Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hva er det Terry sier til Tevez her? Noe må det jo ha vært siden han dekket kjeften til det slik at TV-kameraene ikke kunne oppfatte ved å lese ved munnen hans. Terry har jo ikke akkurat det beste ryktet på seg når det gjelder rasisme....frydet meg at han ble syndebukk i går, unner ikke det laget der en dritt.

 

aylrn6.gif

Lenke til kommentar
Det gikk vel bra regnar eg med? Stemmer det, seieren gjelder i dag også.. ;)

 

Joda, det gikk ganske bra tror jeg, prøvde meg på en novelleanalyse. Grunnen til at jeg ikke har lest er at jeg visste vi kom til å få novelleanalyse og sakprosa-analyse, vi fikk begge deler idag, og det har jeg sagt hele tiden til kompisene mine, men de har hardpugget litteraturhistorie, men vi fikk ikke en dritt om det, hahaha....

 

Haha, jeg tok også novelleanalyse! Men angrer litt nå, flesteparten i klassen tok oppgave 5 og tror den var litt lettere. Jeg forstod egentlig fint lite av novelle, eller det var vanskelig å finne budskapet, tema og motivet. Eller fikk du det bra til?

 

Herlig med CL-seier! :)

 

Ville ikke sjanset på oppgave 5 gitt, jeg turde ikke. Jeg kjenner flere som har stryket på slike sakprosa-analyser, farlige greier hvis du bommer. Skrev om døden, veldig mye symbolikk, men jeg tror ikke det gikk så bra, får håpe at sensor er i godt humør. Gikk enten veldig bra eller veldig dårlig.

Lenke til kommentar
Hva er det Terry sier til Tevez her? Noe må det jo ha vært siden han dekket kjeften til det slik at TV-kameraene ikke kunne oppfatte ved å lese ved munnen hans. Terry har jo ikke akkurat det beste ryktet på seg når det gjelder rasisme....frydet meg at han ble syndebukk i går, unner ikke det laget der en dritt.

 

Du ser jo det, først tørker han nesa mens han sier no dritt til Tevez, før han tilslutt prøver å snyte snørr på han, men istedet kommer det et "voff" eller no sånt :p

 

æsj, dobbelpost :(

Endret av Alastor
Lenke til kommentar
Hva er det Terry sier til Tevez her? Noe må det jo ha vært siden han dekket kjeften til det slik at TV-kameraene ikke kunne oppfatte ved å lese ved munnen hans. Terry har jo ikke akkurat det beste ryktet på seg når det gjelder rasisme....frydet meg at han ble syndebukk i går, unner ikke det laget der en dritt.

Ja, er nok noe rasistisk siden Drogba og Essien er rett bak han :p

 

Men er det noen som har noe bilder av de russiske soldatene eller hva de var som dro på seg United trøyer? :D

Endret av Alastor
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...