Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er det fortsatt slik med SoR at man blir instant lvl 80 osv ? Har ikke spilt WoW på en god stund, siden wotlk da ToC raidene herjet. Den kontoen er ikke eksisterende lenger. Så i går satt jeg opp en 30 dagers sub på en ny konto som jeg har opprettet. Oppgraderte den til Wotlk, men jeg ble litt nysgjerrig på det der med SoR. Skal innrømme at jeg ikke har lyst til å levle helt opp til 80 igjen og har heller ikke all tiden til det, så derfor lurte jeg på om denne lovlige snarveien fortsatt er mulig å benytte seg av ? Jeg har hatt kontoen siden 18/12/09.

 

Må si at WoW har forbedret seg en del siden den gang og ble veldig gira på å starte opp igjen.

 

Skjønte at jeg ikke kunne aktivere SoR pga jeg hadde betalt for 30day sub, men hadde jeg ventet så ville jeg vært eligble for å få SoR. Så kontaktet Blizzard og de sa at de kan enable meg for SoR under visse forhold. Så jeg så på det som en mulighet for å prøve å få dette enabled, ellers ville de ikke skrevet det.

 

Så hvis noen kunne sende meg en SoR de som har mulighet til det

enten til: [email protected] som er batlle mailen eller til Herakel på Frostmane (ally). Og ingame nick og realm på den som sender meg SoR slik at dere vil få mount rewarden.

 

Dette er en av tingene jeg må oppgi:

- The name/realm of the character that you would like to have the benefits on.

- The name/realm of your friend's character that invited you. (This information may have been in the email you were sent, else your friend can tell you).

- If the character you're selecting is below level 80, please also include information on what talent specialization for that class you'd like.

 

Takk på forhånd til den som er så vennlig å sender meg en SoR :)

 

SoR sendt fra pristen min Bixy :D

 

Takker for det :) hvilket realm spiller du på forresten ? trenger å oppgi det

Lenke til kommentar

Hvorfor er det så mange drittsekker i WoW nå? Sånn var det ikke før. Var just i en gruppe der 1 fyr needa på Boe itemsa hele tida men aldri equippa de, selv når samme droppet 2 ganger så needet han! bare for å selge. Å gå i LFR er jo helt håpløst alle needer på alt selvom de har itemet/ett ber item.

 

Lei av å prøve å være grei. Skal begynne å neede på alt, aldri chatte med randoms lenger.

Lenke til kommentar

Alltid vært drittsekker i WoW ja. Som ellers på nettet. Greia i WoW er at du legger veldig mye mer merke til dem når det ikke er master looter i LFR/LFG :) Og når folk, som jeg, stadig opplever at folk er grådige drittsekker i LFR, ja da svarer en gjerne med å være det selv slik at en får tak i det en har lyst på.

Lenke til kommentar

Må le litt, jeg vet ikke om du har spillt vanilla eller ikke, men i vanilla så var det 1000x mer drittsekker, men da gjaldt det hate mellom ally/horde.

Det var jo bare gøy, hatewars på serverforums osv :green:

 

Var jo det som gjorde hele vanilla bra, eneste jeg sa var at det var mer drittsekker back then. De skulle ha beholdt server BG, men da ville du jo endt opp med MYE lengre queue enn det de er nå.

Lenke til kommentar

Det kan du si, men personen som døde elsket jo å fiske i Winterpsring!

 

WoW communitiet var bedre på både godt å vondt før i tiden :p Virker som om alt av drama osv. døde når de lanserte den nye battle.net siden, flere som oppfatter det slik? Er jo faan nesten ikke samhold på servere i det hele tatt lenger, folk migrerer hit og dit, kan jo ikke kalles for et community lenger. Blir vel nødt til å slenge meg på RP-bølgen på Argent Dawn.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...