Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg har faktisk respeccet overraskende lite. Sikkert fordi jeg har funnet det ultimate build.

8885775[/snapback]

Affliction har alltid vært min ultimate build og, men jeg vil alltid prøve nye ting. Er vel litt for nysgjerrig... Har brukt altfor mye penger på respecs hvertfall :>

Lenke til kommentar
Har en warlock på level 70 til farming/grnidng med da. Men grinda til fullt shadoweave + clothen til det, og syyyyyyyyyyyykt kjedelig. Så gitt opp hele skiten egentlig :wee:

Orker ikke farme en primal fire og en primal shadow hver fjerde dag :p

8885966[/snapback]

 

Kjøper primals på AH jeg, syns det er bedre. Føler at jeg heller kan gjøre 4q's og tjene inn noen gull, så deretter å bruke de på primals i steden for å grinde for de. Det lønner seg sikkert ikke på langt sikt, men nå er det supert. :!:

Endret av Heart Break Kid
Lenke til kommentar
Vel, er bare alt-alchemist så blir nok  bare å farme og lage elixir og selge på AH eventuelt.

Transmute krever jo en om dagen :O . Krever en god del farming det :( . Noe jeg ikke liker.

8885946[/snapback]

Du trenger bare farme mats til en, så bytter du bort en Primal Might mot nye materialer. Etter hvert vil du få flere Primal Mights enn materialer (siden den proccer), og disse kan du selge.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...