Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Irriterande greier. Jobb frå 14 i dag, med litt reisetid og sånn i tillegg, så kampen får eg nok ikkje sett.

Håper virkelig på å få servert gode nyheiter når kampen er ferdig, men eg trur nok ikkje det blir walkover sjølv om arsenal manglar nokre spelarar. Det er jo ofte sånn at ein får ut litt ekstra i møta med rivalane. Og som Points sa, så hadde det vore typisk om eit svekka Arsenal-lag spelte over evne.

Eg syns også det har mangla det lille ekstra dei siste kampane. For eksempel så kan vi nok neppe spele på samme måten i forsvar som vi gjorde mot Hull, sjølv om at Arsenal viste litt scoringsvegring mot Fenerbache, så har dei mange spelarar som kan score mål.

 

Håpar sjølvsagt vi kan utnytte at Arsenal har nokre av dei faste ute og eg bryr meg fint lite om vi slår dei med eller utan det beste laget på bana. Det er det laget som avsluttar sesongen med flest poeng som vinner PL og om ein slo skadeskutte eller toppa lag på vegen dit, betyr akkurat det samme.

Lenke til kommentar

I dag blir det dessverre Live på vg som underholder meg :cry:

 

Skolearbeid i dag.... Sånn går det når man ser kamper midt i ukene og driter i skolen! Da bygger det seg opp! :tease:

 

 

Satser på seier i dag! 2-0 tror eg er fullt mulig! Tror ikke årets Arsenal klarer å heve seg såpass at de er en stor trussel!

Lenke til kommentar

Van der Sar,

Neville, Ferdinand, Vidic, Evra,

Ronaldo, Anderson, Carrick, Park,

Rooney, Berbatov

 

Subs: Kuszczak, Giggs, Nani, Rafael Da Silva, O'Shea, Evans, Tevez

 

 

_________________________________________________________

 

 

Almunia,

Sagna, Gallas, Silvestre, Clichy,

Walcott, Fabregas, Denilson, Nasri, Diaby,

Bendtner

 

Subs: Fabianski, Toure, Vela, Ramsey, Song Billong, Wilshere, Djourou

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   1 medlem

×
×
  • Opprett ny...