Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Van Persie skal vel ikke spille til lørdag? :D

Nei. Ikke Adebayor heller! :D

 

Hvem spiller på topp for dem? Bendtner og Vela?

 

Manuel Almunia - Emmanuel Eboue, Kolo Toure©, Mikael Silvestre, Gael Clichy - Theo Walcott*, Cesc Fabregas, Denilson, Samir Nasri - Niklas Bendter, Carlos Vela

 

Fant denne på en side. * på Walcott betyr at han er tvilsom.

Lenke til kommentar
Van Persie skal vel ikke spille til lørdag? :D

Nei. Ikke Adebayor heller! :D

 

Hvem spiller på topp for dem? Bendtner og Vela?

hurra! alltid gøy å vinne mot lag med nøkkelspillere ute...

 

Jepp som dere mot Chelsea. Ballack, Drogba (spesielt) og nemlig JOE COLE som alltid downer Liverpool. Hadde jo ingen på høyre siden som kunne løpe, Chelsea. Dermed ble kampen så tett. Og bedre for Liverpool. Men ja, dere hadde vel Torres ute. Men det er ikke likt ihvertfall med det.

 

Åja ikke glem Essien.

Endret av tc47
Lenke til kommentar
hva er det du vil frem til? jeg skulle helst sett at vi slo chelsea med deres beste lag på banen inklusivt torres for oss ja..

 

jepp og om vi vinner, så sier jeg også at jeg skulle helst sett at vi slo de med deres topplag.

javel, poenget mitt er bare at det ikke er noe gøy å slå et lag uten flere av deres nøkkelspillere, her sitter dere å koser dere med nyhetene om hvilke arsenalspillere som ikke kan starte

Lenke til kommentar
hva er det du vil frem til? jeg skulle helst sett at vi slo chelsea med deres beste lag på banen inklusivt torres for oss ja..

 

jepp og om vi vinner, så sier jeg også at jeg skulle helst sett at vi slo de med deres topplag.

javel, poenget mitt er bare at det ikke er noe gøy å slå et lag uten flere av deres nøkkelspillere, her sitter dere å koser dere med nyhetene om hvilke arsenalspillere som ikke kan starte

Gå til en Liverpool tråd hvis du skal kverulere :)

Lenke til kommentar
javel, poenget mitt er bare at det ikke er noe gøy å slå et lag uten flere av deres nøkkelspillere, her sitter dere å koser dere med nyhetene om hvilke arsenalspillere som ikke kan starte

Maken til generalisering. Det var en, kanskje to, her i tråden som hintet til at han var glad flere av nøkkelspillerne til Arsenal var ute. Vi 15-20 andre, har ikke sagt et eneste ord. Må ikke dra alle over en kam, vet du.

Lenke til kommentar
javel, poenget mitt er bare at det ikke er noe gøy å slå et lag uten flere av deres nøkkelspillere, her sitter dere å koser dere med nyhetene om hvilke arsenalspillere som ikke kan starte

Maken til generalisering. Det var en, kanskje to, her i tråden som hintet til at han var glad flere av nøkkelspillerne til Arsenal var ute. Vi 15-20 andre, har ikke sagt et eneste ord. Må ikke dra alle over en kam, vet du.

Du har helt rett, burde vel kanskje påpekt at det var enkelte her i tråden... ;)

Endret av bruno99
Lenke til kommentar

Flott å se noen som innrømmer feil, det er det desverre alt for få nå til dags som gjør ;)

 

Når det er sagt, skal jeg ikke legge skjul på at jeg er litt ekstra optimist siden Arsenal har både Adebayor, van Persie, og kanskje Walcott ute. Glede blir et for sterkt ord, men er ikke direkte lei meg heller.

Endret av Aye
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...