Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvilken dobbel dps setup er best for en rogue i 2s, hvis man ser bort fra mage? hunter, eller feral?

Mage/rogue fungerer veldig bra. Rogue/feral og rogue/disc priest er også comps som vil fungere bra.

Selv spiller jeg rogue/enh.shaman i 2v2

Skulle jeg selv ha valgt en comp for 2v2 med en rogue i bildet, så ville det nok ha blitt rogue/mage. Bra burst ved behov og sykt bra kontroll

 

Alt kommer ann på hvor høyt du satser egentlig. Selv så spiller jeg 2v2 sammen med ei venninne av meg bare for morro skyld og at hun skal lære seg litt mer om pvp og arena, så vi er ikke så nøye med rating enda.

 

Alle comp har gode og dårlige sider ved seg, men det mest viktige i arena er uansett kommunikasjon, samspill og skill. Har dere det, så vil dere kunne gå høyt nesten uavhengig av comp vil jeg påstå

Endret av Crowpala
Lenke til kommentar

Alle comp har gode og dårlige sider ved seg, men det mest viktige i arena er uansett kommunikasjon, samspill og skill. Har dere det, så vil dere kunne gå høyt nesten uavhengig av comp vil jeg påstå

Med trykk på nesten. Veldig få som vil spille arena med meg, og jeg er balance druid. Nå kan jo det også skyldes ferdigheter, men vi er jo kun brukbare dersom noen andre har fokus. Ikke lett å finne tank som holder agro i arena. :)

Lenke til kommentar

Alle comp har gode og dårlige sider ved seg, men det mest viktige i arena er uansett kommunikasjon, samspill og skill. Har dere det, så vil dere kunne gå høyt nesten uavhengig av comp vil jeg påstå

Med trykk på nesten. Veldig få som vil spille arena med meg, og jeg er balance druid. Nå kan jo det også skyldes ferdigheter, men vi er jo kun brukbare dersom noen andre har fokus. Ikke lett å finne tank som holder agro i arena. :)

 

Finner du en lock og en restoshaman så har du god setup. Oss ugler river bra løst i rbg også, så vi har vel alle et bruksområde. =)

Lenke til kommentar

Hei!

 

Hva er den best måten for å få guild-rep? Jeg synes dette tar forferdelig lang tid. Har blant annet en karakter som er lvl 40 og ikke har mer enn 217 i guild-rep på nøytral. Jeg går dungeons og quester mens jeg venter. I dungeons har jeg på meg tabard fra fraksjonene; er jo ikke tabard for guildet på nøytral. Jeg prøvde likevel å ta av fraksjonstabarden for å se om det hjalp, men var ikke noe særlig bedre da virket det som. Noen som har noen gode tips; vil så gjerne komme meg til friendly så jeg kan kjøpe guild-tabard. :)

Lenke til kommentar

Hvis lillebroren min skulle valgt en klasse som passer perfekt med min Troll Mage når det kommer til å duoe diverse eldre RAID's osv.. Hvilken klasse vil passe som hånd i hanske i duo med en Mage?

 

Tenkte en eller annen tank klasse ala Paladin, Warrior osv.. Death Knight virker kanskje som det mest interessante men det er en fordel med en tank klasse som faktisk har noen healing muligheter kanskje.

Lenke til kommentar

Jeg og en kamerat har clearet alt utenom RoS+ fra BT, Sunwell og KS fra The Eye med Enhance Shaman og Disc Priest. Vi var vel på rundt 272 og 282 ilvl da vi gjorde det. Du må nok ha en tanky class til noen av bossene, da spesielt en i BT som en av dere må soloe ned fra rundt 50% hp.

 

Reliquary of Souls vil dere slite med og dere må begge ha en interrupt skal det være mulig om ikke en av dere har en som er under 12sec cd. Den kan ikke ha lengre CD en 15 sec da dere må bytte på å cc'e den ene spellen hans. Vi kunne sikkert tatt den, men gikk mest for å farme gull og ta tar vi det som går kjappest.

 

Jeg ville kjørt retripala med tank gear, blood dk med dps gear eller fury warrior med tank gear.

Lenke til kommentar

Hvis lillebroren min skulle valgt en klasse som passer perfekt med min Troll Mage når det kommer til å duoe diverse eldre RAID's osv.. Hvilken klasse vil passe som hånd i hanske i duo med en Mage?

 

Tenkte en eller annen tank klasse ala Paladin, Warrior osv.. Death Knight virker kanskje som det mest interessante men det er en fordel med en tank klasse som faktisk har noen healing muligheter kanskje.

