Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
På et sykehus i Sør-Manchester.

For å være litt pessimistisk kan det jo være City han skal til etterpå, og det er grunnen til at han ikke tar den medisinske testen på Carrington.

Slutt med å plante stygge tanker i hodet mitt.

For å gjøre det godt igjen, så trenger vi vel egentlig ikke Berbatov sååå mye. Vi har jo to toppspillere i Rooney og Tevez + Manucho som kan slå til. Et kjøp av Berbatov vil jo også kanskje sette en stopper for utviklingen til Campbell med tanke på spilletid.

 

Hvis vi får han derimot har vi 3 kvalitetsspisser som vi vet (i allefall antar) leverer hver eneste kamp (kanskje et par unntak) og hvis en av de blir skadet kan vi sette inn på en ny uten at vi merker så mye forskjell med tanke på kvaliteten på laget.

Hehe, bra "dere" også har fått det inn. :)

Lenke til kommentar
Yes!! herlig... bra bra

HÆ??

Hehe, tror han misforsto litte grann - trodde sikkert Berbatov allerede hadde signert. :)

 

nei det var bare den dårlig humoren min hvor jeg spurte om capsen, så skulle jeg kontakte for å spørre han selv, men mobilen var slått av siden han var opptatt med medisintesten. derfor sa jeg yes bra bra

Lenke til kommentar

La oss prøve å holde et visst nivå på postene her.

 

Post gjerne om du har noe nytt å bidra med rundt Berbatov, og annet stoff relatert _Manchester United_.

 

Det vil si at uttalleser om hva du gjør, hvor du skal og hva andre klubber driver med ikke nødvendigvis er relatert i det hele tatt. Vi har også et off-topic forum hvor man kan praktisere dårlig humor. Jeg anbefaler også evt. notisblokk om man MÅ skrive noe hele tiden.

 

Dette er ikke en chatte-tråd.

Lenke til kommentar
La oss prøve å holde et visst nivå på postene her.

 

Post gjerne om du har noe nytt å bidra med rundt Berbatov, og annet stoff relatert _Manchester United_.

 

Det vil si at uttalleser om hva du gjør, hvor du skal og hva andre klubber driver med ikke nødvendigvis er relatert i det hele tatt. Vi har også et off-topic forum hvor man kan praktisere dårlig humor. Jeg anbefaler også evt. notisblokk om man MÅ skrive noe hele tiden.

 

Dette er ikke en chatte-tråd.

 

jamen når man sitter fra kl.0825 til nå, så må du vel vite at hjernen blir litt mongo?

alle her spent og nervøse, og det er ikke skadelig å slenge fram litt humor vel?

Lenke til kommentar
Synest dette kan være "chatte" tråd jeg. Reglene om on topic og sånne ting er litt for strenge.

 

Min mening

Second that.

 

Hvor har dere lest om at Aguero har landet i Manchester? Har ikke sett noe om det på Sky... Kom riktignok nett hjem fra trening og kan ha oversett noe. Drømmespiller, men jeg er vel innerst inne 99,99% sikker på at det er BS news

Lenke til kommentar
2023: "There are deals we're chasing and bids we've put in, I don't know how many will come to a successful resolution. It's always difficult on the last day of the window. As for Berbatov, I'd like the chance to speak to him, but I haven't been afforded that opportunity yet. We're in there trying, though."

Man City manager Mark Hughes on BBC Radio 5 Live

 

Jaja, kan sjå ut som at taktikken er å vente så lenge at det blir umulig for City å få gjenomført en overgang.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...