Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
16 av 18 (?) på Cantona, noen kan vel finne Ronaldo, men tipper han bommer oftere. Cantona hadde forøvrig som vane å sende keeper feil vei.

 

Jeg baserer det ikke ut ifra statistikk.... bare en følelse jeg har.

 

Irwin imponerte til og med meg. Beste straffeskytteren jeg har sett i United i hvert fall.

 

Irwin var god ja. Irwin var knallgod

Lenke til kommentar
Nå får du gi deg. Så han bommet på noen straffer. Det skjer alle. Ruud missa tre på rad en gang, og en sikrere straffeskytter tror jeg ikke jeg har sett i Manchester United.

Det er ikke alltid du har råd til å bomme på en slik straffe.. Vet at det ikke er bra for nervene hans og ikke få en straffe, men det er ikke alltid du har råd til å gi han viktige straffer..

 

Jeg er for all del enig med deg, men i bunn og grunn tror jeg du skjønner hva jeg mener her og.

Lenke til kommentar

Jeg for min del tror ikke Ronaldo sliter med å takle press i store kamper. Mot Roma(?) så tror jeg bare straffen kom litt brått på. Den kom jo etter 3 min eller noe sånt. På onsdag var tilløpet feil. Hvis han ikke hadde stoppet, så er jeg 90% sikker på at han hadde skåret. Han skåret jo på straffen som gjorde at Portugal gikk videre mot England i VM 06 (eller så var det EM). Straffen der var en av de sikreste etter min mening. Opp i nett-taket litt til høyre. Han hadde med andre ord skåret uansett hvilken side keeper hadde valgt.

 

Jeg mener at det vil være feil å ikke la Ronaldo ta straffene fremover. Hvem andre skulle tatt de da hvis ikke han tok de? Han er soleklart den beste straffeskytteren i troppen per dags dato. Vi må jo huske på at han fortsatt er ung og vil få mer erfaring og bli bedre og bedre. I ligaen har han jo skåret på alle utenom mot West Ham hvis jeg ikke husker feil.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS
SUUUUUNHOME20!!!

jaja ro ned :thumbup:

 

United - Chelsea. IVT and SKY sport clips

 

1 - 0 Ronaldo

 

Drite i lampard måle :tease:

 

penalty Shootout

 

Celebration

 

Viss dåkke savna noke berre sei ifra..

 

Credit: Soccerpulse cappers

WEEEE

 

Jeg for min del tror ikke Ronaldo sliter med å takle press i store kamper. Mot Roma(?) så tror jeg bare straffen kom litt brått på. Den kom jo etter 3 min eller noe sånt. På onsdag var tilløpet feil. Hvis han ikke hadde stoppet, så er jeg 90% sikker på at han hadde skåret. Han skåret jo på straffen som gjorde at Portugal gikk videre mot England i VM 06 (eller så var det EM). Straffen der var en av de sikreste etter min mening. Opp i nett-taket litt til høyre. Han hadde med andre ord skåret uansett hvilken side keeper hadde valgt.

 

Jeg mener at det vil være feil å ikke la Ronaldo ta straffene fremover. Hvem andre skulle tatt de da hvis ikke han tok de? Han er soleklart den beste straffeskytteren i troppen per dags dato. Vi må jo huske på at han fortsatt er ung og vil få mer erfaring og bli bedre og bedre. I ligaen har han jo skåret på alle utenom mot West Ham hvis jeg ikke husker feil.

Em 04 :)

Lenke til kommentar
Han kan ikke forlate en klubb som han nettopp har vunnet hjemlig serie og CL med.

Nå har han vunnet alt som er å vinne med United, så kanskje han vil dra til et annet lag å prøve å vinne alt der. Det er veldig lite sannsynlig, men det kan være en grunn. Jeg er ganske sikker på at han kommer til å bli, men jeg er usikker på om han kommer til å skrive ny kontrakt, når han har en som går ut i 2012.

 

Tomhel: Stemmer, det var nesten :)

Endret av Aye
Lenke til kommentar
SUUUUUNHOME20!!!

jaja ro ned :thumbup:

 

United - Chelsea. IVT and SKY sport clips

 

1 - 0 Ronaldo

 

Drite i lampard måle :tease:

 

penalty Shootout

 

Celebration

 

Viss dåkke savna noke berre sei ifra..

 

Credit: Soccerpulse cappers

WEEEE

 

Jeg for min del tror ikke Ronaldo sliter med å takle press i store kamper. Mot Roma(?) så tror jeg bare straffen kom litt brått på. Den kom jo etter 3 min eller noe sånt. På onsdag var tilløpet feil. Hvis han ikke hadde stoppet, så er jeg 90% sikker på at han hadde skåret. Han skåret jo på straffen som gjorde at Portugal gikk videre mot England i VM 06 (eller så var det EM). Straffen der var en av de sikreste etter min mening. Opp i nett-taket litt til høyre. Han hadde med andre ord skåret uansett hvilken side keeper hadde valgt.

 

Jeg mener at det vil være feil å ikke la Ronaldo ta straffene fremover. Hvem andre skulle tatt de da hvis ikke han tok de? Han er soleklart den beste straffeskytteren i troppen per dags dato. Vi må jo huske på at han fortsatt er ung og vil få mer erfaring og bli bedre og bedre. I ligaen har han jo skåret på alle utenom mot West Ham hvis jeg ikke husker feil.

Em 04 :)

 

Han lyktes på straffe under em også

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...