Blood DK hands down hvis du "kun" tenker på den andre sin mulighet for å holde seg selv oppe med health. Egen healingen de har er bare syk i forhold til de andre klassene og det er slik Blizzard ønsker at de skal være med blood.

 

Men når det er sagt, så kan også pala være et bra alternativ. Jeg har gjort veldig mange av de gamle dungeons og raids alene og/eller sammen med en venn. WoG healing er bra, men er litt gimpted med cooldownen bare.

 

Personlig så ville jeg ha holdt meg unna warrior. Druid kan være morsomt og bra, men healing på andre krever at du går ut av bear form, så...

 

Alle comp har gode og dårlige sider ved seg, men det mest viktige i arena er uansett kommunikasjon, samspill og skill. Har dere det, så vil dere kunne gå høyt nesten uavhengig av comp vil jeg påstå

Med trykk på nesten. Veldig få som vil spille arena med meg, og jeg er balance druid. Nå kan jo det også skyldes ferdigheter, men vi er jo kun brukbare dersom noen andre har fokus. Ikke lett å finne tank som holder agro i arena. :)

 

Finner du en lock og en restoshaman så har du god setup. Oss ugler river bra løst i rbg også, så vi har vel alle et bruksområde. =)

 

Spiller faktisk sammen med en "ugle" i mitt 5v5 team og RBG, fungerer veldig bra det så langt. Men i 2v2 så ville jeg nok ha gått feral eller resto (helst feral da resto er ikke i en bra plass akkurat nå).

Lenke til kommentar

Hei!

 

Hva er den best måten for å få guild-rep? Jeg synes dette tar forferdelig lang tid. Har blant annet en karakter som er lvl 40 og ikke har mer enn 217 i guild-rep på nøytral. Jeg går dungeons og quester mens jeg venter. I dungeons har jeg på meg tabard fra fraksjonene; er jo ikke tabard for guildet på nøytral. Jeg prøvde likevel å ta av fraksjonstabarden for å se om det hjalp, men var ikke noe særlig bedre da virket det som. Noen som har noen gode tips; vil så gjerne komme meg til friendly så jeg kan kjøpe guild-tabard. :)

Jeg har tabarden som er Epic.

Questet fra 1-85, og gjort alt av quester bortsett fra de i Vashjir. Jeg er 6k inn i Revered.

Om jeg nå gjør Vashjir og flere dailies, er jeg straks Exalted. dette gidder jeg dog ikke :p

 

Hva er vitsen med å skaffe guild rep fort?

 

Har selv blitt exalted med 3 forskjellige guilds på min main. Jeg bare spiller vanlig, så kommer reppen av seg selv. Tenker ikke over det engang. Selv med bare 1 raid i uka er du exalted på rundt 3 måneder. Ingenting som haster.

Lenke til kommentar

Alle comp har gode og dårlige sider ved seg, men det mest viktige i arena er uansett kommunikasjon, samspill og skill. Har dere det, så vil dere kunne gå høyt nesten uavhengig av comp vil jeg påstå

Med trykk på nesten. Veldig få som vil spille arena med meg, og jeg er balance druid. Nå kan jo det også skyldes ferdigheter, men vi er jo kun brukbare dersom noen andre har fokus. Ikke lett å finne tank som holder agro i arena. :)

 

Finner du en lock og en restoshaman så har du god setup. Oss ugler river bra løst i rbg også, så vi har vel alle et bruksområde. =)

Det er sant, har stort sett bare spilt 2v2 for guild XP, da enten med feral bjørn eller lock. De gangene bjørnen får all oppmerksomhet er det jo stas, men har lite å stille opp med mot melee. Har 5k+ resilience, men det hjelper ikke stort. :)

 

RBG er noe annet ja, der er vi slagkraftige. :)

Lenke til kommentar

Hei og hopp. Hvordan tjener core-gruppen i feks Method eller Vodka, altså pro-raiders, til livets opphold? De må jo tilbringe mye tid in-game, har de tid til en jobb?

 

De har sponsorer som tilbyr f.eks utstyr til å spille, kanskje til og med nettverk, er de store nok får de kost og losji av sponsoren sin, men for de aller fleste tjener de så og si ingenting. Man blir ikke rik av E-Sport, men man blir kjent. Er man kjent nok kan man begynne å streame, og det tjener man godt på. Du kan tenke deg en SC2 spiller som har 10,000 seere og som putter på en 20 sekunders reklame mellom hver kamp. Når 10 tusen mennesker ser reklamen etter hver kamp og streameren spiller og streamer i ca 10 timer hver dag hele året kan du tenke deg pengene etterhvert. Hvis du også vinner konkurranser er jo det bra også. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...