Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvordan oppretter du en amerikansk Battle.NET konto for å skaffe en amerikansk World of Warcraft konto så jeg kan spille på amerikanske servere?

 

Har fått endel bekjente over dammen som spiller aktivt og kunne godt tenkt å teste ut en free trial for å se hvordan latency osv er mot amerikanske servere og eventuelt vurdere å starte opp der istedenfor europeiske servere og rekke å få opp en level 85 med ok gear før Mist of Pandaria.

 

 

Vet at Blizzard i utgangspunktet er i mot dette, og forsøker jeg å logge inn med min Battle.NET konto på us.battle.net så blir jeg bare videreført til min europeiske konto. Er det bare å opprette en ny konto på en annen e-post adresse, si at jeg bor i USA og det er det og eventuelt kjøpe spillet digital via Battle.NET eller diverse nettsider som selger amerikanske lisensnøkler?

Lenke til kommentar

Hmm, ikke helt sikker på den, men jeg har en Oceanic starter account på eu battle.net accounten min. Måtte mekke den engang for å få kopiert over en char til PTR. Er vel bare å trykke på "Add game" knappen hvis jeg ikke husker helt feil. Har dog aldri prøvd å logge på US servere, men accounten ligger der enda.

Lenke til kommentar

Var enkelt å opprette en US Battle.NET konto hvertfall, det var bare å velge USA som bosted og registrere ny konto og da ble automatisk neste World of Warcraft Trial jeg opprettet til US-konto og jeg fikk logget inn og spilt helt uten problemer.

 

Så er jo spørsmålet om jeg kan få kombinert US World of Warcraft inn på min egentlige Battle.NET bruker da jeg naturligvis ønsker alt samlet på en e-post og en konto. Skal kontakte Blizzard å høre hva de sier, de må da ha hatt tilfeller hvor folk for eksempel flytter til og fra USA eller Oseania og dermed ønsker å bytte region tidligere. Regner med at muligheten for overføring av spillere osv er umulig, om vi så er villig til å betale for det men med RAF og level 85 easy mode nå før Mist of Pandaria så burde ikke det være et så alt for stort problem å komme seg til level 85 og skaffe greit med utstyr selv om diverse reputation grind blir gørrkjedelig.

Lenke til kommentar

Det har jeg prøvd, men den "hopper" tilbake til current fight hele tida...men da skal den tydeligvis ikke gjøre det. Er det andre damage-meters der ute enn Recount og Tinydps mon tro..?

 

Recount er jo enkelt og helt greit. Eneste problemet er at det tar MYE av fpsen din. Skal ikke si imot viss det er problemet.^

Lenke til kommentar

Letet en stund (2 min lol) men fant ikke noe MoP beta evne så poster her. Er det lenge siden de fikset mistweaver healing buggen der du gjorde alt for mye healing? Har løpt rundt og questet i healing "stance" hele tiden og min heal har ticket for 1k hele tiden og den chain hoppe spellen + self heal/aoe dmg spellen har også tatt rundt 1k pr spell/tick.

 

I dag var jeg i en dungeon (lvl 24) og bestemte meg for å dps litt, gikk ikke ann i healing stance siden de faktisk har fikset clobber (staves) mana cost fra ingenting til ganske masse så gikk oom med en gang, så skiftet stance. Etter jeg skiftet tilbake gjorde min tick heal 200ish samme med de andre.

 

Noen som vet når det ble fikset (har alltid healet 100% av alle jeg healet på 1 tick) og hvorfor buggen ble fikset når jeg skiftet stance?

 

Btw, healing ble mye mer intr nå som jeg faktisk healer "normalt" :p

Lenke til kommentar

Letet en stund (2 min lol) men fant ikke noe MoP beta evne så poster her. Er det lenge siden de fikset mistweaver healing buggen der du gjorde alt for mye healing? Har løpt rundt og questet i healing "stance" hele tiden og min heal har ticket for 1k hele tiden og den chain hoppe spellen + self heal/aoe dmg spellen har også tatt rundt 1k pr spell/tick.

 

I dag var jeg i en dungeon (lvl 24) og bestemte meg for å dps litt, gikk ikke ann i healing stance siden de faktisk har fikset clobber (staves) mana cost fra ingenting til ganske masse så gikk oom med en gang, så skiftet stance. Etter jeg skiftet tilbake gjorde min tick heal 200ish samme med de andre.

 

Noen som vet når det ble fikset (har alltid healet 100% av alle jeg healet på 1 tick) og hvorfor buggen ble fikset når jeg skiftet stance?

 

Btw, healing ble mye mer intr nå som jeg faktisk healer "normalt" :p

 

Kom nettopp en ny beta patch så ja, har sikkert blitt fikset:)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...