Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+89234341

For de som kjeder seg kan det være en løsning å se om du har gjort alt småpirk rundt om. Kommer an på personen, men WOW for min del er noe jeg liker å la hendene gjøre mens hjernen ser på TV eller liknende. Derfor plager ikke ting som rep grind, loremaster, fisking, etc meg.

 

Ellers så kan det være en sport i å prøve å solo nåværende innhold. Dungeons, daily zones etc. Den drittkjedelige dungeonen du er lei er plutselig ikke så kjedelig lenger når du prøver å komme gjennom uten tank, healer, eller andre DPS.

 

Eksempelvis brukte jeg litt over to timer i går på å grinde de siste 13000 rep jeg mangla på Sha'tari defense, ved å soloe elitedelen av Shattrah. Er 5 platformer der hvor man kan erte på seg ganske mye i én gang. Var nok utfordring med ~20 elites rundt 300-800k hp samtidig til at det ikke ble kjedelig, samtidig som de to timene endte opp i rundt 3-4000 gull av grå og grønne drops + rene gulldrops, 160 primal spirit, og noen tusen apexis...som så gikk med til tabard, mount, og pet når jeg kom hjem. 

Endret av Slettet+89234341
Lenke til kommentar

Takk for tips, men jeg bare synes ikke WoW har noe interessant for meg å by på lenger. Jeg respekterer at andre kan mene noe annet, men jeg personlig synes jeg ikke har noe mer å gjøre. Kansellerte abonnementet i dag. Får ta det opp igjen når Legion kommer. For nå legger jeg spillet på hylla.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341

Er enig der. Ikke sikkert jeg hadde spilt lenger heller om jeg ikke hadde vært i komplett spillmanko for tiden. Ingenting som frister. Liker spill som aldri slutter, og hvor man kan gjøre hva man vil. Ender stort sett opp med å spille WoW og Minecraft. 

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Gjest Slettet+89234341

Trøtt som F mens jeg spilte meg gjennom Sunwell Platau nå. Tror det tok meg 45 min å komme gjennom, sovnet (bokstavelig talt) mens jeg gikk rundt der og våknet igjen med fingeren fortsatt på W-knappen og gående inni vegger 5-6 ganger. 

 

Skal si jeg våknet fort da jeg lootet sistebossen...

 

RUWYvpj.jpg

Endret av Slettet+89234341
Lenke til kommentar

Trøtt som F mens jeg spilte meg gjennom Sunwell Platau nå. Tror det tok meg 45 min å komme gjennom, sovnet (bokstavelig talt) mens jeg gikk rundt der og våknet igjen med fingeren fortsatt på W-knappen og gående inni vegger 5-6 ganger. 

 

Skal si jeg våknet fort da jeg lootet sistebossen...

 

RUWYvpj.jpg

ca 10 år for sent vel^^  :dribble:

Lenke til kommentar

Pga treig guild progress, fikk jeg endelig pugget Arch HC og påfølgende curve sist uke (Bedre seint enn aldri). Tenkte det ville bli enklere å få pugget weekly clear 13/13 HC, men nå har folk begynt å kreve curves som er datert for 1-2 måneder siden.

 

LOL

Det er rett og slett fordi det er for mange dårlige spillere. Jeg har nå totalt 10 kills Arch HC og jeg føler det blir vanskeligere hver uke fordi nye dårlige folk får achivements som ikke burde ha det..husker min første pug arch i starten tok 3 wipes så var han nede. de 3 påfølgende ukene 1 shottet pug'ene arch men etter det ble det vanskelig... ble etterhvert for mange dårlige folk med achivement og gruppene ble dårlige, flere wipes, joine flere forskjellige groups for å "prøve" å drepe arch....

legendary ringen min er på 762ilvl qq trenger hovedsaklig ikke arch loot foruten warforged drops .. så blir vel muligens snart å ta normal arch for å oppgradere ringen

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...