Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

Fungerer vel dårlig å holde seg på level 60 disse dager i og med at alle kontoer har blitt automatisk oppgradert til Mists of Pandaria nivå?

 

Helt riktig. Logget inn for første gang på flere år igjen for et par dager siden. La tilfeldigvis merke til at exp-baren var tilbake, så måtte kjøpe exp-lock. Livredd for at jeg skulle oppdage noe og få exp på vei dit :confused:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Vet ikke om jeg likte traileren. Liker generelt ikke action på den måten der. Blir for harry, eller teit. Kanskje den første traileren jeg har misslikt av Blizzard, bortsett fra den utrolig dølle Padaria-traileren.

 

Ved harry/teit så mener jeg den scenen hvor han sloss på slutten der. Er litt redd for at Warcraft filmen også får et sånt preg. Utenom at jeg har sett traileren for den, ser ikke på filmtrailere av prisinnsipp (de spoiler for mye) :)

 

 

Btw. Det vil nå bli 3 ganger draw distance. Insane. Den var jo ganske lang fra før av også. Lengre enn i noe annet spill kanskje? Håper Legion blir bra.

Endret av Kjetil_90
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Flere andre som har vendt tilbake til vanilla? Spiller for tiden på "Nostalrius Begins" som er en identisk klone til ekte vanilla som jeg husker det for 10 år siden.

 

Må bare oppleves igjen for å innse hvor mye som har forandret seg, til det verre.

 

Mitt inntrykk av vanilla sålangt:

 

- Folk snakker faktisk sammen og går i grupper for å gjøre vanskelige quest

 

- WoW føles endelig som et eventyr igjen, soner er ikke lenger tomme og verdenen føles mye mer levende

 

- Å få gear og mount føles fantastisk fordi det faktisk ikke blir gitt ut gratis til deg

 

- General chatten i alle sonene er veldig aktive, igjen samfunnet føles ikke lenger dødt

 

- Det sosiale aspektet, MMO er back! Når du gjør dungeons føles det som du gjør med venner og ikke bots og du snakker faktisk med dem og blir kjent med dem.

 

- PvP! Når jeg ankom STV var jeg innfor et sjokk! Ganking er et stort stikkord her, ender med at det dannes grupper hvor Horde og Alliance kjemper om nesingwary campen, noe som er helt fantastisk gøy.

 

Sikkert mye mer jeg kunne ha nevnet, men igjen vil anbefale denne privat serveren til alle som elsker ekte WoW.

Endret av hocane
Lenke til kommentar

Flere andre som har vendt tilbake til vanilla? Spiller for tiden på "Nostalrius Begins" som er en identisk klone til ekte vanilla som jeg husker det for 10 år siden.

 

Må bare oppleves igjen for å innse hvor mye som har forandret seg, til det verre.

 

Mitt inntrykk av vanilla sålangt:

 

- Folk snakker faktisk sammen og går i grupper for å gjøre vanskelige quest

 

- WoW føles endelig som et eventyr igjen, soner er ikke lenger tomme og verdenen føles mye mer levende

 

- Å få gear og mount føles fantastisk fordi det faktisk ikke blir gitt ut gratis til deg

 

- General chatten i alle sonene er veldig aktive, igjen samfunnet føles ikke lenger dødt

 

- Det sosiale aspektet, MMO er back! Når du gjør dungeons føles det som du gjør med venner og ikke bots og du snakker faktisk med dem og blir kjent med dem.

 

- PvP! Når jeg ankom STV var jeg innfor et sjokk! Ganking er et stort stikkord her, ender med at det dannes grupper hvor Horde og Alliance kjemper om nesingwary campen, noe som er helt fantastisk gøy.

 

Sikkert mye mer jeg kunne ha nevnet, men igjen vil anbefale denne privat serveren til alle som elsker ekte WoW.

Helt enig i det meste her , selv spiller jeg på en lich king server og det er veldig bra miljø der.

 

Også er jeg veldig fan av at det kreves litt jobb for å få ting , er jo det som gjør et spill.

 

Og det gamle talent tree er så utrolig mye bedre.

 

Serveren heter Dalaran-wow

Lenke til kommentar

 

 

 

 

Hei folkens,

 

Har ikke spilt på flere år nå men lastet ned klienten igår og aktiverte en 10-dagers gratis prøveperiode. Kan ikke si jeg kjenner igjen spillet, kunne noen gitt meg en superkort oppsummering av hva som har skjedd siden Wotlk?

 

Og en ting til; hvor er det fullstendig slutt på sosialisering ala henging rundt i IF, Orgrimmar o.l.?

Å gi en "superkort" oppsummering av hva som har skjedd siden WotLK skulle vise seg å være vanskelig. Men her er en forholdsvis kort oppsummering:

 

...

Tusen takk for en god og morsom oppsummering Cristiano, det forklarte veldig godt. Høres ut som at WoW er litt på hell utifra den forklaringen. Synd!

 

Spiller / har spilt med en classic-konto siste årene uten å oppgradere - mao. bare spilt tidligere 60-content om igjen. Cataclysm ødela tydeligvis det! :-(

 

K0tFWWFu.jpeg

 

Mangler fortsatt T2 hansker og exalted med Brood of Nozdormu. :wee: Om noen vet om noen 60-guilds så rop ut!

Du kan jo alltids prøve Dalaran-wow det er en lich king server med passelig befolkning , her er alt som før. Dalaran-wow.com

Lenke til kommentar

Hvor finner dere slike servere?

Jeg googla det bare , men

 

Kan liste 3 bra her til deg

 

Www.dalaran-wow.com Lich king server

 

Www.excalibur-wow.com Burning crusade server

 

 

Nostalrius.org Vanilla

 

 

Alle disse 3 krever kun registrering av epost og brukernavn og passord

 

Også laster du ned en klient fra siden også er det bare å starte den og logge inn med brukernavn og passord.

Lenke til kommentar

 

Hvor finner dere slike servere?

Jeg googla det bare , men

 

Kan liste 3 bra her til deg

 

Www.dalaran-wow.com Lich king server

 

Www.excalibur-wow.com Burning crusade server

 

 

Nostalrius.org Vanilla

 

 

Alle disse 3 krever kun registrering av epost og brukernavn og passord

 

Også laster du ned en klient fra siden også er det bare å starte den og logge inn med brukernavn og passord.

 

Vil legge til at Nostalrius har planer om å gå over til TBC om ca et år, og etter det jeg har lest er Nostalrius den serveren med flest spillere.

Endret av hocane
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...