Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
"2026: "The rumour on the Man Utd official forums is that Rafael Benítez has landed in Manchester. Debate is as to whether he going be Solskjaers new assistant or the toilets just needed some cleaning."

gonzo7 on 606"

Selv dere United supportere kan da ikke le av noe slikt?

Vel jeg lo nettopp stort av at City-fansen hadde det moro med Sir Alex. Å ja jeg lo nok av den der å. Tar ikke ting så høytidelig som du :)

Lenke til kommentar
"2026: "The rumour on the Man Utd official forums is that Rafael Benítez has landed in Manchester. Debate is as to whether he going be Solskjaers new assistant or the toilets just needed some cleaning."

gonzo7 on 606"

Selv dere United supportere kan da ikke le av noe slikt?

 

Ikke ta det så tungt. Var bare en spøk vet du

Lenke til kommentar
"2026: "The rumour on the Man Utd official forums is that Rafael Benítez has landed in Manchester. Debate is as to whether he going be Solskjaers new assistant or the toilets just needed some cleaning."

gonzo7 on 606"

Selv dere United supportere kan da ikke le av noe slikt?

Vel jeg lo nettopp stort av at City-fansen hadde det moro med Sir Alex. Å ja jeg lo nok av den der å. Tar ikke ting så høytidelig som du :)

Vel, har ikke mot slike vitser, men akkurat det der fant jeg ikke morsomt i det hele tatt. ^^

Lenke til kommentar
"2026: "The rumour on the Man Utd official forums is that Rafael Benítez has landed in Manchester. Debate is as to whether he going be Solskjaers new assistant or the toilets just needed some cleaning."

gonzo7 on 606"

Selv dere United supportere kan da ikke le av noe slikt?

 

Selvfølgelig så kan vi le av det, noe selvfølgelig liverpool supportere hadde gjort hvis Benitez hadde vært byttet ut med Ferguson.

 

Må ikke ta alt så jævlig høytidlig vet du...

Lenke til kommentar
Dette er det jeg kaller ekte lidenskap! 30 svette fotballsupportere sitter og følger spent med! Tror F5 er den mest brukte knappen i dag.

 

Håper virkelig vi får i boks en eller annen avtale. Enn så lenge slår jeg av alt som heter Internett. I'll be back :)

Heldigvis blir ikke F5-tasten brukt like hyppig som Hw-nerdene gjør på NetShop Eksplosive Tirsdag. :tease::whistle:

Lenke til kommentar
"2026: "The rumour on the Man Utd official forums is that Rafael Benítez has landed in Manchester. Debate is as to whether he going be Solskjaers new assistant or the toilets just needed some cleaning."

gonzo7 on 606"

Selv dere United supportere kan da ikke le av noe slikt?

 

Selvfølgelig så kan vi le av det, noe selvfølgelig liverpool supportere hadde gjort hvis Benitez hadde vært byttet ut med Ferguson.

 

Må ikke ta alt så jævlig høytidlig vet du...

Som sagt. Om Rafa var byttet ut med Ferguson hadde jeg nok ikke ledd. Såå dårlig humor har jeg ikke. ^^

Lenke til kommentar
"2026: "The rumour on the Man Utd official forums is that Rafael Benítez has landed in Manchester. Debate is as to whether he going be Solskjaers new assistant or the toilets just needed some cleaning."

gonzo7 on 606"

Selv dere United supportere kan da ikke le av noe slikt?

Vel jeg lo nettopp stort av at City-fansen hadde det moro med Sir Alex. Å ja jeg lo nok av den der å. Tar ikke ting så høytidelig som du :)

Vel, har ikke mot slike vitser, men akkurat det der fant jeg ikke morsomt i det hele tatt. ^^

Nei, dere liker heller den tørre britiske humoren :tease:

 

Ps: Jeg lo heller ikke av den vitsen, men det er kun fordi 10 andre har kommet med noe ala de samma vitsene. :)

Endret av Giallorossi
Lenke til kommentar
Hvor har dere lest om at Aguero har landet i Manchester? Har ikke sett noe om det på Sky... Kom riktignok nett hjem fra trening og kan ha oversett noe. Drømmespiller, men jeg er vel innerst inne 99,99% sikker på at det er BS news

Here i think: http://news.bbc.co.uk/sport2/hi/football/7590492.stm

 

Edit: Jo, det stemmer.

Ser meget lite troverdig ut spør du meg. Dessverre, Aguero og Berba hadde vært drømmesigneringer. Nytt blod er alltid digg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...