JokerN_ Skrevet 31. januar 2014 Rapporter Del Skrevet 31. januar 2014 La oss håpe på en god Deadline day, og at vi får inn en sentral midtbane. Moyes har gode tradisjoner for å handle siste dag, så jeg krysser fingrene Hehe, ja vi så jo hvordan det gikk i sommer 1 Lenke til kommentar
Espp Skrevet 31. januar 2014 Rapporter Del Skrevet 31. januar 2014 La oss håpe på en god Deadline day, og at vi får inn en sentral midtbane. Moyes har gode tradisjoner for å handle siste dag, så jeg krysser fingrene Hehe, ja vi så jo hvordan det gikk i sommer Haha! Nå prøvde jeg å være positiv her, og til Fellainis forsvar så har han ikke fått prøvd seg i klubben. Kanskje han slår til? Lenke til kommentar
Pernicious Weed Skrevet 31. januar 2014 Rapporter Del Skrevet 31. januar 2014 Har vært stille rundt Coentrao i det siste. Kjipe saker. Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 31. januar 2014 Rapporter Del Skrevet 31. januar 2014 Han kommer ikke. Og om vi ikke betaler "Torres-money" for Shaw, kan vi drite i ham også. Vi får håpe at Evra hever spillet sitt - det lille jeg har sett av Büttner har ikke imponert meg. Lenke til kommentar
archanios Skrevet 31. januar 2014 Rapporter Del Skrevet 31. januar 2014 Büttner glimtar til offensivt, som i første kampen og frå tid til anna med gode innlegg, overlapping osv. Problemet er berre at han ikkje kan å forsvare seg. Ganske tydeleg at han ikkje burde satsa som back, men heller som ving, men også der er kvaliteten så varierande at han ikkje ville hatt noko å gjere på eit United-lag. Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 31. januar 2014 Rapporter Del Skrevet 31. januar 2014 Synes egentlig Evra er bedre offensivt også. Ankepunktet mot Evra er at han er som dugg i solen defensivt, men Büttner er jaggu verre. I tillegg har Büttner hatt et voldsomt behov for å vise seg fram i de siste kampene han har spilt, så han har strupet alle kontringer fordi han skal vise frem noen meningsløse overstegsfinter. Grei debutt, med et flaksemål og en fin assist. Siden har han ikke vært i nærheten av å være den backen som skal avløse Evra. Andre mener sikkert at Evra er så dårlig at Büttner må spille uansett.. Lenke til kommentar
archanios Skrevet 31. januar 2014 Rapporter Del Skrevet 31. januar 2014 Evra er bedre offensivt ja. Büttner er kanskje hakket farlegare med beina, men Evra slår jamnt over betre innlegg, er flinkare i kombinasjonsspelet og har utvikla seg til å bli ein trussel på hovudet. Ein kan jo lure på kva ein såg i Büttner, men det er nok ganske klart at han ikkje er ei erstatning for Evra. Aller helst burde vi fått inn ein back som fungerer godt både offensivt og defensivt og det temmeleg snart, ellers får vi flytte Jonny Messi-Evans ut på backen. Lenke til kommentar
Pernicious Weed Skrevet 31. januar 2014 Rapporter Del Skrevet 31. januar 2014 Jeg skjønner veldig godt at vi hentet Büttner, da dette har løftet Evra. At han har tapt seg, og særlig defensivt er det ingen tvil om, men synes han er bedre offensivt nå en han var i et par år for Büttner kom til klubben. Han kom for å gi han litt konkurranse. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 31. januar 2014 Rapporter Del Skrevet 31. januar 2014 Hvorfor plutselig stille rundt Coentrao når han så nesten kom deadline day i fjor Faen! Lenke til kommentar
