Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

Hvor ofte proccer den da? Iforhold til de andre. Hørt at rundt 1/4 proccer på transmution. Etter patchen såklart. Og hvor mange kan man få på proccs? Kun en ekstra, eller opptil 4?

8887661[/snapback]

 

Rundt 20% for meg, har bare fått én ekstra så langt. Du kan få alt mellom 1-4 ekstra.

8887839[/snapback]

Man kan også ha uflaks, slik som meg.

Jeg har transmuta en primal might hver eneste dag i minst en måned. Jeg har fått 2x EN eneste gang.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Har selv aldri med DPS-warriors da. Vært borti alt for mange idioter som spiller DPS-warrior. Enten skal de tanke eller så får de finne en annen gruppe.

8889107[/snapback]

 

Lies, DPS-warriors er the one and only dps class :)

 

Edit: Har ikke spilt så mye warrior på high level, men testa en kompis sin lvl 60 fury warrior med rimelig bra gear i en onyxia pug for en stund siden, det tok av :)

Endret av cashstillrules
Lenke til kommentar
Har selv aldri med DPS-warriors da. Vært borti alt for mange idioter som spiller DPS-warrior. Enten skal de tanke eller så får de finne en annen gruppe.

8889107[/snapback]

 

Lies, DPS-warriors er the one and only dps class :)

 

Edit: Har ikke spilt så mye warrior på high level, men testa en kompis sin lvl 60 fury warrior med rimelig bra gear i en onyxia pug for en stund siden, det tok av :)

8889756[/snapback]

Slik jeg ser det er DPS Warrs, DPS Shamans, DPS Paladins, DPS Druids osv enten latterlig dårlige eller class leadere. Når man lager en pug er sjansen for å få spillere fra den første gruppen overhengende.

Lenke til kommentar
Hvorfor er det veldig mange warriore som "glemmer" skjold i banken nå for tiden?

Er det ingen som vil tanke? Tenk om jeg skulle slutte å heale kun fordi jeg har shadowform, da.

8889895[/snapback]

jeg healer aldri som shadowpriest, annet enn hvis healern dør i partyet jeg er i.

Lenke til kommentar

joiner ikke partys som healer lenger, da 2.0 patchen kom specca jeg shadow, og aldri hatt lyst til å heale igjen. Rett og slett lei av å heale etter 1 år med raiding som holy, nå raider jeg som shadow.

 

edit: jeg nekter å være main healer i et 5mans party som shadowspecc, da er det like greit at dem finner seg en annen som kan gjøre jobben.

Endret av Sink
Lenke til kommentar
Og det funker glimrende. Men, jeg har intet problem med at du gjør dps, hvis noen andre kan heale. Problemet er priests som -nekter- å heale fordi de har shadowspecc. Akkurat som warriors nekter å tanke.

8890204[/snapback]

 

Skal man ta instancer på 70, så trenger man som regel folk som er speccet riktig for å klare det i det hele tatt. Altså er det bare tull å tvinge folk til å gjøre ting de ikke er speccet for. Ville du nektet en god lock eller rogue å være i partyet ditt? Hvis ikke, så er det absurd å nekte fury warrior eller shadowpriest bare fordi de teoretisk kan tanke eller heale. De har ikke valgt å spille tank eller healer, de har valgt en type spec. Du må se på det på den måten, det blir bare helt feil å kjefte på warr som ikke er tanke speccet og priest som ikke er holy speccet.

Lenke til kommentar
Og det funker glimrende. Men, jeg har intet problem med at du gjør dps, hvis noen andre kan heale. Problemet er priests som -nekter- å heale fordi de har shadowspecc. Akkurat som warriors nekter å tanke.

8890204[/snapback]

 

Skal man ta instancer på 70, så trenger man som regel folk som er speccet riktig for å klare det i det hele tatt. Altså er det bare tull å tvinge folk til å gjøre ting de ikke er speccet for. Ville du nektet en god lock eller rogue å være i partyet ditt? Hvis ikke, så er det absurd å nekte fury warrior eller shadowpriest bare fordi de teoretisk kan tanke eller heale. De har ikke valgt å spille tank eller healer, de har valgt en type spec. Du må se på det på den måten, det blir bare helt feil å kjefte på warr som ikke er tanke speccet og priest som ikke er holy speccet.

8890241[/snapback]

Og på 70 er det noe helt annet. Men opp til 70 kan alle gjøre rollene sine med levlespecc. Synes forøvrig det er helt greit med dpswarrior, så lenge noen tanker. Men når ingen andre kan tanke, og folk som -da- nekter, har ikke noe i min gruppe å gjøre.

 

Alternativt så drar jeg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...