tidligkamper kan brenne.

 

Heller 17.00 på en søndag når det er storkamp.

 

Nja, etter i fjor på Emirates klager jeg ikke. Men skjønner poenget ja. Ingen av våres toppkamper mot Pool, Chelsea og Arsenal nå har vært vanlige 17.00 på en søndag enda, litt irriterende.

Lenke til kommentar
Det er så jævla tidlig på morran også. Jeg holdt på å forsove meg til Everton-kampen. Den begynte vel 13.15? Våknet kl. 1. Da var det å hive seg i dusjen, og så løpe ned til bussholdeplassen for å ta buss til sentrum.

 

Nevnte jeg at jeg er et ekstremt B-menneske?

 

13.00 var Everton, DET var stress. Men 13.45 for en vanlig kamp er jo helt greit, stå opp 13.00 eller noe også er man nesten der. Men 13.45 for toppkamp, du kommer deg nesten ikke inn i det før nærmere pause føler jeg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...