Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

Jeg blir disconnecta hele tiden, fikk beta for snart to uker siden, kontoen startet i Januar 2007.

 

Ellers er det meste av quests bugged, helt sykt mye folk, og får ikke joinet noen ny instance. Ble hevet inn i en Cata dungeon Oo

 

Men er jo beta da. :)

 

Det meste av quests? Det er langt flere fungerende quests enn the er bugged quests.

Endret av RamGuy
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det skjedde noe rart med ene karakteren min i går, da jeg var på båten til Northrend fra Stormwind. I det båten går ut fra Stormwind og man får opp "lastebildet" før man ender opp i Northrend blei jeg disconnecta. Og da jeg logget på umiddelbart etterpå, så svevde jeg svært høyt i luften over Dalaran crater i Hillsbrad Foothills. Og der var jeg stuck; kunne bare spinne rundt min egen akse, og ikke fly verken opp eller ned. Sammen med meg var den andre fyren som hadde vært på båten; wispra han og han var stuck han også. Kunne ikke se bakken heller. Så fikk jeg en dungeon, og håpa alt skulle være ok da jeg kom ut, men dengang ei. Endte med at jeg dismounta og falt i døden. Når jeg prøvde å gå tilbake til der kroppen falt var den ikke der; kun symbolet på minikartet. Merkelige greier, flere som har opplevd det?

Lenke til kommentar

Det er fremdeles en god del "semi-aktive" spillere hvertfall, ser vi på Warcraftrealms.com så har det vært omlag 1.3 millioner+ spillere pålogget på live servere de siste 30 dagene i Europa og du må huske at spillet nå på mange måter er inne i den "død periode" ettersom vi er midt mellom punktet hvor Cataclysm på mange måter er ferdig og Mists of Pandaria snart skal begynne om noen måneder.

 

Så de mest aktive har nok allerede spilt ut det meste som er, og det kommer ikke noe særlig nytt før Mists of Pandaria så endel spillere tar gjerne en pause på tidspunktet mellom to utvidelser.

 

 

Hvorvidt serveren du spiller på er død eller ikke avhenger helt av hvem du velger og hvilken faction du spiller på de gitte serverne. Outland er en server som har en såpass aktiv spillerbase at det fremdeles er 500-700 personer i kø under peakhours mer eller mindre ukentlig. Her er det dog ca 70-75% aktiv alliance (1700-2500 pålogget under peakhours) mot 25-30% aktive horde spillere (1000-1700) så serveren vil føles fullere om du spiller alliance.

 

Du har andre servrere som Kazzak som sjeldent har køer, men her har du gjerne 2000-3000 aktive horde spillere under peakhours, men bare 200-500 aktive alliance spillere under samme tidspunkt. Så denne serveren vil føles temmelig øde, og med tanke på at det er PvP server så er det neppe morsomt som alliance spiller om du ikke liker å bli fullstendig overkjørt da. Mens som horde spiller så er vell dette en av de mest aktive serverne og du slipper køene som du får på blant annet Outland.

 

 

Dette var eksempler på gode og aktive servere, du har andre servere som Azuremyst hvor det knapt er mer enn et par hundre aktive alliance, og et par hundre aktive horde spillere selv under peakhours og disse serverne vil nok føles temmelig øde. Men hver sin smak, det er dog viktig å passe på at du velger riktig server om du er ute etter aktive eller lite aktive servere. Sånn generelt så er det vell litt for mange World of Warcraft servere i forhold til antallet aktive spillere per dags dato, så endel servere har generelt lite med folk og burde kanskje vært merget sammen med andre men det er ikke vanskelig å finne aktive servere med massevis av spillere.

Lenke til kommentar

Jeg hadde 10 gold bar som jeg skulle legge ut på AH, delte de opp i stacks på 5. La først 5 i "vinduet" og satte min pris - trykket så på "make auction" eller hva det står... AH lagget som vanlig, så gold barene "forsvant" inn i systemet, men det sto ikke "auction created" enda.. da dette er vanlig la jeg den neste stacken i "vinduet" for å legge den auksjonen i kø også.

 

Det som da skjedde var at auksjonen til den første stacken på 5 gikk i gjennom og begge stacksa forsvant.. men jeg hadde bare en stack (på 5 bars) til salgs.

 

Kontakt GM.

Lenke til kommentar

Jeg hadde 10 gold bar som jeg skulle legge ut på AH, delte de opp i stacks på 5. La først 5 i "vinduet" og satte min pris - trykket så på "make auction" eller hva det står... AH lagget som vanlig, så gold barene "forsvant" inn i systemet, men det sto ikke "auction created" enda.. da dette er vanlig la jeg den neste stacken i "vinduet" for å legge den auksjonen i kø også.

 

Det som da skjedde var at auksjonen til den første stacken på 5 gikk i gjennom og begge stacksa forsvant.. men jeg hadde bare en stack (på 5 bars) til salgs.

 

Kontakt GM.

 

Wow du klarer å quote en post som er 7 år gammal gj.

Og denne typen flying mounts kan du bare få via SoR?

Nei, han mener Recruit a Friend mounten som du bare får hvis du recruiter noen.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Jeg gjorde RaF med en venn for 6 mnd siden, og trodde aldri jeg fikk mounten. Viste seg at jeg måtte kåle meg inn på battle.net og "claime" mounten. Vel, vel. Ny mount i dag, i hvert fall!

 

E: Jeg hadde også sent en Scroll of Resurrection, tydeligvis. Bursdag og julaften på samme dag dette, fikk 2 nye mounts.

Endret av Zeromac
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...