Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

@ Hewitt: Hvilke direkte stygge taklinger (bortsett fra Haaland) har du å vise til mtp. Keane?

 

Keane var en voldelig bølle, men mitt inntrykk var at han ikke hadde mange voldsomme taklinger

 

Keane hadde noen brølere. Hadde kanskje ikke så kjempe mange voldsomme, men noen.. blant annet denne:

 

nei :p definetely worth a booking :whistle:

 

Hehe, og han fikk bare gult kort for den. :!:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Ta en titt på denne:

 

Wow. Fantastisk og intens som faen.

 

En av mine favouritter på youtube, og man kunne ikke valgt en bedre musikk. Videoen viser hvem Keane var. Fikk julig og ga julig. Spillere som ga julig viste de fikk igjen. Hadde respekt av absolutt alle på banen, inkludert dommerene. Keane hadde en "pressens" på banen veldig få andre spillere hadde. Han var fantastisk til å styre laget. Alle hørte på han og gjorde som han sa. Fullstendig kompromissløs. Aldri redd for å si hva han mener.

 

Ta han for den han var.

 

Elsker situasjonen i tunellen. Vieira hadde noen gloser til Gary Neville og Keane ga Vieira beskjed om at hvis han hadde noe å ta opp med laget hans så kunne Vieira si det til han.

Lenke til kommentar

Akkurat. Sto opp for alle spillerne i Utd som om det var han de snakket mot og ble like sur. Han ga alltid alt for laget, og prøvde alltid å spille hele 90 min selv om han var skadet. Han er en legende rett og slett, selvom han aldri hadde noe "god-given" talent så klarte han å styre kamper fra posisjonen hans. Og Juventus comeback når han var suspendert til finalen i CL 99 var noe jeg kan se igjen og igjen, det er bare fairy-tale aktig. Han var Roy Keane, han var Captain Fantastic.

Lenke til kommentar

Jeg savner han så jævlig mye, blir nesten deppa av å se sånne videoer at han ikke stiller opp ved siden av Scholesy hver lørdag på OT. Men ja, er ikke vits i tenke på Terry og Gerrard i samme kategori, Vieira var vel nærmere men med nærmere så tenker jeg 10 prosent av han kanskje. Keane var virkelig noe annet, hard ass fighter.

Lenke til kommentar
Ta en titt på denne:

 

Wow. Fantastisk og intens som faen.

Hadde respekt av absolutt alle på banen, inkludert dommerene.

Tja, de måtte vel det ellers kom han med en sykelig takling på dem.

 

Noen grusomme taklinger i den videoen der ass, som alle kunne endt i "tragedie". Makan til spiller.

 

Hva har han som ikke Gerrard har? Han slår nok ikke Gerrard på langskudd, pasninger, teknikk, hodet, fotballforståelse (usikker men Gerrard har mye!), lagånd (usikker også der, menne..), løping, fart og virkelig respekt.

Lenke til kommentar

Ahahaha? Fotballforståelse stiller keane steeerkt, og lagånd? Keane har mer lagånd enn noen andre har hatt, vil jeg påstå. Løping? YES, klart bedre. "virkelig respekt"? Hæ? Keane knuser gerrard på dette.

 

Teknikk, langskudd, greit nok, gerrard kan vinne der. Pasninger? Nope. Keane var feks på slutten av sin karriere i united en mester i å gjøre ronaldo god.

Lenke til kommentar

Fotballforståelse og lagånd vil jeg si de står nokså likt. Løping ja, skulle likt å sett statisikk på det, men det var vell førr Keane's tid. Uansett, jeg bøyer mer i støvet om dere finner kilder. :)

 

Respekt? Tror Gerrard er mannen på kloden som har mest respekt! Keane var jo respektert, men på en annen måte.

Lenke til kommentar

Ah, ja, jeg glemte alle krempasningene til Torres ifjor btw.

 

@tc47. Om jeg ikke husker heelt feil hadde vel Keane også sine dive's. Blant annet den i videoen. Og Keane er syk i hodet, det er ikke Gerrard.

 

@ Alastor. Tja, en troverdig kilde hadde ikke gjort noe. Husker godt Keane jeg, og har diskutert med brodern/fattern om hvem som var "best". Fattern er United-fan, så han var litt i tvil, men helte mer over til Gerrard etterhvert. :) Det blir litt vanskelig å diskutere ettersom de er hendelsvis defensiv og offensiv, men i sine posisjoner mener jeg at Gerrard er best.

Lenke til kommentar
Ah, ja, jeg glemte alle krempasningene til Torres ifjor btw.

 

@tc47. Om jeg ikke husker heelt feil hadde vel Keane også sine dive's. Blant annet den i videoen. Og Keane er syk i hodet, det er ikke Gerrard.

 

@ Alastor. Tja, en troverdig kilde hadde ikke gjort noe. Husker godt Keane jeg, og har diskutert med brodern/fattern om hvem som var "best". Fattern er United-fan, så han var litt i tvil, men helte mer over til Gerrard etterhvert. :) Det blir litt vanskelig å diskutere ettersom de er hendelsvis defensiv og offensiv, men i sine posisjoner mener jeg at Gerrard er best.

Wow, syk i hodet? Der viser du jo enkelt og greit at du ikke har noe som helst å gjøre i denne debatten.

 

EDIT: Den tredje der, HAHAHAHAHHAAH seriøøøst?

Han er jo borti foten :p Men ja, dive der ^^

Borti foten ja? :p. Altså, tryner, og "ops,han når ikke fram til meg, da flytter jeg beinet mot høyre så jeg pirker borti han selv"...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...