Coffee Break Skrevet 31. januar 2014 Rapporter Del Skrevet 31. januar 2014 Visstnok håp om både Carrick og Fellaini i troppen i morgen. Håper det betyr at vi slipper å se Jones og Giggs sammen på midtbanen mer denne sesongen. Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 31. januar 2014 Rapporter Del Skrevet 31. januar 2014 Giggs og Jones har ca. like mye tempo til sammen som det Carrick og Fellaini har. Forskjellen er at fordelingen er litt jevnere hos sistnevnte duo. Lenke til kommentar
Coffee Break Skrevet 31. januar 2014 Rapporter Del Skrevet 31. januar 2014 Godt poeng. At det er den mest lovende kombinasjonen vår er trist, men man tager hvad man haver. Lenke til kommentar
archanios Skrevet 31. januar 2014 Rapporter Del Skrevet 31. januar 2014 United ser ut til å hovudsakleg ha nytta siste dag i transfervindauget til å seie ja til førespurnadar om lån. Ti spelarar ut på lån i dag, med fem frå før. Mulig både Larnell Cole og Ryan Tunnicliffe ender opp i Fulham permanent. Usikker på kva eg synest om det dersom det stemmer. Will Keane på lån til Qpr er eg også skeptisk til. Han må ha kampar for å finne tilbake til nivået han var på, og når Happy Harry handlar inn eit lag på spissplass, så er det ikkje sikkert det er lånespelaren som blir prioritert. Bør ta nivået greit og helst overbevise i Championship uansett om han skal ha nokon sjanse i United. 1 Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 31. januar 2014 Rapporter Del Skrevet 31. januar 2014 Synes nå Jones har vært en av de bedre på midtbanen denne sesongen (før skaden), så ser ikke helt grunnen til den massive slakten. 1 Lenke til kommentar
Coffee Break Skrevet 31. januar 2014 Rapporter Del Skrevet 31. januar 2014 Synes nå Jones har vært en av de bedre på midtbanen denne sesongen (før skaden), så ser ikke helt grunnen til den massive slakten. Forsåvidt enig, og slakter ikke Jones som spiller i det hele tatt. Men du mener vel ikke at Jones + Giggs er en særlig sterk midtbane? Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 1. februar 2014 Rapporter Del Skrevet 1. februar 2014 Jones - Carrick må vel bli en god midtbane om Jones lever opp til potensialet sitt? 1 Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 1. februar 2014 Rapporter Del Skrevet 1. februar 2014 Synes nå Jones har vært en av de bedre på midtbanen denne sesongen (før skaden), så ser ikke helt grunnen til den massive slakten. Forsåvidt enig, og slakter ikke Jones som spiller i det hele tatt. Men du mener vel ikke at Jones + Giggs er en særlig sterk midtbane? Har ikke skrevet noe om Giggs, men for å svare på spørsmålet. Nei, selvfølgelig ikke. Men det hadde ikke en midtbane bestående av Giggs og Carrick heller vært. Lenke til kommentar
Coffee Break Skrevet 1. februar 2014 Rapporter Del Skrevet 1. februar 2014 (endret) Synes nå Jones har vært en av de bedre på midtbanen denne sesongen (før skaden), så ser ikke helt grunnen til den massive slakten. Forsåvidt enig, og slakter ikke Jones som spiller i det hele tatt. Men du mener vel ikke at Jones + Giggs er en særlig sterk midtbane? Har ikke skrevet noe om Giggs, men for å svare på spørsmålet. Nei, selvfølgelig ikke. Men det hadde ikke en midtbane bestående av Giggs og Carrick heller vært. Det er jeg enig i. Ryan Tunnicliffe og Larnell Cole bekreftet på lån til Fulham. Endret 1. februar 2014 av Coffee Break Lenke til kommentar
archanios Skrevet 1. februar 2014 Rapporter Del Skrevet 1. februar 2014 Ikkje lån. Permanente overgangar. Lenke til kommentar
Coffee Break Skrevet 1. februar 2014 Rapporter Del Skrevet 1. februar 2014 Ikkje lån. Permanente overgangar. Herregud, jeg er tydeligvis ikke så flink på dette med lesing. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå