Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

Finnes det noen gode profiling sider nå som ctprofiles har lagt inn årene?

8896350[/snapback]

 

Wowhead har "customizable character profiles" på gang - vet ikke om det blir det du ser etter, men sikkert verdt å sjekke ut når/hvis det dukker opp.

 

 

http://www.wowhead.com/?underdev

8897993[/snapback]

 

wow.allakhazam.com <--- Eneste siden du trenger til WoW. Søkemotor ala Thottbot, character-profile, mange andre spill :D

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Wowhead, i motsetning til thott og allakh, er ikke sponset av gullselgingsfirmaer, og derfor holder jeg meg utelukkende til den.

8898429[/snapback]

 

Du får kjøre profilen din på wowhead da.. Hva sier du? Den har ikke profiling? Aaah, oki, se om jeg bryr meg.. Følg med på hva det blir spurt om neste gang du kommer med slike svar...

Lenke til kommentar
Dust... Du valgte altså å slette alle charsa framfor å selge kontoen?

Vel, jeg har også slutta nå, men jeg selger kontoen min :)

8897514[/snapback]

 

Dust? Det var absolutt et bedre valg enn ditt. Vi slipper en clueless fjortiss med nykjøpt lvl 70 char som kun lager kvalm for folk som havner i gruppe med han. I tillegg brøt han heller ikke spillereglene. Det er nok du som trenger en justering her.

 

Forøvrig gjorde ingen av dere spesielt rasjonelle valg. Det beste er å beholde fruktene av ditt eget arbeid, i tilfelle du skulle få lyst til å spille igjen senere. Ingen vet hva man får lyst til iløpet av noen mnd, 1år , 2år, 3år.

8897754[/snapback]

 

Grunnen til at jeg sluttet er pga skolen og best å få ut spillet allerede nå, enn senere. Og jeg slettet fordi jeg har jobbet på mainen min i to år og vil ikke at noen idioter skal springe rundt og si: "Wot is poratl?"

Hvis jeg ikke slettet dem så vil jeg ha dratt tilbake til wow, men velger heller å slutte med det når jeg er på toppen. P.s. jeg ga ting til venner for over 8k gull =O

Lenke til kommentar

Kjapt spm:

Jeg har gitt en 10-dagers trial-pass til en kompis. Kan han spille i 10 dager, og så kjøpe sin egen account (vanlig WoW-retail-pakke), og spille på de samme characterne som i trial-accounten?

 

Håper dette kom klart fram, tipper det er spurt om før, men jeg er ikke i stand til å finne et greit svar.

Lenke til kommentar
Thottbot er mye raskere, ikke minst!

8899700[/snapback]

*var

 

Nå er begge omtrent like trege, og Thott er plaget med internal server errors. Men ja, i sin tid var Thott raskere og bedre. Thott var konge.

 

Alle folka som mente Allakh var bedre kan sammenlignes med Windows-brukere :)

 

Windows-folk: Naive mennesker som mener de få rundt dem alltid har rett, og er skeptiske til nye ting.

 

Linux-folk (oss): Flotte mennesker som har hjerne nok til å sammenligne to og finne den ene som er den andre overlegen.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6
Burde jeg gå for Engineering og mining på roguen min? :hmm:

 

Har rundt 50 i mining og BS nå, men vil bytte ut BS og kanskje mining.

Har 1300g nå, men orker ikke å spare til epic flying mount, alt for mye. :p

8897760[/snapback]

:hmm:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...