Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Slik som det ser ut på bildet fra taklingen så er det da venstrebenet det går ut over?? Leser på United.no: "Vi kan bekrefte at Rodrigo ikke har pådratt seg brudd i høyrebenet..."

 

Hm... Er det United.no som roter her eller fikk høyrebeinet seg også en trøkk??

 

- Ser at de henviser til høyrebenet også på Skyports også...??

 

Beklager quoting av eget innlegg men er det noen som har en forklaring? Ser at Rodrigo også holder seg til høyrebenet men det var da venstre ben som fikk den store trøkken og det dype såret.. eller??

Endret av detomaso
Lenke til kommentar
Slik som det ser ut på bildet fra taklingen så er det da venstrebenet det går ut over?? Leser på United.no: "Vi kan bekrefte at Rodrigo ikke har pådratt seg brudd i høyrebenet..."

 

Hm... Er det United.no som roter her eller fikk høyrebeinet seg også en trøkk??

 

- Ser at de henviser til høyrebenet også på Skyports også...??

 

Beklager quoting av eget innlegg men er det noen som har en forklaring? Ser at Rodrigo også holder seg til høyrebenet men det var da venstre ben som fikk den store trøkken og det dype såret.. eller??

Hmm? Du ser jo at det er høyrebeinet? Han har jo hull i høyrebenet og holder seg til høyrebenet og får høyrebenet spent fast i båra jo.

Lenke til kommentar
Hmm? Du ser jo at det er høyrebeinet? Han har jo hull i høyrebenet og holder seg til høyrebenet og får høyrebenet spent fast i båra jo.

 

Det bildet som er lagt ut viser etter det jeg kan skjønne bare at han treffes i venstre ben, som dette:

 

utd_997645c.jpg

 

Det vises kanskje bedre på en eller annen videosnutt at det er høyrebenet som skades hardest...

Ser jo også at det er høyrebenet han står på så...

Godt at det gikk bra uansett.

Lenke til kommentar

Høgrefoten er nærmast pogatetz. Det er omtrent fysisk umulig å terffe høgrefoten om han ikkje traff den først.

 

Edit: på videoen ser du jo også at høgrefoten henger igjen i graset. Den venstre foten flyger i vei, noko som betyr at energien i taklinga ikkje får samme effekt som på høgrefoten der foten er planta

Endret av archanios
Lenke til kommentar
"Først av alt må jeg si at jeg gikk inn i taklingen fordi jeg trodde jeg skulle nå ballen," forteller han i dag til Boros offisielle hjemmeside. "Jeg aksepterer nå at jeg ikke klarte å beregne riktig."

 

 

 

"Rett etter hendelsen var jeg overbevist om at det ikke var rødt kort, da jeg traff ballen først. Jeg ser nå i etterkant på tv-bildene at det røde kortet var fullt fortjent."

 

 

 

Pogatetz forteller videre at han har planer om å snakke med Possebon, for å be om unnskyldning for taklingen.

 

 

 

"Jeg kommer til å ringe Rodrigo for å be han om unnskyldning, og håper virkelig ikke at han blir ute lenge."

 

Synes det står litt respekt av Pogatetz når han faktisk går ut og beklager på denne måten, og det virker som det han sier er sannheten.

Lenke til kommentar
Synes det står litt respekt av Pogatetz når han faktisk går ut og beklager på denne måten, og det virker som det han sier er sannheten.

Helt enig. Man ser også at han prøver å gå etter ballen og det er bare små tilfeldigheter. Det som er synd er jo at uansett om han mente det eller ikke så tar det like lang tid for Possebon og komme tilbake.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...