Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hahaha! Måtte le av denne her. Norsk kompis i guilden.

8881208[/snapback]

 

Hvorfor har du claw ute på actionbar?

8881698[/snapback]

Er Claw bortkasta? Hva bruker du til å angripe med mot en mob på ditt level?

Jeg har ikke blitt skikkelig kjent med Druid Feral ennå.

8887061[/snapback]

Mangle erstatter Claw.

Lenke til kommentar
Vel, er bare alt-alchemist så blir nok  bare å farme og lage elixir og selge på AH eventuelt.

Transmute krever jo en om dagen :O . Krever en god del farming det :( . Noe jeg ikke liker.

8885946[/snapback]

Du trenger bare farme mats til en, så bytter du bort en Primal Might mot nye materialer. Etter hvert vil du få flere Primal Mights enn materialer (siden den proccer), og disse kan du selge.

8886219[/snapback]

hørtes dritkjedelig ut. Må farme til 4 eller no da, for questet :S

Lenke til kommentar

Nja, helt horribelt er det ikke. Begynner å få en del mights etterhvert, hadde vel en 18-19 på det meste. Det er alltid en del som trenger mange om gangen, så da har man mats til flere transmutes, som gjerne proccer, så trader man dem mot mats, og evt. kjøper mats for fee. Har alchemy på warrioren, og druid #2 skal også ha transmutation mastery.

 

I verste fall ender man opp med en ny might + fee, noe som egentlig er helt greit for å vente i et halvt minutt. Professions er helt på trynet nå, med mindre du kjører heroics og har epic-oppskriftene.

Lenke til kommentar
søren klype. driver å browser classes på thottbot. alle klasser har jo masse kule skills, men man er nødt til å bruke så perverst mye tid på spillet for å ha det skikkelig morsomt. Det var artigere å levle før, nå syns jeg bare det er tidkrevende.

8887748[/snapback]

 

gogo casual. En time her og en time der.

 

"Mange bekker små, blir en står å", elns :p

Lenke til kommentar

 

 

Bare en warrior som ble litt sinna etter jeg ba group leader om å kicke han fordi han nekta å tanke selv om det var den eneste grunnen til at han var i gruppa...

8888671[/snapback]

 

Da hadde jeg blitt sinna selv. Dere har en stk paladin og 1 stk druid. Og det ser ut til at dere er på vei til enten Ramparts eller blood.

Lenke til kommentar

Druiden joinet sist, altså etter at warrioren ble kicket. Det finner du ut hvis du leser chatten litt mer nøye, ignorante drittsekk.

 

Og retritank suger hest, prøvde selv å tanke ramparts som retripala på den levelen. Gikk nogenlunde greit, men å holde aggro var ekstremt vanskelig, og det førte til mange unødvendige dødsfall.

Endret av TomFu
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...