Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

Server kan jeg desverre ikke si veldig mye om, for jeg vet ikke hvordan hver enkelt server er, men når det gjelder hvilken klasse/rase/spec er helt opp til deg. For nå vet jeg ikke hva du liker heller, så kan ikke si hva du burde spille.

 

Men generelt sett så er hunter en veldig grei solo klasse om du vil være DPS, evt Mage om du vil ha en spellcaster. De skal være nokså fun. Skal du være healer, så kanskje enten Shaman eller Priest? De skal være ganske artig i PvE. Om du vil ha tank, så kanskje Death Knight (om du kan spille klassen enda).

 

Jeg er ikke healer eller tank-typen vil jeg påstå. Jeg liker egentlig alle klassene, men er usikker på hvilken jeg vil spille. Jeg liker å gjøre skade på avstand, så noe ala hunter, mage, warlock, shadow priest o.l. Når det gjelder specs har jeg ikke peiling på hva jeg skal velge, uansett klasse :tease: .

Vurderer sterkt en PvP server

Endret av DaMole
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Best til hva? PvP? PvE - i såfall hvilke andre healere finnes allerede i raidgruppa?

 

Du kan sikkert finne ulike utspill fra mange angående hvilken klasse som på papiret er "best", men det er alltid en god del andre faktorer som spiller inn. For å ta et knøttlite eksempel. Dersom du skulle foretrekke PvE og raiding, og du er paladin nummer to som healer i din raidgruppe, så må følgelig dere to dele loot. Kanskje finnes det ingen shaman, slik at all mail med intellect går til spille. Selv om paladin skulle være "bedre", så nerfer dere hverandre da dere begge trenger samme gear. Og raidet hadde hatt bedre av en shaman, uansett om den i utgangspunktet skulle være "svakere" enn en paladin.

 

PS. Sier ikke på noen måte at shaman er svakere enn paladin, eller omvendt. ;)

Lenke til kommentar

Jeg er ikke healer eller tank-typen vil jeg påstå. Jeg liker egentlig alle klassene, men er usikker på hvilken jeg vil spille. Jeg liker å gjøre skade på avstand, så noe ala hunter, mage, warlock, shadow priest o.l. Når det gjelder specs har jeg ikke peiling på hva jeg skal velge, uansett klasse :tease: .

Vurderer sterkt en PvP server

Glemte helt at jeg hadde skrevet i posten, så jeg kunne ikke svare deg før nå, beklager. Men velg ut et par klasser og prøv de ut til 20 eller noe. Da får man en grei feeling på hvordan klassen spilles. Om du ikke har valgt ut allerede, så skal jeg si at jeg synes Mage var den artigste av ranged klassene å spille som DpS. Frost spec er sykt bra i PvP også pga mye burst og CC.

Lenke til kommentar

Skal kjøpe meg ny PC etter konfirmasjon, og prøvde å bygge en på komplett. Selv har jeg ikke veldig mye peiling på PC så bare lurte på om noen vet om dette er et bra nok setup til å kjøre WoW (og LoL) uten lag

 

nVIDIA's Gear Up for Free to Play 150USD

 

CyberLink PowerDVD 10 OEM CD

 

Støtsikker PC-eske

 

SteelSeries QcK, Musematte i Tøy

 

Cooler Master Elite 310 Sort/Sølv

 

Corsair CX 500W PSU

 

Intel® Core i7-3770 Processor

 

MSI B75MA-P45, Socket-1155

 

Crucial DDR3 BallistiX Sport 1600MHz 8GB

 

Gainward GeForce GTX 650 1GB PhysX CUDA

 

Samsung DVD Writer, SH-224BB

 

Western Digital® Desktop Blue 1TB

 

Razer Arctosa Silver Keyboard

 

ASUS PCE-N53 11n N600 PCI-E Adapter

 

Logitech OEM S-120 2.0 høyttaler

 

Skjermkabel DVI M/M 2m

 

MS COA Label Windows Home Premium 7

 

MS DVD Win H.P/Pro/Ultimate 7 NO 64bit

 

MS ROYALTY Win Home Premium 7 Nordic

Garanti 3 år - Sende inn

Lenke til kommentar

Fikk tak i boka som gjør at jeg kan starte Warlock questen her om dagen, på min første rare ever på Thunder Isle, så var ganske lucky!

