Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
1500 sider jo :)

 

Men så lenge det ikke er benbrudd for Possy (hahaha:P) så bør han jo komme tilbake som vanlig, selvom det kan hende han er ute en god stund nå. Jeg er ihvertfall ikke bekymret for han nå som det ikke var benbrudd for alt annet er bedre :)

Den er litt å overdrive, plutselig etter noen år når Possebon er verdensklasse spiller ( :innocent: ), så kommer Scouserne til å kalle han xxx - We Don't Like That :p

Endret av Giallorossi
Lenke til kommentar
Synes det står litt respekt av Pogatetz når han faktisk går ut og beklager på denne måten, og det virker som det han sier er sannheten.

Han hadde jo vært en idiot om han ikke hadde gjort det etter tv-bildene, taklingen var HELT på bærtur. Takler i knehøyde å prøver etterpå og komme seg unna med det. Tror nok Southgate har gitt han en skyldebøtte.

Lenke til kommentar

Ikke for å blåse opp til en diskusjon nå, men hat/ingen respekt for Pogatetz på grunn av denne taklingen alene? Hva med Keane og en haug andre Man Utd-spillere (og for så vidt spillere på alle lag, men det var ikke poenget) som har hatt mange slike taklinger? Har du null respekt for de også? Taklinger er en del av fotballen, og av og til går det dessverre galt. Taklingen til Pogatetz er jo ikke pen, men jeg vil ikke kalle den direkte stygg heller av den grunn at jeg ut ifra TV-bildene tror på han når han sier at han trodde han ville nå ballen, og det gjorde han jo for så vidt også, han tok ballen. Så jeg er rimelig sikker på at taklingen ikke var med overlegg, men bare et uhell i en duell, og sånt skjer. Altfor hard og unødvendig å gå med knottene først; definitivt, men man blir litt het i knollen i fotballkamper og dette er først og fremst et uhell.

 

Synes Pogatetz bør få cred for å unnskyldning, samme hvem som "står bak den" og "tilgis" for et uhell. Det kan skje alle i kampens hete. Synd for Possebon, så klart, men han kommer seg nok igjen og jeg er rimelig sikker på at han vil godta unnskyldningen til Pogatetz. :)

Lenke til kommentar

<Hva med Keane og en haug andre Man Utd-spillere

 

Det er mange som hater Keane. Vi får jo argumenter om han mot oss hele tiden selv om de har spillere i stallen som har noen taklinger selv.

 

Dessuten må jeg si at det gikk overraskende kort tid før Liverpool fans begynte å forsvare Pogatetz

Endret av Limberbatov
Lenke til kommentar

@ Hewitt: Hvilke direkte stygge taklinger (bortsett fra Haaland) har du å vise til mtp. Keane?

 

Keane var en voldelig bølle, men mitt inntrykk var at han ikke hadde mange voldsomme taklinger

Ellers er det interessant at du skriver det innlegget i United-tråden, særlig etter dansen Chelsea dro opp til i sist CL.

Endret av String-Emil
Lenke til kommentar

Keane har en del svin på skogen. Det jeg reagerer på er at det som regel er han som skal tas. Jeg ser ikke mange sånne angrep på Chelsea supportere eller Arsenal supportere, men vi skal skal få høre det pga Keane gang på gang.

 

Min tro er at hvis vi hadde hatt Gerrard og Liverpool hadde hatt Keane så hadde de samme kommet og klaget på Gerrard og ikke sagt er ord om Keane.

 

Jeg bruker å si at Keane var en drittsekk, men han var vår drittsekk.

Endret av Limberbatov
Lenke til kommentar

Martin Taylor sa unnskyld etter sin takling på Eduardo også. Tror ikke akkurat at alle har tilgitt ham enda. Arsenal har hatt en spiller som Patrick Vieira, og har en spiller Eboue. Det betyr ikke at de ikke får lov til å snakke om sin avsky for Taylors takling.

 

På samme måte kan jo ikke det at vi har hatt Roy Keane i klubben hindre oss i å si hva vi mener om Pogatetz.

Men for all del. Flott at han unnskylder seg, bare synd at det hjelper lite i etterkant.

Endret av GBD
Lenke til kommentar
@ Hewitt: Hvilke direkte stygge taklinger (bortsett fra Haaland) har du å vise til mtp. Keane?

 

Keane var en voldelig bølle, men mitt inntrykk var at han ikke hadde mange voldsomme taklinger

 

Keane hadde noen brølere. Hadde kanskje ikke så kjempe mange voldsomme, men noen.. blant annet denne:

 

nei :p definetely worth a booking :whistle:

Lenke til kommentar
Martin Taylor sa unnskyld etter sin takling på Eduardo også. Tror ikke akkurat at alle har tilgitt ham enda. Arsenal har hatt en spiller som Patrick Vieira, og har en spiller Eboue. Det betyr ikke at de ikke får lov til å snakke om sin avsky for Taylors takling.

 

På samme måte kan jo ikke det at vi har hatt Roy Keane i klubben hindre oss i å si hva vi mener om Pogatetz.

Men for all del. Flott at han unnskylder seg, men det hjelper lite i etterkant.

 

Helt enig.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...