Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Spørs hva du mener med "aktuell". Du vil alltid være dårligere enn mer optimale speccs. Men jeg trur veldig mange guilds gir litt faen i å være helt optimale. Kommer ann på hva slags mål du har satt deg selv. Bortsett fra tidlig progress i AQ40 og Naxx, så er classic veldig tilgivelig, og man kan stort sett spille hva man vil.

Endret av Skurupu
Lenke til kommentar

Ja, det gikk jeg ut i fra.

 

Du er aldri, og vil aldri, være den som gjør mest damage. Ikke alle guilds som godtar det. Men casual guilds har nok ikke noe problem med det. Eneste jeg kan se som et problem, er at det nok er mange andre retribution paladins som har lyst til å raide som DPS, og da må du konkurrere med dem om det som fra før av er relativt få raid slots.

 

Det kommer helt ann på hva slags ambisjoner du har. World/server/faction Firsts og retpaladin er ikke forenelige.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165

Om jeg skulle ha sprunget rundt i BRD i et par timer, så vett jeg ikke om ret paladin hadde vært det første valget da heller.

 

Jeg tror noe av mentaliteten spillerne har i retail kommer til å smitte over til classic.
Hvor DPS meteret og ilvl er alt, og du får iallefall ingen invite til dungeon med lav raider.io score.

 

Har sett en del på streams nå etter de åpna for level 40, og det er stor fokus på å maksimere levelingen.
Så SM Armory har blitt gjort om og om igjen med 3 mages, 1 priest og 1 rogue f.eks.

Lenke til kommentar

Jeg skal spille Holy Priest, nettopp fordi jeg liker å være ønsket. Alle grupper kommer til å elske meg. :p

 

Har som sagt tatt meg fri 4 dager fra jobb, for å spille 16 timer om dagen de første 6 dagene etter release. En kompis har gjort det samme. Har allerede satt opp skjema. Kommer til å spille fra 08:00 til midnatt hver dag. Han som Warrior, og jeg som Priest. Trur det blir en veldig god duo å levle som.

Lenke til kommentar

Jeg skal ikke gå så hardt som det høres ut. Bare de første 6 dagene. Etter det blir det tilbake til det normale 1-4 timene om dagen. Skal raide, men ikke like mye som jeg gjorde i Vanilla for 15 år siden. Kanskje 2-3 kvelder i uka? Trur det er mer enn nok til å få se alt av content dø etter hvert. Bryr meg ikke lenger om å være den første som gjør sånt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...