 

Så langt har questen vært super fun, og vanskelig. Jeg har recorda hele progressen, så hvis noen vil ta en titt så kan dere se den her :

 

 

Nye videoer kommer opp så snart så mulig, og skal prøve å få ned hovedbossen i morgen eller noe. Om jeg klarer det da ^^;

Endret av Grizzler
Lenke til kommentar

Fy satan for en vegg Council of Elders skulle vise seg å være. Klarte de endelig nå nettopp.

 

3/13HC. Tortos neste, han skal vistnok være lett.

 

Mens andre stakkarer sitter fast på mr Tortos på Normal mode av en eller annen merkelig grunn.. Jeg aner ikke helt hva det er. Lykke til uansett ^^

Lenke til kommentar

Vi sitter fast på Megaera. Har ikke tre skikkelige healere, og heller ikke topp DPS (spesielt én som alltid ligger rundt 70k), De første fightene var mer taktikk, og de gikk glimrende, men her ble det full stopp. :) Å ikke drepe frost fungerer ikke for oss, så vi får inkludere den og gå for mindre innkommende skade totalt sett.

Lenke til kommentar

Får en feilmelding med "Transfer Aborted: Instance not found"

 

Begynte for ca 2 uker siden her, og nå kommer jeg bare inn i 1 av 4 bger/arenaer

 

 

Det finnes hundrevis av tråder om det på google, men jeg finner ikke noe løsning.

 

Noen her som har vært borti/hørt om dette? Virker som blizzard overser problemet helt, selv om det oppstod allerede under 5.0

Lenke til kommentar

Hei!

 

Jeg trenger litt hjelp for å få skjermbildet til å se riktig ut. Jeg har lastet ned og installert MayronUI Gen2 for å prøve noe nytt, og liker i grunn det jeg ser. Men karakteren min og alt annet i spillet er blitt veldig langsmalt; paladinen min er tynn og lang (kanskje ikke lengre enn før, men det ser sånn ut). Dette har sikkert noe med oppløsning å gjøre, men når jeg endrer dette blir alt bare proposjonalt større, det er i grunn bare i bredden jeg vil endre ting (håper dette er forståelig....). Noen som kan hjelpe?? :hmm:

Endret av Oskov
Lenke til kommentar

Hei

 

Har du husket og legge in rett WTF fil på installeringen. Han har en del av dem som du kan velge mellom, så du må velge den som blir rett for deg

 

Om du spiller window mode, og gjør som meg og "strekker" ut windowmoden til å passe skjermen, må du gjøre det før du legger inn WTF fila og før du kjører install knappen. Hadde Mayron UI en stund, men det ble for mye fikling for min del, og da var det rett tilbake til gode gamle Elv ui :)

Gamle vaner og sånn!

Endret av Izayoi
Lenke til kommentar

Hei, takk for svar! :)

 

Jeg har testa ut begge filene, med samme resultat. Men etter at jeg gikk litt ned på resolution og satte UI scale in-game på det laveste blei det ganske greit.

Jeg har også bruk ElvUI fram til nå, liker det godt. Men hver gang jeg begynner å kjede meg litt med selve spillet, begynner jeg å bytte ut UI og den slags. Liker Mayron godt, men er redd det blir mye manuelt oppsett på hver karakter med det. Dessuten har det en røys med addons jeg ikke trenger (er jo bare å disable da). Moro å prøve noe nytt, det beste hadde vært en skikkelig slick edit av enten Tukui eller Elvui, men har ikke funnet det ennå. :)

Lenke til kommentar

Synes egentlig ElvUI er akkurat (nesten i alle fall) det jeg trenger. Jeg endrer litt på den og legger til noen egne ting, men når man er en "alt-oholiker" som jeg er, så blir det til at feks Mayron rett og slett tar for lang tid hver gang det kommer en oppdatering. ElvUI oppdaterer jeg lett med programmet dems, og så er det bare resten :)

 

Har prøvd en del UI'er igjennom wow karrieren, men det ender så og si alltd opp tilbake på Elv til slutt :)

Lenke til kommentar

Jeg endte opp med å laste ned ElvUI igjen jeg også, blei for mye ball. Prøvde først Tukui, men klarte ikke å finne ut hvordan jeg endrer fargen på health-baren, det var class-colored samme hva...vil ha den grønn. :) Så da er det tilbake til Elv igjen. Veit du om det finnes noen edits som gir litt andre farger f.eks., men samme oppsett forøvrig? :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...